2021 Mercedes-AMG GLE 63 S Review: Ισχυροί μετακινούμενοι άνθρωποι!!!

Σκεφτείτε το: Μπορείτε να περπατήσετε σε περισσότερες από μισές δωδεκάδες πολυτελείς αντιπροσωπείες αυτήν τη στιγμή και να απομακρυνθείτε με ένα crossover 600 ιπποδύναμης. Πριν από δέκα χρόνια, αυτό ήταν αδιανόητο. Αλλά με την αύξηση των πωλήσεων crossover – ειδικά εκείνων που βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο – οι αγοραστές σε αυτήν την αγορά θέλουν κάτι περισσότερο από έναν φανταστικό οικογενειακό μεταφορέα. Tο 2021 Mercedes-AMG GLE 63 S είναι σχεδόν ο ορισμός του «περισσότερα».

Συγκεκριμένα, το GLE 63 S αναφέρεται ως ένα από τα γρηγορότερα SUV στον κόσμο. Με 603 ίππους, το πιο πρόσφατο και μεγαλύτερο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX και προηγμένο ενεργό εξοπλισμό ασφαλείας, το Mercedes-AMG GLE 63 S διαθέτει σχεδόν όλα όσα θα χρειαστείτε ποτέ στο crossover απόδοσης. Αλλά φυσικά, όλα αυτά χρειάζονται ένα καλό πορτοφόλι!!!! το GLE 63 S στην απλή του έκδοση φτάνει τα 113.950 ευρώ πριν από τις επιλογές ……. ενώ στην πλήρη έκδοση του φτάνει στην τελική τιμή των 133,660 ευρω,…..

DESING  9/10

Η βασική GLE φαίνεται καλή. Η σπάνια γρίλια Panamericana του σπορ SUV και οι τεράστιοι αεραγωγοί προσθέτουν κάποια αγανάκτηση στον προφυλακτήρα του GLE. Οι ματ μαύροι τροχοί 22 ιντσών ενισχύουν περαιτέρω το εξωτερικό, και το πακέτο AMG Night μας προσδίδει ενα γυαλιστερό μαύρο στον μπροστινό διαχωριστή, καλύμματα καθρεφτών, περιβάλλων παραθύρων. Το GLE 63 S είναι ένα μεγάλο SUV με τολμηρό χαρακτήρα, ειδικά στο πανέμορφο Designo Diamond White. Το να μπείτε μέσα στο GLE είναι σαν να περπατάτε σε έναν υπερυπολογιστή με τροχούς. Το ενιαίο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX είναι το μεγάλο οπτικό σχέδιο, το οποίο συνδέει την οθόνη αφής 12,3 ιντσών με την εικονική παύλα 12,3 ιντσών μέσω ενός μεγάλου γυαλιστερού μαύρου πλαισίου. Εάν έχετε δει κάποια άλλη Mercedes με MBUX, αυτό θα πρέπει να φαίνεται οικείο.

Το σύμπλεγμα ψηφιακών οργάνων 12,3 ιντσών (πίσω από το τιμόνι) διαθέτει επίσης τόνους διαμορφώσιμων επιλογών, αλλά κυρίως τέσσερα βασικά σχέδια για να διαλέξετε: Modern Classic, Sporty, Discreet και Supersport. Ο καθένας εμφανίζει διαφορετικές παραλλαγές αλλά το Supersport είναι το αγαπημένο μας, με ροπές, ιπποδύναμη και φιγούρες ώθησης στην οθόνη. Δυστυχώς, το εσωτερικό του GLE 63 μας είναι αρκετά απλό . Το τιμόνι Alcantara είναι ωραίο, όπως και το μαύρο δέρμα Nappa στα καθίσματα και ταμπλό, αλλά είναι λίγο ήπια σε σύγκριση με μερικές από τις διαθέσιμες δερμάτινες επιλογές. Και ειλικρινά, θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς το προαιρετικό AMG Carbon Fiber Trim το οποίο προσθέτει το ελαφρύ υλικό στα πάνελ των θυρών και στα μέρη της παύλας στη θέση του ξύλου ή / και του αλουμινίου. Αλλά αυτές είναι μικρές ανησυχίες για ένα κατά τα άλλα ελκυστικό SUV.

ΑΝΕΣΗ  8/10

Κάναμε στο GLE 63 S μια σκληρή διαδρομή σε σύγκριση με τα παραδοσιακά SUV. Ακόμα και με την ανάρτηση αέρα AMG Ride Control Plus, αυτό το GLE εξακολουθεί να οδηγεί τραχύ – όπως κάνουν πολλά οχήματα AMG. Οι μεγάλοι τροχοί 22 ιντσών και το κυρτό βάρος των 5.225 λιβρών πιθανότατα δεν βοηθούν στην περίπτωσή του. Τούτου λεχθέντος, το GLE 63 δεν είναι τόσο άκαμπτο όσο οι ανταγωνιστές όπως το BMW X5 M Competition ή το Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Τα δερμάτινα μπροστινά καθίσματα Nappa με ένθετα Alcantara και διάφορες λειτουργίες μασάζ (που ελέγχονται μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας) είναι εξαιρετικά μαλακά και υποστηρικτικά, και βοηθούν στην ανακούφιση αυτής της σκληρότητας – και των πίσω.

Και το GLE είναι εξαιρετικά ήσυχο στο δρόμο. Ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το μόνο που ακούγεται από το εσωτερικό είναι ο βρυχηθμός της εξάτμισης. Το GLE έχει επίσης έναν τόνο χώρου. Οι 38,9 ίντσες του μπροστινού κεφαλιού και 40,3 ίντσες του ποδιού θριαμβεύουν και οι δύο πίσω επιβάτες θα πρέπει να είναι πολύ καλύτεροι με 40,3 ίντσες διαθέσιμου κεφαλιού και 38,4 ίντσες χώρο για τα πόδια. Υπάρχει επίσης ένα τεράστιο δωμάτιο φορτίου 38,2 κυβικά πόδια πίσω από τη δεύτερη σειρά, κερδίζοντας τους επόμενους μεγαλύτερους ανταγωνιστές, όπως το Jeep Grand Cherokee Trackhawk (36,3 κυβικά πόδια) και το BMW X5 M Competition (33,9 κυβικά πόδια). Όλος αυτός ο χώρος κάνει το GLE 63 να αισθάνεται σαν να είναι ένα μπάνιο μακριά από ένα μικρό σπίτι 173 μιλίων ανά ώρα.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  9/10

Το MBUX είναι ο MVP και το GLE 63 S έχει τις πιο προηγμένες επιλογές. Η οθόνη αφής 12,3 ιντσών είναι μια τεχνολογική περιήγηση de force, με πράγματα όπως η πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας, η λειτουργία βοηθού φωνής “Hey, Mercedes” και φυσικά, η σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto. Όλα διαχειρίζονται μέσω ενός εύχρηστου touchpad στην κεντρική κονσόλα, των μαξιλαριών αφής στα τιμόνια ή της ίδιας της οθόνης αφής. Το μόνο πρόβλημα που έχουμε με τη ρύθμιση είναι ότι το CarPlay και το Android Auto δεν είναι ασύρματο εδώ, όπως είναι στο X5 M και σε ορισμένους άλλους ανταγωνιστές. Επίσης, η Mercedes διαθέτει μόνο πρίζες USB-A στο μπροστινό διαμέρισμα, οπότε χρειάζεται προσαρμογέας για να συνδέσετε μοντέρνα smartphone που έρχονται μόνο με βύσματα USB-C.

ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ  8/10

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του GLE 63 είναι ο δίδυμος υπερσυμπιεστής 4.0 λίτρων V8. Αυτός είναι ο ίδιος καλός κινητήρας που έχετε σε κάθε άλλο μοντέλο AMG 63, αλλά με την προσθήκη του ήπιου-υβριδικού EG Boost assist της AMG, είναι ακόμα καλύτερο εδώ. Το βοήθημα της μπαταρίας προσθέτει 21 ίππους και 184 λίβρες-πόδια στην τελική απόδοση, δίνοντας στο GLE 63 S μια πλούσια 603 ίππους και 627 λίβρες-πόδια. Με αυτό, το SUV μπορεί να εκτοξευτεί στα 60 μίλια ανά ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα – αυτό είναι σωστό, αυτή η μάζα μεταλλικού βάρους 5.225 λιβρών μπορεί να κινηθεί σε 60 σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Το GLE αισθάνεται πολύ σαν ένα μυϊκό αυτοκίνητο με τον τρόπο που επιταχύνει.

Το δίδυμο υπερτροφοδοτούμενο V8 έχει το αδρανές, χτίζοντας ομαλά τη δύναμη μέχρι το redline. Το εννέα ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο του δεν είναι τόσο τραγανό όσο θα θέλαμε, αλλά έχει παρόμοια αίσθηση με τον κινητήρα: είναι ομαλό και σκόπιμο. Η τυπική ανάρτηση AMG Ride Control Plus (που βρήκαμε πολύ σκληρή) κάνει το GLE 63 S αρκετά καλό στις στροφές. Το αμάξωμα είναι φευγαλέο και ακόμη και στην πιο δυνατή λειτουργία «Sport +», η ανάρτηση δεν αισθάνεται κολλημένη. Το τιμόνι είναι επίσης σταθμισμένο, με ένα ωραίο ύψος και σταθερότητα που σας λέει ακριβώς τι κάνουν τα ελαστικά ανά πάσα στιγμή. Είναι δύσκολο, ωστόσο, να μην συγκρίνουμε το GLE 63 S απευθείας με το BMW X5 M Competition σχετικά με το φάσμα των επιδόσεων – και στην πραγματικότητα, έχουμε ήδη κάνει μια πραγματική σύγκριση. Αλλά μετά την οδήγηση αυτών των δύο crossover 600 ιπποδύναμης μέσα σε λίγες εβδομάδες το ένα από το άλλο, η δοκιμή πισινών μας μας λέει ότι η BMW είναι ταχύτερη από τη γραμμή, το οκτατάχυτο αυτόματο θραυστήρα ZF και οι ικανότητες στροφής είναι ελαφρώς καλύτερες.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 10/10

Ως επιλογή κορυφαίας εμβέλειας του GLE, το GLE 63 S διατίθεται στάνταρ με ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργό βοηθητικό πάρκινγκ με κάμερα 360 μοιρών και προσαρμοστικούς προβολείς LED. Έχει επίσης πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως παρακολούθηση τυφλών σημείων και βοήθεια χωρίς προσοχή χωρίς επιπλέον κόστος. μερικά από αυτά τα τυπικά χαρακτηριστικά κοστίζουν επιπλέον απο την βασική έκδοση GLE. Αλλά ο δοκιμαστής μας έρχεται ακόμα καλύτερα εξοπλισμένος, με το πακέτο Driver Assistance Plus ύψους 1.700 ευρώ. Αυτή η επιλογή προσθέτει υποστήριξη λωρίδας, προσαρμοστικό cruise control με στάση και μετάβαση, ενεργό τιμόνι, βοήθεια αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και μερικά άλλα. Με το κουμπί Βοήθεια οδηγού, το GLE παραμένει στο κέντρο στη λωρίδα, διατηρεί σταθερό ρυθμό στο όχημα μπροστά του, φρενάρει ομαλά στο μηδέν και αλλάζει ομαλά τις λωρίδες. Εκτός από κάτι όπως το Tesla Autopilot ή το Cadillac SuperCruise, το Mercedes Driver Assistance Plus είναι μια από τις πιο προηγμένες ενεργές σουίτες ασφαλείας που διατίθενται οπουδήποτε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  2/10

To Mercedes-AMG GLE 63 S επιτυγχάνει 15 μίλια ανά γαλόνι. Δεδομένου ότι πρόκειται για κινητήτα V8 υψηλής ισχύος, το GLE 63 πίνει μόνο καύσιμα premium. Ωστόσο, έναντι εναλλακτικών λύσεων όπως το Audi RS Q8 (15 mpg), το BMW X5 M Competition (15 mpg) και το Lamborghini Urus (14 mpg), η Mercedes είναι απλώς καλύτερη.

ΤΙΜΗ  5/10

Το Mercedes-AMG GLE 63 S ξεκινά από 113.950 ευρώ, κάτι που δεν το λές και φθηνό. Και με ακριβές επιλογές όπως τροχούς AMG 22 ιντσών (1.750 ευρώ), το πακέτο μασάζ Energizing Comfort (1.650 ευρώ), ένα κάλυμμα κινητήρα από ίνες άνθρακα (1.500 ευρώ), καθώς και μερικά ακόμη, θα μας κοστίζει στα 133.660 ευρώ. Αυτό δεν περιλαμβάνει ορισμένες επιλογές που δεν αναφέραμε. Για να δώσουμε στο GLE κάποια πίστωση, είναι πιο «προσιτό» να ξεκινήσετε από εναλλακτικές λύσεις όπως BMW X5 M Competition (114.100 ευρώ), Audi RS Q8 (114.500 ευρώ), Porsche Cayenne Turbo (126.500 ευρώ), Maserati Levante Trofeo (149.900 ευρώ) και Lamborghini Urus (207.326 ευρώ). Αλλά μπορείτε να φτάσετε σχεδόν τα 150.000 ευρώ στο GLE 63 S με κάθε επιλογή.!!!

 

 

ΠΗΓΗ motor1.com

Διαβάστε Περισσότερα