BOXING TIME <<ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ>> Ο ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ Μέρος Α΄ 1

<<Οι άνθρωποι γενικά κρίνουν περισσότερο απ’ τα φαινόμενα παρά απ’ την πραγματικότητα, γιατί η όραση ανήκει σε όλους, ενώ η αντίληψη σε λίγους>>.

Και αν ίσχυε αυτό την εποχή του Πλάτωνα, φανταστείτε τι  γίνεται σήμερα 2.500 χρόνια μετά, όπου η ΕΙΚΟΝΑ, (π.χ. η τηλεόρση, ο Η/Υ), έχει πρωτεύοντα ρόλο στην ζωή μας. Και δεν μιλάμε μόνο για τους μεγάλους, αλλά και για τα παιδιά που τα περισσότερα μεγαλώνουν μπροστά σε μια ΟΘΟΝΗ, γιατί οι γονείς δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν μαζί τους, γιατί ως <<ελεύθεροι>> σκλάβοι, δουλεύουν όλη μέρα για να τα βγάλουν πέρα και όταν επιστρέψουν σπίτι, είτε είναι αργά, είτε είναι τόσο κουρασμένοι, που τους φαίνονται κουραστικά και ενοχλητικά, ακόμη και τα ίδια τους τα παιδιά…

Έχουμε πει πως το σύστημα, έκανε μια <<Επανάσταση>> για <<Ελευθερία και δικαιώματα>> τάχα, ενώ το αποτέλεσμα είναι πάλι το ίδιο, να δουλεύεις όλη μέρα, για να τα βγάλεις πέρα, δίνοντάς σου την ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ της Ελευθερίας, ενώ είσαι πιο ΣΚΛΑΒΟΣ από ποτέ.

Γιατί μέσα από μια ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΥΜΑΡΕΙΑ, στον τρόπο ζωής, μέσω των ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ δηλαδή που σου προσφέρει, με το ανάλογο τίμημα βέβαια, καταλήγεις να είσαι όπως έχουμε πει ένα ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΖΟΜΠΙ.

‘Ετσι το σύστημα της ΜΑΓΕΙΑΣ και σου δίνει την ΨΕΥΔΗ – ΑΙΣΘΗΣΗ ότι έχεις Ελευθερία και σε έχει όλη μέρα να δουλεύεις ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ και να ΚΕΡΔΙΖΕΙ αυτό, την μερίδα του ΛΕΟΝΤΑ, αλλά και το πιο βασικό, να μην ασχολείσαι με την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ του παιδιού σου, (που αναλαμβάνει το σύστημα να στο αναθρέψει), με την γνώση επί της ουσίας των πραγμάτων, οπότε την γενικότερη ΑΝΤΙΛΗΨΗ σου, του τι γίνεται γύρω σου και φυσικά σου επιφέρει την ΚΟΠΩΣΗ, γιατί το Σύστημα σε θέλει ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ, ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ, έτσι ώστε και αν αντιληφθείς τι γίνεται, να μην έχεις την δύναμη να ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.

Γιατί έχουμε πεί πως το Σύστημα θέλει να μας ΑΛΛΑΞΕΙ, έτσι ώστε να ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ, να τα δεχόμαστε όλα ΠΑΘΗΤΙΚΑ και να είμαστε πιο “Ελέγξιμοι και Διαχειρίσιμοι”.

Ένας τρόπος με βάση την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ του Δ΄ ΡΑ’Ι’Χ, είναι καταρχήν όπως λέει ο Ξενοφών: <<Για να υποτάξεις κάποιον φτωχοποίησέ τον>>.

Και νομίζω πως αυτό δεν χρειάζεται να το αναλύσω,  το έχουμε ζήσει και εμπεδώσει από παλιά, πόσο μάλλον σήμερα μετά τα μνημόνια και την ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.

Tο αστείο της υπόθεσης όμως είναι πως όπως λέει ο Αριστοφάνης: <<Δεν μπορείς να περιμένεις απ’ αυτούς που σε κατέστρεψαν να γίνουν οι άνθρωποι που θα σε σώσουν>>…

Σταθείτε λίγο και σκεφτείτε πόσο αστείο είναι αυτό,γιατί και ο Αριστοφάνης έγραφε <<Κωμωδίες>>, ως γνωστόν. Το να το κάνεις όμως στην πραγματική ζωή φέρνει ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ…

Και από που να ξεκινήσεις απ’ τους εσωτερικούς καταστροφείς, που τους ψηφίζουμε ακόμη??  Ή από τους εξωτερικούς που μας εχθρεύονται απ’ την αρχαιότητα, με βάση και τι ήττες τους ιστορικά, εως και σήμερα, αλλά και με βάση την περαιτέρω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που μας έφεραν μαζί με τους ΝΟΜΟΥΣ και τις ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ που ερχόντουσαν υποχρεωτικά μαζί με τα πακέτα στήριξης??

Τί σόι ΑΝΤΙΛΗΨΗ έχουμε που πιστεύουμε πως η ΑΡΙΑ ΦΥΛΗ θέλει να μας ΣΩΣΕΙ και ακολουθούμε κατά γράμμα τις ΟΔΗΓΙΕΣ της ??

Ένας άλλο τρόπος επίσης όπως είδαμε, είναι να επιφέρεις μια ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ στο είδος των ανθρώπων, μια αλλαγή τέτοια που να μην είναι μόνο εγκεφαλικά ζόμπι, λόγω που έχεις καταφέρει να τους ξεγελάσεις μέσω των ταχυδακτυλουργικών σου μεθόδων ως καλός ΜΑΓΟΣ, αλλά να έχουν ΟΝΤΩΣ, πραγματικά δηλαδή ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.

Οπότε γενικά μειωμένες δυνατότητες να παλέψουν με έναν ΑΟΡΑΤΟ ΕΧΘΡΟ σ’ έναν ΑΟΡΑΤΟ ΠΟΛΕΜΟ. (που το ακούμε συχνά και τελευταία).

Γιατί είπαμε για μια άλλη  <Επανάσταση>> που έγινε την ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ, η οποία εξυπηρέτησε επίσης το σύστημα της ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ. Και μέσω αυτής της Επανάστασης απ’ τις αλλαγές στην δομή της κοινωνίας, άρχισε να φέρνει τώρα ΑΛΛΑΓΕΣ στον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ και την ΥΓΕΙΑ του.

Ένας τομέας που ενδιέφερε ανέκαθεν όλους τους ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥΣ των ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ, οι οποίοι έφτιαχναν ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ από παλιά και μετά την Βιομηχανική Επανάσταση και ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ φυσικά οι ΦΑΡΜΑΣΟΝΟΙ…

Και όλα αυτά για το καλό μας, γιατί είναι “φιλεύσπλαχνοι” και “πονόψυχοι”…

Φυσικά και όχι..!! Ο σκοπός τους είναι να επιφέρουν ΒΛΑΒΕΣ στον οργανισμό και την υγεία μας, ακριβώς όπως έχουμε πεί ότι κάνουν πάντα. Ακριβώς το ανάποδο από αυτό που λένε…

Ζούν πάντα με την ΕΙΚΟΝΑ και την ΕΝΤΥΠΩΣΗ, η οποία είναι ΨΕΥΤΙΚΗ όπως έχουμε πεί και δεν έχει σχέση με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!

Όπως μολύνουν το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και λένε ότι παλεύουν για να σώσουν τον πλανήτη…

Όπως κάναν τους ΠΟΥΡΙΤΑΝΟΥΣ και είναι εξώλης σαν την Θεά τους την Πόρνη..

Έτσι λένε ότι είναι ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ και θέλουν την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ, ενώ οργανώνουν ΠΟΛΕΜΟΥΣ, σκοτώνουν τον κόσμο και δημιουργούν πρόσφυγες και τραυματίες, τους οποίους τρέχουν να περιθάλψουν τάχα, ενώ τους χρησιμοποιούν τους μεν, ως όπλο ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ κοινωνιών απέναντι σε άλλα κράτη και τους δε για πειραματόζωα (??) στα νέα τους Φάρμακα και για τις ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, ότι τάχα, είναι καλοί, ενώ είναι κακοί, κάκιστοι και θέλουν να φέρουν το ΚΑΚΟ και την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ..

Αλλά πάντα είπαμε τους άρεσε το θέατρο και το ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ.. Υποκριτές – Ψεύτες, όπως είπε ο Χριστός.!!

Και εμείς οι υπόλοιποι άνθρωποι, (οι εκτός των μυστικών ταγμάτων και παράδοξων δογμάτων), θα έπρεπε να έχουμε την ΑΝΤΙΛΗΨΗ εκείνη, που θα μας έδινε την σωστή ΚΡΙΣΗ και ΣΚΕΨΗ, έτσι ώστε να προφυλαχτούμε απ’ αυτόν τον ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ  τους.

Διότι Αντίληψη σημαίνει την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ που έχει το κάθε άτομο ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ των πραγμάτων και ΜΑΘΗΣΗΣ. Ικανότητα η οποία εξαρτάται από πολλά πράγματα, αλλά και από τον τρόπο, το ΜΕΣΟΝ δηλαδή που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για να κατανοήσει τα πράγματα και αν το κάνει μέσω των ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ μόνο ή και μέσω της ΛΟΓΙΚΗΣ. (όταν όμως αυτά δεν λειτουργούν ΣΩΣΤΑ τί γίνεται??)

Οι πέντε ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ μας βέβαια δεν επαρκούν για να είναι οι απόλυτοι ΚΡΙΤΕΣ των πραγμάτων που αντιλαμβανόμαστε και αυτό μας το λέει και ο Πλάτων όπως ήδη είπαμε, αλλά μας το λέει και με ένα μύθο, τον <<Μύθο του Σπηλαίου>> όπου κατά αυτόν:

<<Άνθρωποι ζούν μέσα σε ένα σπήλαιο δεμένοι με αλυσίδες και δεν έχουν βγεί ποτέ από εκεί μέσα. Μπροστά τους είναι ένας βράχος, πίσω τους καίει μια φωτιά και καθώς πίσω τους περνούν διάφορα ζώα άλλα φορτωμένα με πράγματα άλλα όχι και άνθρωποι αυτοί βλέπουν τις τεράστιες σκιές μπροστά τους και ακούν τις συνομιλίες τους καθώς ψιθυρίζουν και νομίζουν ότι αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και οι πραγματικοί άθρωποι και η ΖΩΗ.

Όταν κάποιος ΛΥΝΕΤΑΙ και καταφέρνει και βγαίνει απ’ το σπήλαιο, στην αρχή ΤΥΦΛΩΝΕΤΑΙ, απ’ το ΦΩΣ και μετά σιγά σιγά αρχίζει και βλέπει τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ και επιστρέφει να το πεί και στους άλλους, αλλά οι άλλοι τον κορο’ι’δεύουν και τον ΠΕΡΝΑΝΕ για ΤΡΕΛΛΟ και του λένε να σταματήσει>>.

Οπότε καταρχήν καταλαβαίνουμε πως οι άνθρωποι έχουν ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ δυνατότητα μέσω των ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ τους, για να αντιληφθούν την πραγματικότητα,οπότε ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ και όπως μας λέει και ο Απόστολος Παύλος ότι <<Οι άνθρωποι βλέπουν θολά στρεβλά σαν μέσα από κάτοπτρο>>. (δηλαδή καθρέφτη).

Ο Μύθος επίσης αυτός μας λέει και πως αν ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ την πραγματικότητα  και την πεί και στους άλλους, η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ δεν θέλει να την ΔΕΧΤΕΙ, γιατί δεν θέλει να ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ.

Επίσης πολλοί έχουν γίνει τόσο ΕΝΑ με τον προγραμματισμό, με τον μηχανισμό του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, έχουν ΒΟΛΕΥΤΕΙ στην ΑΓΝΟΙΑ τους, είναι τόσο ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ απ’ αυτό, που δεν θέλουν να αποδεχτούν την ΑΛΗΘΕΙΑ και είναι και έτοιμοι να σε ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ για να το προστατέψουν.

Να προστατέψουν αυτό που έχει γίνει γι αυτούς πραγματικό, ενώ είναι <<Ψεύτικο και Πρόγραμμα>>, είναι το ΜΑΓΙΚΟ ΤΡΥΚ του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, που τους ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ σε ΓΡΑΝΑΖΙΑ, εξαρτώμενα απ’ τον μηχανισμό και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να τον εγκαταλείψουν, διότι αυτό θα ΓΚΡΕΜΙΖΕ όλη τους την ΥΠΟΣΤΑΣΗ, όλο τους τον ΨΥΧΙΣΜΟ, που τον έχουν ποτίσει και γαλουχίσει με τις ΙΔΕΕΣ του Συστήματος, γιατί έχουν γίνει κομμάτι του τελικά και οι ίδιοι, ΚΟΜΜΑΤΙ του Συστήματος και χωρίς αυτό, αισθάνονται ΧΑΜΕΝΟΙ και ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ.

Θέλει μεγάλη δύναμη να παραδεχτείς την ΑΛΗΘΕΙΑ, να παραδεχτείς ότι είσαι ΘΥΜΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ και ΠΛΑΝΗΣ…!!!

Όπως λέει και ο Μαχάτμα Γκάντι: <<Πολλοί άνθρωποι ειδικά οι αδαείς θέλουν να σε τιμωρήσουν επειδή λές την Αλήθεια, επειδή έχεις Δίκιο>>..!!

Ενώ το καλύτερο και το σωστότερο θα ήταν να κάνουν αυτό που λέει και ο Σωκράτης: <<Αξιοποίησε τον χρόνο σου, για να κάνεις τον εαυτό σου καλύτερο. Μάθε απ’ τα γραπτά των άλλων, έτσι ώστε να αποκτήσεις εύκολα, αυτά που οι άλλοι έχουν εργαστεί σκληρά για να τα αποκτήσουν>>.

Αλλά δυστυχώς ο Άνθρωπος έχει την ΡΟΠΗ πρός το “Εύκολο” και το “Ευχάριστο” και ας μην είναι αληθές, το οποίο δεν είναι το σωστότερο και το καλύτερο και έτσι όπως λέει και ο Σωκράτης: <<Τα δυνατά μυαλά συζητούν ιδέες, τα μέτρια γεγονότα και τα αδύναμα άλλους ανθρώπους>>.

Αλλά έτσι έχει εκπαιδευτεί απ’ το Εκπαιδευτικό Σύστημα και από την Τηλεόραση, στο κουτσομπολιό και στα ποταπά πράγματα, σε μια ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ με πολύ συγκεκριμένο τρόπο σκέψης, στην μειωμένη αντίληψη, μειωμένη κριτική και ελέυθερη σκέψη και στο συρρικνωμένο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ, έσι ώστε να ΠΑΙΖΟΥΝ μαζί μας μπρος τα μάτια μας και εμείς να ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΗ, του τι γίνεται και να είμαστε στον ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ κανονικά, γιατί τα ΔΕΣΜΑ του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, είναι χειρότερα απ΄τα δεσμά του σώματος… κατά όπως πρέσβευαν και οι πρόγονοί μας…

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΛΥΝΥ

Στο Παρίσι στο Μουσείο Κλυνύ, με επίσημο όνομα <<Εθνικό Μουσείο του Μεσαίωνα – Θέρμες και Μέγαρο του Κλυνύ>>, εκτίθενται κειμήλια του Μεσαιωνικού παρελθόντος της Γαλλίας.

Το Μέγαρο κατασκευάστηκε το 1334 σε Γοτθική ΦΛΟΓΟΜΟΡΦΗ αρχιτεκτονική,και ήταν το αρχοντικό των Βενεδικτίνων ηγουμένων του Αββαείου του Κλυνύ.

Σαν Μουσείο λειτουργεί απ’ το 1843 και εκεί εκτείθενται και μερικά πολύ περίεργα αντικείμενα…

Όπως  η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ενός ΠΛΟΥΣΙΟΥ με το όνομα Nicolas Flamel, ο οποίος ήταν ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ και ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ και έφτιαχνε νοσοκομεία για τους ΖΗΤΙΑΝΟΥΣ και επίσης έφτιαξε λέει το <<ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ των ΑΘΩΩΝ>>, στην πρόσοψη του οποίου έβαλε να χαράξουν το ιερογλυφικό με τα ΚΛΕΙΔΙΑ του Ερμή του Τρισμέγιστου, δηλαδή του <<Σμαραγδένιου Πίνακα>>, της Αλχημείας, την οποία λέγεται ότι διδάχτηκε στην Λυόν.

(Μήπως έκανε Αλχημιστικά πειράματα στους ζητιάνους και αν του πέθαιναν τους έθαβε κιόλας με συνοπτικές διδικασίες?? Λέτε να στενοχωριόταν ο Γάλλος βασιλιάς  για τους ζητιάνους, γιατί ο Φλαμέλ έζησε το 1330-1418 ο οποίος μάλιστα αναφέρεται και στον Χάρι Πότερ, όπως επίσης κι σε άλλη Μαγική ταινία του Χόλιγουντ “”Fantastic Beasts: The Crimes of Grindeiwld”).

Επίσης εκτέθηκε εκεί παλαιότερα ένα ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ λέει, όπου για να του δώσουν  μεγαλύτερη βαρύτητα, έλεγαν πως ήταν το ζώο που φυλούσε το “Δέντρο της Γνώσης” ..!! (οπότε ταυτίζεται με τον ΔΡΑΚΟΝΤΑ και το ΦΙΔΙ)…

Στο Μουσείο επίσης εκτίθεται και η διάσημη Ταπισερί <<Η Κυρία και ο Μονόκερως>>.

Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ

Η ταπισερί αυτή από την Φλάνδρα μάλλον  του 14 -15ου αι. πρόκειται για μια ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ, (οι Αλληγορίες κλασσική συνήθεια των Αλχημιστών, όπως έχουμε πεί), που αναπτύσσεται σε έξι ταπετσαρίες.

Οι οποίες ανφέρονται στις πέντε ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ, αφή γεύση, όσφρηση, ακοή και όραση.

Η έκτη ταπισερί στην οποία υπάρχει κι η επιγραφή <<Α mon seul desir>> δηλαδή <<Στην μόνη μου επιθυμία>>, είναι δύσκολο να ερμηνευθεί. (κάτι θέλουν να μας πούν αλλά δεν μας το λένε, παίζουν με την αντίληψή μας).

Στην ταπετσρία αυτή, υπάρχει και το λεγόμενο <<Φαινόμενο της Αφροδίτης>>, το οποίο είναι ένα φαινόμενο στην ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ της ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ..!!

Το φαινόμενο αυτό ονομάστηκε έτσι, επειδή υπάρχουν πολλοί πίνακες ζωγραφικής (της Αναγέννησης των Αλχημιστών) της Αφροδίτης, που κοιτάζει μέσα σ’ έναν καθρέφτη.

Οι θεατές θεωρούν πως η Αφροδίτη θαυμάζει την αντανάκλασή της στον καθρέφτη, ενώ στην πραγματικότητα, η Αφροδίτη κοιτάζει τον ζωγράφο. Αυτό το ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, χρησιμοποιείται και στον κινηματογράφο, όταν οι ηθοποιοί, κοιτάζουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη, αυτό που βλέπουν οι ηθοποιοί, είναι εντελώς διαφορετικό απ’ ότι βλέπουν οι θεατές… (κάτι θέλουν να μας πούν..μήπως ότι όλα στηρίζονται στην εικόνα, στην λάθος εντύπωση και στην ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ??).

Έτσι και στην ταπετσαρία της ΟΡΑΣΗΣ, <<Η Κυρία και ο Μονόκερως>>, βλέπουμε τον Μονόκερω να κοιτάζει τον εαυτό του σ’έναν καθρέφτη καθώς γονατίζει στο έδαφος. (εμείς νομίζουμε πως αγναντεύει το ΕΙΔΩΛΟ του στον καθρέφτη, ενώ εμείς βλέπουμε ψεύτικα είδωλα.. τί να βλέπει ο Μονόκερως  πραγματικά άραγε??)..

Στην ταπισερί αυτή, σύμφωνα με τους Αλχημιστές δεν συμβολίζεται μόνο η ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ερμηνεία των ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ, (γιατί όπως λέει και ο δικός τους ο Μέγας Μάγιστρος Λεονάρντο Ντα Βίντσι, <<Υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων: αυτοί που βλέπουν, αυτοί που βλέπουν όταν τους δείχνουν και αυτοί που δεν βλέπουν…),αλλά επίσης και η ΑΛΧΗΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Στην ταπετσαρία της ΑΦΗΣ βλέπουμε την Κυρία να κρατάει στο ένα χέρι μια σημαία με 3 ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΑ, που αντιπροσωπεύουν το κλάσμα του ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΥ, που συλλέγεται στο τέλος της πρώτης κατεργασίας της ύλης, 3 φορές μικρότερο, απ’ την συνολική ποσότητά του, που χρησιμοποιήθηκε δηλαδή στην αρχή της ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ και στο άλλο, κρατάει το ΚΕΡΑΣ του Μονόκερου.

Γενικά στις ταπετσαρίες αυτές βλέπουμε τα δύο κεντρικά ζώα, να φέρουν πάνω τους, το σύμβολο αυτό με τα 3 μισοφέγγαρα, ΣΥΜΒΟΛΟ της Θεάς ΙΣΤΑΡ – ΣΕΛΗΝΗΣ όπως έχουμε πεί, συζύγου του Θεού Ήλιου – Βάαλ. Και στο γενικότερο φόντο, βλέπουμε πολλούς λαγούς και κουνέλια…

Τί να σημαίνει άραγε η ταπισερί  αυτή??

ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ

Ο Μονόκερως είναι λέει ένα μυστηριώδες πλάσμα, με ΑΣΑΦΗ (δεν θέλουν να αποσαφηνίσουν), προέλευση και με πολλαπλές συμβολικές σημασίες, που το συναντούμε σε ανατολή και Δύση.

(αφού το έφεραν αυτοί απ’ την Ανατολή μαζί τους όταν εγκαταστάθηκαν στην Δύση), με παραλλαγμένες μορφές και παρόμοιο συμβολισμό.

Η καταγωγή του όμως στην πραγματικότητα, είναι αρκετά σαφής και προέρχεται απ’ την Ανατολή και συγκεκριμένα απ’ την ΙΝΔΙΑ, όπως και την Μεσοποταμία (τους αρέσει να μας μπερδεύουν γιατί εδώ εννοούν την ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ, την οποία είχαν πάρει από τους Σουμέριους που την έλεγαν Μεσοποταμία).

Στην Βαβυλώνα πίστευαν ότι όποιος έπινε απ’ το κέρας του Μονόκερου, είχε την απόλυτη ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ απ’ το δηλητήριο. (προστασία προσφέρει και ο ΔΡΑΚΟΣ).

Υπάρχουν όμως και αρχαίες παραστάσεις του, σε βραχογραφίες στην ΑΦΡΙΚΗ.

Κανείς δεν είναι σίγουρος αν υπάρχει πραγματικά ή αν είναι ένα ΜΥΘΙΚΟ ΟΝ. Η ύπαρξή του αναφέρεται σε παρατήρηση και καταγραφή σε βιβλία. Αργότερα στην Δύση λέει έφτιαξαν μύθους οι άνθρωποι για τον Μονόκερω. Ο Μονόκερως είναι ένα Μυθικό όν και περιγράφεται ως ένα άγριο ζώο, αδύνατο να πιαστεί.

Αναφέρεται απ’ τον Έλληνα ιατρό και ιστορικό Κτησία (τέλη του 5ου αι.π.Χ.), στο έργο του “Περσικά”.

Ο Κτησίας είχε ακολουθήσει ως ιατρός τον Κύρο στην εκστρατεία του κατά του Αρταξέρξη, αλλά αιχμαλωτίστηκε και υπηρέτησε τον Αρταξέρξη.

Ο Κτησίας λοιπόν γράφει τις περιγραφές από ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ, περιπλανώμενων ταξιδιωτών  που είχαν ταξιδέψει στην Ινδία, όταν ο ίδιος βρισκόταν στην Περσία. Λέει λοιπόν για τον Μονόκερω ότι:

<<Πρόκειται για “ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ  ΑΓΡΙΟΥΣ  ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟΥΣ” που τους βρίσκουμε στην Ινδία, έχουν ΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ και ΠΟΡΦΥΡΟ ΚΕΦΑΛΙ, (κάτι μου θυμίζει αυτό..  από εκεί  εμπνεύστηκε ο ΧΙΤΛΕΡ τα χαρακτηριστικά της ΑΡΙΑΣ ΦΥΛΗΣ??), με ένα ΚΕΡΑΤΟ στο κέντρο του μετώπου, το οποίο είχε στην βάση ΑΣΠΡΟ χρώμα, ΜΑΥΡΟ στην μέση και ΚΟΚΚΙΝΟ στην άκρη>> (και από εδώ τα χρώματα της Σημαίας του Γ’ Ρά’ι’χ, αφού αυτός ήταν ο θεός του ο ΑΓΡΙΟΣ ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟΣ ΣΕΘ – ΤΥΦΩΝΑΣ- ΒΟΤΑΝ- ο ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ που λέγαμε..)

Στην Ινδία υπάρχουν και άλλες αναφορές για τον Μονόκερω, όπου λένε ότι έχει ΠΡΑΣΙΝΟ χρώμα (κλασσικά), στο τρίχωμα και έχει ανθρώπινη ομιλία, όπου έδινε ΧΡΗΣΜΟΥΣ. (σαν τον ΔΡΑΚΟ). Επίσης έλεγαν ότι εχθρός του είναι ο ΠΑΝΘΗΡΑΣ.

Ο Αριστοτέλης επηρεασμένος λέει απ’ τον Κτησία επίσης αναφέρει τον Μονόκερω ως ΙΝΔΙΚΟ ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟ. (απ’ τον Κτησία επηρεάστηκε ή απ’ τον Μέγα Αλέξανδρο που έφτασε ως εκεί??).

Στην ΒΔ. ΙΝΔΙΑ και στην ΝΑ. ΑΣΙΑ δηλαδή στις περιοχές που σήμεραα βρίσκεται το ΒΑ. ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ως το ΠΑΚΙΣΤΑΝ και ΝΔ.ΙΝΔΙΑ (εκεί λοιπόν στην γνωστή περιοχή που έχουμε αναφέρει των ΟΞΥΔΡΑΚΩΝ – ΔΡΑΚΩΝ – ΥΞΩΣ), κατά την Χάλκινη εποχή 3.300 – 1.300π.Χ. και κυρίως κατά την περίοδο της ακμής της, 2.600 – 1.900π.Χ. βρέθηκαν αναπαραστάσεις ζώων με ΕΝΑ ΚΕΡΑΤΟ, που ώθησαν μετά τους μελετητές στην πεποίθηση ότι πρόκειται για Μονόκερω, περιγράφοντας το ζώο ως άγριο με μεγάλη ζωτικότητα, που θα μπορούσε να πρόκειται για ΤΑΥΡΟ. ( ο Γά’ι’δαρος Σέθ, ήθελε να πάρει την θέση του Δία και γι αυτό οι Οξυδράκες και οι <<μελετητές>>  τον περιέγραφαν ως Ταύρο).

Οι σφραγίδες αυτές χρησιμοποιούνταν συχνά στην εποχή τους ως ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΗΣ καταγωγής, (όπως και ο ΔΡΑΚΟΣ στην Κίνα), στην κοιλάδα του Ινδού, εκεί που πολέμησαν με ΛΥΣΣΑ τον Μ.Αλέξανδρο.

Ο Στράβωνας  (64 – 24π.Χ.) ο οποίος είναι μεταγενέστερος απ’ τον Κτησία αναφέρει ότι στον ΚΑΥΚΑΣΟ υπήρχαν άλογα με ένα κέρατο στο κεφάλι που προσομοίαζε με ΕΛΑΦΙ. (γιατί τα παλικάρια της Βακτριανής – Βαβυλώνας, στην εποχή του Στράβωνα, είχαν εγκατασταθεί ΜΟΝΙΜΑ πια, στην περιοχή του Καυκάσου, γιατί παλαιότερα το είχαν ως πέρασμα πρός την Δύση, όπως έχουμε πεί και είχαν παρουσία στην περιοχή αυτή κατά διαστήματα από παλαιά και γενικά στην ευρύτερη περιοχή αυτή απ’ τα ΟΡΗ του ΤΑΥΡΟΥ ως την ΟΥΚΡΑΝΙΑ σήμερα, η οποία περιοχή ήταν τόπος διεκδικήσεων και αναταραχών λόγω της παρουσίας τους).

Εκεί στον ΚΑΥΚΑΣΟ που ήταν και η Αρχαία ΚΟΛΧΙΔΑ, η ΜΗΔΙΑ,  η ΑΣΣΥΡΙΑ και η ΧΑΖΑΡΙΑ…..

 

Συνεχίζεται……..

 

Διαβάστε Περισσότερα