BOXING TIME <<ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ>> Ο ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ Μέρος Α΄ 2

Κατά την ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ήταν ένα απ’ τα τέσσερα ζώα που έφερναν καλό (άλλο ένα απ’ τα τέσσερα ήταν και ο ΔΡΑΚΟΣ) και ζούσε 1.000 χρόνια (από εκεί θα έμεινε στους ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ).

Έλεγαν ότι ήταν ένα ΗΡΕΜΟ και ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΟ ζώο που περπατούσε, έτσι ώστε να μην πατήσει κανένα πλάσμα (φιλεύσπλαχνο σαν τους Μασόνους – Αλχημιστές), που τρεφόταν όμως με ΠΤΩΜΑΤΑ ΖΩΩΝ (η ΕΝΤΥΠΩΣΗ μετράει ήταν καλοκάγαθο..).

Λέγεται επίσης ότι ο Μονόκερως ήταν το όν που έφεραν τα πέντε ΠΝΕΥΜΑΤΑ των πλανητών στην μητέρα του ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ λίγο πρίν γεννήσει. Ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ αυτός είχε λέει την μορφή της ΑΓΕΛΑΔΑΣ με άκρα όμως ΔΡΑΚΟΝΤΑ (ήταν δηλαδή ο Γά’ι΄δαρος – ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ – ΔΡΑΚΟΣ – Σέθ – ΒΟΤΑΝ που ήθελε να πάρει την θέση του ΔΙΑ -ΤΑΥΡΟΥ όπως είπαμε).

Και ο χρησμός που έδωσε έλεγε:

<<Γιέ της ΟΥΣΙΑΣ του ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ του ΒΟΥΝΟΥ  (ή γιέ της ΟΥΣΙΑΣ του ΝΕΡΟΥ),
θα κυβερνήσεις σαν βασιλιάς δίχως θρόνο. Όταν η Δυναστεία καταρρεύσει>>.

Ποιά να είναι η ΟΥΣΙΑ του ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ??

Ο Μονόκερως επίσης αναφέρεται σ’ ένα κείμενο του 2 ή 4ου αι.μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια που λέγεται <<Φυσιολόγος>>, και είναι γεμάτο με συμβολισμούς απ’ την ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, και περιγράφεται ως ένα μικρό και ΑΓΡΙΟ ζώο που δεν μπορεί να πιαστεί , και πως οι κυνηγοί κατάφεραν τελικά να το πιάσουν με πονηριά, με την ΠΑΓΙΔΑ της ΛΑΓΝΕΙΑΣ (ένα απ’ τα 7 θανάσιμα αμρτήματα που ξεπλένουν στο ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟ).

Βάζοντας μια ΠΑΡΘΕΝΟ να στέκεται στο ξέφωτο και να τραγουδά, έτσι το πλάσμα ΜΑΓΕΥΕΤΑΙ απ’ την μελωδία και σαγηνεύεται απ’ την αγνότητα της παρθένου (που βρίσκεται μέσα σε μια περίφραξη καλυμμένη από τριαντάφυλλα, σύμβολο της Αφροδίτης – ΙΣΤΑΡ) πηδάει στην αγκαλιά της και συλλαμβάνεται.

Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος το 23 μ.Χ. και άλλοι αργότερα, όπως ο Αιλιανός και ο Μάρκο Πόλο, συγχέουν τον Μονόκερω με τον Ρινόκερο.

Ο Τερτυλλιανός (155-240 μ.Χ.) επίσης αναφέρει ότι αποκαλούσαν τον Χριστό – Ταύρο, επειδή είναι ως Αδάμαστος Κριτής με άγρια μορφή, και έχει και την ευγενική του μορφή ως δαμασμένος Σωτήρας (ο Χριστός όμως δεν είχε ποτέ ΑΓΡΙΑ μορφή, αντίθετα ο ΣΕΘ – ΒΟΤΑΝ είχε).

Ο Ραφαήλ ο ζωγράφος, ένας από τους μεγαλύτερους ζωγράφους της Αναγέννησης (της Αλχημείας), έχει ζωγραφίσει ένα πίνακα με το όνομα <<Νέα γυναίκα με Μονόκερω>>, και συμβολίζει λέει την ΑΓΝΟΤΗΤΑ που έχει ο καθένας μέσα του.

Στην ποίηση του διάσημου ΤΡΟΒΑΔΟΥΡΟΥ (της ΑΓΑΠΗΣ των ΚΑΘΑΡΩΝ??) Κόμη Τιμπώ Δ΄(1201 – 1253), ο Μονόκερως γίνεται ο θαυμαστός κόσμος της ΑΓΑΠΗΣ και συμβολίζει τον τέλειο ΕΡΑΣΤΗ.

Κατά τον 17ο αι. κατά την ένωση των βασιλείων της Αγγλίας και της Σκωτίας, δημιουργήθηκε κοινή σημαία που έφερε την ΑΓΓΛΙΚΗ ΛΕΟΠΑΡΔΑΛΗ ή ΛΕΟΝΤΑ, και τον Μονόκερω της Σκωτίας. Η Σκωτία είχε πάντα τον Μονόκερω ως εθνικό σύμβολο.

Κατά τον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση (των Αλχημιστών – Μασόνων), στην Ευρώπη περιγράφεται ως ζώο ΛΕΥΚΟΥ χρώματος και σχετικά μικρού μεγέθους, που μοιάζει με ΑΛΟΓΟ (αναβαθμίστηκε ο ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟΣ), αλλά έχει ΓΕΝΕΙΟΦΟΡΟ ΚΕΦΑΛΙ (σαν του ΜΠΑΦΟΜΕΤ – ΣΕΘ – ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟΥ – ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΥ – ΔΡΑΚΟΥ – ΤΡΑΓΟΥ), οπλές σαν του ΕΛΑΦΙΟΥ, ουρά ΛΙΟΝΤΑΡΙΟΥ κι ένα μακρύ στρυφτό ΚΕΡΑΤΟ (από ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ ο ΒΟΤΑΝ έγινε ΜΟΝΟΚΕΡΑΤΟΣ), στο κέντρο του μετώπου, το οποίο έχει ΜΑΝΤΙΚΕΣ  ικανότητες  (όπως έλεγαν και στην ΙΝΔΙΑ ..μήπως έκανε και αστρολογικές προβλέψεις σαν καλός ΜΑΓΟΣ??)

Ήταν ένα ΑΔΑΜΑΣΤΟ και ΑΓΡΙΟ πλάσμα (όπως έλεγαν στην Ινδία), των δασών με τρομερή ΔΥΝΑΜΗ (σαν τον ΑΝΙΚΗΤΟ ΗΛΙΟ??), σύμβολο της ΑΓΝΟΤΗΤΑΣ και ΧΑΡΗΣ, γι αυτό και συμβόλιζε  λέει την εποχή εκείνη το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ (το ΑΓΡΙΟ πλάσμα ήταν το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ??)

Επίσης τον Μεσαίωνα θεωρούσαν ότι το κέρατο του Μονόκερου μετέτρεπε το ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟ νερό σε πόσιμο και ότι ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ  τις αρρώστιες, γι αυτό και ήταν περιζήτητο απ’ τους βασιλείς που φοβόντουσαν να μην τους δηλητηριάσουν (το ίδιο πίστευαν και στην Βαβυλώνα).

Την ίδια εποχή ο Μονόκερως έγινε ένα αγαπητό σύμβολο καθώς το παρουσίαζαν  μαζί  με μια Παρθένο, και έτσι  το συνδύασαν με την Παναγία  και τον Χριστό, λόγω της Αγνότητας (και εννοούν την ΙΣΤΑΡ – Μαγδαληνή).

Με βάση και το Γνωστικό Κείμενο απ’ την Αλεξάνδρεια,  παρουσιάζεται κατά τον Μεσαίωνα ως ένα αδάμαστο ζώο που το κυνηγούν, στήνοντάς  του παγίδα με την Παρθένο, όπως ακριβώς και στο κείμενο, ενώ η ιστορία συνεχίζεται, και μετά την σύλληψή του απ’ τους κυνηγούς ο Μονόκερως θανατώνεται,
αφού τον οδήγησαν στο κάστρο του βασιλιά, για να του προσφέρουν το κέρατο του Μονόκερου.

Ο θάνατος του Μονόκερου στην Μεσαιωνικκή Λογοτεχνία συμβολίζει την νίκη του ΚΑΚΟΥ, της ΑΠΛΗΣΤΙΑΣ της ΔΟΛΙΟΤΗΤΑΣ, και της  ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ (και αυτή ακριβώς είναι και  η ΑΛΗΘΕΙΑ, αυτός είναι ο αληθινός συμβολισμός του ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ, είναι όλα αυτά που αντιπροσωπεύει, γιατί το Κακό είναι ο Μονόκερως – Δράκος, ενώ κάνει ότι είναι ο Χριστός).

Όμως στο τέλος ο Μονόκερως εμφανίζεται πάλι ζωντανός αλλά ΔΑΜΑΣΜΕΝΟΣ τώρα, όπου κάθεται σ’ ένα περιφραγμένο ΚΗΠΟ  με μια ΡΟΔΙΑ, που είναι σύμβολο της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.

Το πλευρό του είναι ΚΗΛΙΔΩΜΕΝΟ, απ’ τον χυμό των ροδιών, και ο ίδιος είναι ευχαριστημένος όμως με αυτήν την νέα του κατάσταση. Αυτές οι περιγραφές είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του θρησκευτικού  ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ που εκδηλώθηκε με την μορφή του Μονόκερου.

Όμως κατά τον Μεσαίωνα εκτός από αυτήν την θρησκευτική ερμηνεία του Μονόκερου, είχε δοθεί και μια άλλη καθαρά κοινωνική λέει, η οποία έχει σχέση με την ΑΓΑΠΗ (των ΚΑΘΑΡΩΝ??), και την πίστη στον ΕΓΓΑΜΟ ΒΙΟ (του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ των ΨΑΡΙΩΝ??).

Σε αυτόν τον συμβολισμό έχουμε την περιγραφή ή την απεικόνιση του Μονόκερου σε συνδυσμό με το ΛΙΟΝΤΑΡΙ.

Έτσι λοιπόν ο Μονόκερως συμβόλιζε την ΑΓΝΟΤΗΤΑ της νύφης (ΠΟΡΝΗΣ), και το Λιοντάρι το ήθος του γαμπρού (ΙΠΠΟΤΗ – ΜΑΣΟΝΟΥ), και της ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ του γαμπρού στην νύφη και εκλεκτής της καρδιάς του (οπότε μάλλον συμβόλιζε την ολοκληρωτική παράδοση του ΜΑΣΟΝΟΥ στην ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΑ ΙΣΤΑΡ, γιατί δεν νομίζω να εννοούσαν τον κανονικό γάμο…)

Το λιοντάρι συμβόλιζε τον ΗΛΙΟ, την ανδρική ενέργεια (του ΒΑΑΛ), την δύναμη, την πυγμή, το θάρρος, την εντιμότητα, την γενναιοδωρία (στην πραγματικότητα όλα αυτά είναι αντίστροφα), ενώ ο Μονόκερως συμβόλιζε την ΣΕΛΗΝΗ, την θηλυκή ενέργεια, την ευαισθησία, και την ζωτικότητα, την αγνότητα, το κάλλος, την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.

Έχουμε πεί ότι τον ίδιο συμβολισμό είχε και ο ΔΡΑΚΟΣ – Αρσενικό μαζί με τον ΦΟΙΝΙΚΑ – Θηλυκό όπου συμβόλιζαν την ΕΝΩΣΗ του τέλειου ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ. Άλλα ζώα ΙΔΙΟ ΝΟΗΜΑ…

Κατά τον Μεσαίωνα επίσης χρησιμοποιήθηκε ο Μονόκερως ως σύμβολο της ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ. Όπου μάλλον τότε δόθηκε στον Μονόκερω ο συμβολισμός του ΔΙΑΟΛΟΥ  (όπως είχαν επίσης και τον ΔΡΑΚΟ για σύμβολο είπαμε, ο οποίος είχε τον ίδιο συμβολισμό του ΣΑΤΑΝΑ).

Οι Αλχημιστές λοιπόν τον Μονόκερω τον είχαν ως ΣΥΜΒΟΛΟ του ΑΜΦΙΦΥΛΟΥ  ΑΝΘΡΩΠΟΥ, δηλαδή του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ (όπως και τον ΔΡΑΚΟ, εξάλλου όπως έχουμε πεί ο ΒΑΑΛ  αρχικά  εμφανιζόταν πότε  με την Αρσενική, και πότε με την Θηλυκή του πλευρά, μετά διαχωρίστηκε σε ΒΑΑΛ και ΙΣΤΑΡ το ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ  ΨΑΡΙΩΝ).

Ο Κάρλ Γιούνγκ λέει ότι ο Priscillian ένας πλούσιος Ισπανός ευγενής του 4ου αι.μ.Χ. της τότε Ρωμα’ι’κής Ισπανίας, γράφει  ότι ο Θεός ήταν “One- horned”, δηλαδή είχε ένα ΚΕΡΑΣ (επίσης το κέρας αγγλικά μοιάζει  ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ με την λέξη whore που σημαίνει πόρνη… γιατί όλα είναι θέμα αντίληψης και πλάνης).

Επίσης στο βιβλίο του <<Ψυχολογία και Αλχημεία>>, αναφέρει ότι επειδή ο Μονόκερως συμβολίζει την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ τού Unigenitus (o Υιός ο Μονογενής), γι αυτό έγινε σύμβολο του ΧΡΙΣΤΟΥ (ποιανού Χριστού όμως..), και είναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ με το ΚΕΡΑΣ, που σε συνδυασμό με την Παρθένο (την Κυρία τους), που βρίσκεται στην αγκαλιά της, συμβολίζει την ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ του, και το ΚΕΡΑΣ τον ΣΤΑΥΡΟ.

Ο Μέγας Αλβέρτος (1193 – 1280) ο οποίος ήταν Δομινικανός μοναχός, ήταν  μεγάλος στην ΜΑΓΕΙΑ, δηλαδή την ΑΛΧΗΜΕΙΑ, όπως χαρακτηρίζεται και σ’ ένα Βελγικό έγγραφο της εποχής (και η αλήθεια είναι ότι στα έργα του υπαινίσσεται και υποστηρίζει πολλές φορές την άποψη, ότι υπάρχει μια ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ, όπως ακριβώς αναφέρεται και σε Αραβικά και σε Αλχημιστικά κείμενα της Ερμητικής Λογοτεχνίας, εξάλλου θέλοντας να μας κάνουν όλους ΜΑΓΟΥΣ, μας έχουν πλασσάρει  πολλές φορές την άποψη, ότι υπάρχει η ΚΑΛΗ ΛΕΥΚΗ ΜΑΓΕΙΑ που δεν πειράζει και μπορούμε να την εξασκήσουμε –  Χάρι Πότερ κι  όλα τα παιδικά που βλέπουν τα παιδιά – γιατί η ΚΑΚΗ ΜΑΓΕΙΑ είναι η ΜΑΥΡΗ, λές και Μαγεία και Καλό πάνε παρέα….αλλά τα ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ τους ένστικτα βγάζουν ακόμη και σε αυτήν την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, που μας κάνουν ότι το ΜΑΥΡΟ είναι το ΚΑΚΟ και αυτοί που είναι ΛΕΥΚΟΙ είναι ΚΑΛΟΙ…Κου -Κλουξ – Κλαν).

Ο Μέγας Αλβέρτος ως καλός Μάγος κι Αστρολόγος (αρχαία τους τέχνη, μάθε τέχνη κι άστηνε..), έχει γράψει ότι όλες οι ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της ΓΗΣ, προέρχονται απ’ τα άστρα, κι ότι τα ουράνια σώματα καθορίζουν όσα συμβαίνουν στην ΓΗ (όπως οι ΔΡΑΚΟΙ, που επηρεάζουν την ΕΝΕΡΓΕΙΑ της Γής??), οπότε όποιος μπορεί να ΔΙΑΒΑΣΕΙ τα ΓΡΑΜΜΕΝΑ των ΑΣΤΡΩΝ μπορεί να ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ  και το ΜΕΛΛΟΝ.

Επίσης πίστευε σε ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, που έχουν διάφορα ΦΥΛΑΧΤΑ (είχαν και ρούνους επάνω??),  και μαγικά.  Tον Μονόκερω στην μελέτη του για τα ζώα, τον κατατάσσει κι αυτός όπως οι μεταγενέστεροι στην κατηγορία του ρινόκερου.

Στην ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ο Μονόκερως  συνδέεται με την ΣΕΛΗΝΗ (Ιστάρ), και τον Ποσειδώνα (θεό της θάλασσας, πατέρα του ΑΤΛΑΝΤΑ στην Ατλαντίδα), και συμβολίζει την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ του Ανθρώπου να βρεί το ΦΩΣ, μέσα στον κόσμο του Σκοταδιού, αλλά και της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ (κάτι μου θυμίζει..)

Ακούγοντας αυτή την ερμηνεία της Αστρολογίας απ’ τους ΜΑΓΟΥΣ, νομίζεις ότι ο Μονόκερως  έχει να κάνει με κάτι καλό, μια εσωτερική αναζήτηση του ανθρώπου, ώστε ο άνθρωπος να γίνει καλύτερος..

Όμως είναι αυτό που συμβολίζει ο Μονόκερως ??

Ο ΑΓΡΙΟΣ Γάιδαρος κατά τους Ινδούς, με τα πόδια Δράκου κατά τους Κινέζους, που τρώει Πτώματα??

Μήπως είναι κάτι Κακό για να γίνει χειρότερος ο άνθρωπος??

Για να δούμε λοιπόν τι συμβολίζει ο Μονόκερως με το ΠΟΡΦΥΡΟ ΚΕΦΑΛΙ, και πως σχετίζεται με τις  Ανατολίτικες Φιλοσοφίες και πρακτικές, οι οποίες προωθούνται όπως έχουμε πεί απ’ τους Μασόνους – Άτλαντες – Παγκοσμιοποιητές – Αλχημιστές…

Ο Συμβολισμός του Μονόκερου είναι ο ΑΓΝΟΣ Άνθρωπος, που έχει ανοίξει το ΤΡΙΤΟ του ΜΑΤΙ (κάντε όλοι ΓΙΟΓΚΑ).

Είναι ο άνθρωπος που έχει ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ απ’ το Σκοτάδι και ότι Αρνητικό (και ο ΔΡΑΚΟΣ προσέφερε Προστασία απ’ ότι ΑΡΝΗΤΙΚΟ), και έχει έρθει στο ΦΩΣ (και επειδή όλα τα εννοούν ανάποδα έχει έρθει στο ΣΚΟΤΑΔΙ, γιατί ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ είπαμε τώρα είναι ΣΚΟΤΟΦΟΡΟΣ), και έχει γίνει ΕΝΑ  με το ΦΩΣ (με το ΣΚΟΤΟΣ), και στέλνει απ’ το κέρατο, δηλαδή το ΤΡΙΤΟ του ΜΑΤΙ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΦΩΣ, όπου χρειάζεται για να ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ και ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (θέλουν να μας ΕΝΩΣΟΥΝ όλους με τον ΣΚΟΤΟΦΟΡΟ, να γίνουμε ΕΝΑ  μαζί του).

Το Κέρας συμβολίζει την ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΜΕΝΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑ που μεταβιβάζει ο ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ (ο ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ – ΜΑΣΟΝΟΣ), πρός τους άλλους ανθρώπους για να τους θεραπεύσει. (Φτάνει δεν θέλουμε άλλους θεραπευτές και νοσοκομεία, αρκεί.. Αυτή  η αποκρυσταλλωμένη ενέργεια, λέτε να έχει σχέση με το ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ του Βουνού, ή του Νερού που λέει ο Χρησμός..??).

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ αυτή η θεραπευτική που κατευθύνεται προς τον <<Άρρωστο>>, είναι  ΣΤΡΟΒΙΛΙΖΟΜΕΝΗ (ο Τυφώνας που μιμείται), γιατί έχουμε πεί για  την Σπείρα, που είναι η ΑΕΝΑΗ  ΣΤΡΟΒΙΛΙΖΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, και γι αυτό και το Κέρας του Μονόκερου, το παρομοίαζαν  έτσι  στρυφογυριστό (γιατί πάντα ο Σεθ – Τυφώνας θέλει να ομοιάσει  στο θεό, και μιμείται την ΘΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ).

Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν συμβολίζεται  με ΑΛΟΓΟ, για να δείξει την Μεγάλη Δύναμη που έχει, γιατί το άλογο είναι ζώο ΔΥΝΑΜΙΚΟ, και γεμάτο ΕΝΕΡΓΕΙΑ (και στον Δράκο του έβαλαν ΧΑΙΤΗ ΑΛΟΓΟΥ είχαμε πεί)…

Έτσι ο άνθρωπος γίνεται ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ, γιατί γνωρίζει τον εαυτό του σε βάθος, και όλο το ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ του (το ίδιο πετυχαίνεις και με την ΓΙΟΓΚΑ!!!!!).

Το ΜΩΒ κεφάλι (το ΠΟΡΦΥΡΟ, το χρώμα που αγαπούσαν οι ΡΩΜΑΙΟΙ Αυτοκράτορες και οι Ρωμαιοκαθολικοί, το χρώμα στις μπέρτες των ΜΑΓΩΝ που είχαμε πεί), συμβολίζει αυτό ακριβώς λέει, ότι είναι ένας αγνός άνθρωπος, με ΑΓΑΠΗ που ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ, και έχει πλέον ΜΩΒ ΑΥΡΑ, που είναι λέει το πιο αιθέριο χρώμα του Φάσματος, το οποίο υποδεικνύει τις πιο ΠΑΛΙΕΣ ΨΥΧΕΣ (δηλαδή με βάση τις ανατολίτικες φιλοσοφίες που έχουν δηλαδή ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ πολλές φορές, και τώρα έφτασαν στην τελειότητα σύμφωνα με τις δοξασίες τους, ο 10ος Άβαταρ… η  θε’ι’κή  οντότητα που Ενσαρκώνεται).

Να κάνουμε εδώ μια παρένθεση και να πούμε, πως γενικά γι αυτούς που τους αρέσει το ΜΩΒ χρώμα, δείχνει ένα γοητευτικό και ελεύθερο πνεύμα αντισυμβατικό, που ζεί στον κόσμο του, έναν κόσμο ονειρικό. Είναι ένας άνθρωπος εκκεντρικός και απόμακρος, είναι χρώμα της εξουσίας και του πλούτου, έχει έναν ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ να βοηθήσει την ανθρωπότητα, τον πλανήτη, συχνά έχει θέση εξουσίας και έχει ιδιαίτερη σχέση με το ΣΥΜΠΑΝ.

Η ΜΩΒ ΑΥΡΑ είναι μια σύνθεση του ΜΠΛΕ χρώματος της ΗΡΕΜΙΑΣ, με το ΚΟΚΚΙΝΟ που είναι το χρώμα της ΕΞΑΨΗΣ, του ΠΑΘΟΥΣ, και συμβολίζει τις ΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ για το σώμα, και είναι απ’ τις κατώτερες ενέργειες που αντιλαμβανόμαστε, οπότε θα μπορούσε να ονομαστεί  και <<οι ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ των ΜΕΓΑΛΕΙΩΝ>>, είναι μια μείξη ανώτερης συχνότητας του ΜΠΛΕ με την κατώτερη του ΚΟΚΚΙΝΟΥ. Και δείχνει ευμάρεια, ανωτερότητα, δύναμη, πάθος, φιληδονία, πολυτέλεια.

Βέβαια παίζει ρόλο η ΑΠΟΧΡΩΣΗ του ΜΩΒ, αν είναι πιο πολύ προς το ΚΟΚΚΙΝΟ συμβολίζει την ΑΓΑΠΗ (ωχ…η ΘΕΑ ΙΣΤΑΡ), αν είναι ισορροπημένα συμβολίζει την ισορροπία της πνευματικής και της υλικής ύπαρξης.

Αν είναι ΣΚΟΥΡΟ ΜΩΒ  κρύβει διαφορετικά συναισθήματα, είναι πένθιμο, καταθλιπτικό, χρώμα μυστηρίου και  μαγείας.  Το σκούρο μώβ  οπότε δείχνει άνθρωπο με εσωτερικά συναισθήματα, αγάπη των μυστικών πρακτικών, εναλλακτική γνώση, γνώση μυστικών διδασκαλιών  και ικανοτήτων, και μπορεί επίσης να δείχνει άτομα με ψυχικές διαταραχές.

Να μην ξεχνάμε και τα παιδιά Ιndigo, που μας έλεγαν με την μώβ  αύρα, που τους έδιναν ερωτηματολόγια στο σχολείο με πολύ περίεργες ερωτήσεις, του τύπου αν βλέπουν σκιές, αν ακούν φωνές, αν επικοινωνούν με άλλους κόσμους…γενικά τα παιδιά αυτά λειτουργούν ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ λέει, αγαπούν τα τελετουργικά και τις παραδόσεις, και έχουν κάποιου είδους εθισμό.

Η ΠΡΑΣΙΝΗ αύρα είναι όμως το χρώμα των θεραπευτών (οπότε θα έπρεπε να έχει πράσινο κεφάλι και όχι μωβ), και αυτών που αγαπούν την κηπουρική και το περιβάλλον. Το  ΣΚΟΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ όμως δείχνει άνθρωπο που ζηλεύει και λέει ψέματα.

Και φαντάζομαι εμάς που τόσα έχουμε ακούσει για το ΓΚΡΙ λαό, τον παγκόσμιο  και ομοιογενοποιημένο, θα θέλουν να έχουμε γκρί  αύρα, όπου δείχνει λέει άνθρωπο με σκοτεινές και καταθλιπτικές σκέψεις, με  ΧΑΜΗΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ και ΦΟΒΟ.

Οι πιο προηγμένοι άνθρωποι έχουν την ΧΡΥΣΗ, κίτρινη αύρα σαν τα φωτοστέφανα, που έβαζαν οι Ρωμαίοι στους Αγίους και τον Χριστό. Γενικά το τρίτο μάτι έχει σχέση με το 6ο τσάκρα και συμβολίζει το μυστικισμό και τον πνευματισμό.

Λόγω λοιπόν αυτού του συμβολισμού του Μονόκερου με την ΑΥΡΑ, είναι που τα διάφορα παιδικά (γιατί τα παιδιά σήμερα μεγαλώνουν με όλους τους συμβολισμούς τους, με ΤΕΡΑΤΑ, πολλά τέρατα και ΜΑΓΕΙΑ), και ο κινηματογράφος, εμφανίζουν  τον Μονόκερω μαζί με ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ (σύμβολο του ΙΑΝΟΥ – ΟΑΝΝΕS – ΒΟΤΑΝ), γιατί με αυτό συμβολίζουν τους διάφορους χρωματισμούς της Αύρας.

AΛΧΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ

Όπως αναφέρει ο Κάρλ Γιούνγκ, Αλχημιστικά ο Μονόκερως αποτελεί ένα ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ, γιατί έχει χαρακτηριστικά και ΑΡΣΕΝΙΚΗΣ και ΘΗΛΥΚΗΣ ενέργειας, και συνδέεται με  το στοιχείο του ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΥ (που τον βρίσκουμε και στην ταπισερί <<Η Κυρία και ο Μονόκερως>>), το οποίο είναι επίσης ΔΙΦΥΕΣ, γιατί τον συναντούμε και ως ΥΓΡΟ αλλά και ως ΣΤΕΡΕΟ (του βουνού ή του νερού?? που λέει και ο χρησμός…).

Ο Μονόκερως παρουσιάζεται, ως ένα ΔΥΝΑΜΙΚΟ ζώο το ΑΛΟΓΟ,το οποίο είναι άγριο και αδάμαστο, οπότε αυτό υποδεικνύει την ΑΡΣΕΝΙΚΗ του πλευρά (ΔΡΑΚΟΣ), και έχει να κάνει με τα κατώτερα ένστικτα, της επιβίωσης και της αναπαραγωγής (αφού πηδάει στην αγκαλιά της κοπέλας και  σαγηνεύεται).

Αυτό που καλείται ο Μονόκερως να κάνει μέσω της ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗΣ  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, η οποία φέρνει την ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ (αυτήν την διαδικασία δηλαδή που κάνουν σε μας, όπου η Μετουσίωση είναι αυτό που λέγαμε να μας αλλάξουν σε κάτι <<ΑΝΩΤΕΡΟ>>), είναι να αποδεχτεί και να εξευγενίσει, να υποτάξει τα κατώτερα ζωώδη του, Αρσενικά ένστικτα, έτσι ώστε να αναβαθμίσει και να αναπτύξει την ΘΗΛΥΚΗ του πλευρά.

Με αποτέλεσμα να ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΕΙ, να ΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΙ , το φυσικό, το κατώτερο, με το πνευματικό το εσωτερικό, το ανώτερο (της ΣΕΛΗΝΗΣ – ΙΣΤΑΡ κατά την Αστρολογία που είπαμε), δηλαδή την εσωτερική ενέργεια της προσφοράς και της θεραπείας των άλλων ανθρώπων, αφού αυτές οι ανώτερες, οι εσωτερικές ποιότητες είναι θηλυκές (λόγω της προσφοράς σε άλλους), πράγμα που καταφέρνει μέσω της ΓΝΩΣΗΣ του εαυτού, και της ένωσης με το ΦΩΣ, οπότε υποτάσσει τα αρσενικά, και αναδεικνύει τα ΘΗΛΥΚΑ, τα ΑΝΩΤΕΡΑ του ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ (μην ξεχνάτε το ΤΡΙΠΛΟ ΚΕΡΑΣ του ΟΝΤΙΝ – ΒΟΤΑΝ, το οποίο μοιάζει με τα τρία ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΑ της ΤΑΠΙΣΕΡΙ….).

Το ΚΕΡΑΣ οπότε αφού έχει θεραπεύσει πρώτα τον εαυτό του, ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ και σε άλλους (επειδή είναι ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΙ), και δεν είναι μόνο ένα μέσον, ένα σύμβολο καθαγίασης και ΚΑΘΑΡΣΗΣ των ΜΟΛΥΣΜΕΝΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, όπως στους <<Χριστιανούς>> του Μεσαίωνα, αλλά για τους ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ (ΜΑΣΟΝΟΥΣ), λειτουργεί ως ΚΟΥΠΑ (ΘΗΛΥΚΟ σύμβολο), απ’ την οποία ο καθένας μπορεί να μετέχει της απλόχερης ΑΓΑΠΗΣ της ΘΕΙΟΤΗΤΑΣ (και εννοεί την Μεγάλη Θεά Πόρνη  – ΙΣΤΑΡ, και είναι ο συμβολισμός αυτός της Αλχημείας και της ΚΟΥΠΑΣ, δηλαδή το ΑΓΙΟ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ, το οποίο είναι η “Μαγδαληνή”, ΙΣΤΑΡ, είναι η Κούπα που ΠΕΡΙΕΧΕΙ το ΑΓΙΟ ΑΙΜΑ, τον ΑΠΟΓΟΝΟ του “ΧΡΙΣΤΟΥ” του ΒΑΑΛ).

Δηλαδή το ζευγάρι Αρσενικό ΔΡΑΚΟΣ – ΛΙΟΝΤΑΡΙ, και το Θηλυκό ΦΟΙΝΙΚΑΣ – ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ,  μέσω της ΑΛΧΗΜΙΚΗΣ διαδικασίας με τον ΥΔΡΑΡΓΥΡΟ ή την ΓΙΟΓΚΑ, τον ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ, έρχεται σε ΕΝΩΣΗ με το ΘΕΙΟ, και ΜΕΤΟΥΣΙΩΝΕΤΑΙ σε κάτι ΑΝΩΤΕΡΟ, το οποίο είναι ο ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣ άνθρωπος ο ΔΙΦΥΗΣ.

ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΑ το ΚΕΡΑΣ του Μονόκερου έχει να κάνει με τον ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟ (γι αυτό και στην Ταπισερί η ματιά του Μονόκερου όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη είναι στραμμένη ΛΟΞΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ), και συμβολίζει την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ, και την ΔΙΑΚΡΙΣΗ του ΑΛΗΘΙΝΟΥ απ’ την ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΗ (που προσφέρουν σε μας και δεν το αντιλαμβανόμαστε), την Εξέλιξη σε ΑΝΩΤΕΡΑ επίπεδα (που έχουν οι ΜΑΓΟΙ – ΑΡΙΟΙ), και την αρμονική ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ μεταξύ συναισθήματος, ενστίκτων και πνευματικών ποιοτήτων.

Αυτός ο ΔΙΦΥΗΣ συμβολισμός φαίνεται και στον Κινέζικο Μονόκερω.

Ο Μονόκερως οπότε είναι ένα πλάσμα το οποίο ΣΥΝΕΝΩΝΕΙ την Αρσενική με την Θηλυκη ΥΠΟΣΤΑΣH του ανθρώπου, καθιστώντας το ως ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ, και σε πλήρη ΑΡΜΟΝΙΑ με τον ΦΥΣΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (κάντε όλοι ΓΙΟΓΚΑ), έτσι ώστε ο άνθρωπος να έχει αποκτήσει μια ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΚΗ  ΦΥΣΗ, ΟΥΔΕΤΕΡΗ, και ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ( σαν την Αγγλία… και δημοκρατία, και βασιλομήτωρ, και καθολικισμό, και προτεσταντισμό, ΔΙΦΥΗΣ κατάσταση, ή μάλλον στην συγκεκριμένη φάση το πιο σωστό παράδειγμα είναι η ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΕΛΒΕΤΙΑ, η οποία έχει ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΗ και δεν μετέχει σε ΠΟΛΕΜΟΥΣ…!!).

Στην Αλχημεία επίσης το ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ (των Θεών Ψαριών Ιστάρ – Βάαλ, που λένε Χριστό και Μαγδαληνή), συνδέεται με τον ΥΔΡΑΡΓΥΡΟ, όπου σαν σύμβολο των ΚΑΤΩΤΑΤΩΝ ποιοτήτων του Υδράργυρου – ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ, έχουμε τον ΔΡΑΚΟ, και σαν σύμβολο των ΑΝΩΤΑΤΩΝ ποιοτήτων του Υδράργυρου – Θηλυκου, έχουμε τον ΦΟΙΝΙΚΑ, τα οποία είπαμε είναι δύο απ’ τα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ζώα της ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ παράδοσης. Όπου στο τέλος επικρατει η ΘΗΛΥΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ, (δηλαδή η Θηλυκή υπόσταση του Βάαλ Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥΣ η ΙΣΤΑΡ).

Τα οποία σύμβολα είπαμε, όταν εγκαταστάθηκαν στην Ευρώπη, τα έφεραν μαζί τους, και με τον χρόνο κάπου τα αντικατέστησαν μερικώς ή ολικώς με το ΝΕΟ ΖΕΥΓΑΡΙ αντίστοιχα, ΛΙΟΝΤΑΡΙ – Αρσενικό και ΜΟΝΟΚΕΡΩ – Θηλυκό, όπως είπαμε (όπου στο τέλος επικρατεί πάλι η ΘΗΛΥΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ), για να μην πολυκαρφώνονται οι <<Χριστιανοί Ευρωπαίοι>>, ότι είναι ανατολίτικες οι πρακτικές αυτές – και τα σύμβολα – και ότι και οι  ίδιοι προέρχονται από εκεί, και ότι τάχα τις ανακάλυψαν πολύ αργότερα, τις εκτίμησαν, και τις προώθησαν – όχι γιατί τις είχαν από παλιά – ήταν δικές τους, αλλά επειδή είναι καλές για την υγεία μας, την σωματική και την πνευματική.  Γιατί από τα τέλη του 80 και μετά, η ΓΙΟΓΚΑ πλασσαρίστηκε απ’ την Νέα Τάξη ως πανάκεια για όλα τα θέματα υγείας, και κυρίως ως ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΣ…

Διαβάστε Περισσότερα