Χτίζει Αυτοκρατορία η ομάδα της ΜERCEDES ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Στο τελευταίο Γκραν πρι της Ιαπωνίας η ομάδα της Mercedes εξασφάλισε τον έκτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευάστων στην κορωνίδα του μηχανοκινητου αθλητισμού και από μόνο του είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα στις μέρες μας. Χωρίς καμία αμφιβολία,μετά την αλλαγή των κανονισμών το 2014 και περνώντας στην υβριδική εποχή,ο γερμανικός κολοσσός δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι έχει διαλύσει των ανταγωνισμό. Νίκες,ταχύτεροι γύροι,pole positions έχουν εκτοξεύσει την φίρμα σε ολόκληρο το φάσμα της Φόρμουλα1.

Εάν αναλογιστεί κάποιος ότι ουσιαστικά η ομάδα ξεκίνησε το 2010 εξαγοράζοντας την πρωταθλήτρια BRAWN GP του 2009 και εξελίχθηκε σε μια από τις σπουδαιότερες ομάδες στην ιστορία του σπορ μιλάμε για έναν άθλο.Ο γερό ΕΝΖΟ FERRARI κάποτε έλεγε για να είσαι κορυφαίος επιβάλλεται να έχεις τον καλύτερο οδηγό σε συνδυασμό με τον καλύτερο οδηγό.Το 2013 οι Γερμανοί αντικατέστησαν τον Μichael Schumacher με τον Lewis Hamilton από την McLaren με κίνηση ματ για την επόμενη μέρα και δικαιώθηκαν με την επιλογή τους.

Ο Βρετανός από τότε έχει κατακτήσει 4 τίτλους και πάει για τον 5ο με τα ασημί βέλη και θα είχε κερδίσει και άλλον έναν εάν λόγο συγκυριών δεν κατέληγε στον Νico Rosberg.Τόσο στο εργοστάσιο όσο και μέσα στην πίστα έχει τους κατάλληλους ανθρώπους στην κατάλληλη θέση.Πήραν τον James Alison από την Ferrari και δείτε στρατηγικές που χαράζει όπως φέτος στην Βουδαπέστη.Ο Niki Lauda ήταν ο άνθρωπος σύμβουλο,ηγέτης που ενσαρκώνει ακόμα και μετά θάνατο το μεγαλείο της ομάδας.Ο Τoto Wolff επικεφαλής της Mercedes κάθε χρόνο βάζει νέες προκλήσεις στον οργανισμό και φέρνει νέες καινοτομίες που αυτές μεταφέρονται και στα αυτοκίνητα πόλεων.

Δεν χώρα αμφιβολία πως λίγο τα μονοθέσια της Scuderia έχουν καταφέρει να τους πλησιάσουν χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ούτε τους ξεπέρασαν ποτέ.Τα 6 σερί πρωταθλήματα είναι ένα ρεκόρ το οποίο είχε η ιταλική ομάδα στην αρχή της δεκαετίας του 2000 όπου και αυτή είχε 6 σερί τίτλους από το 1999 μέχρι το 2004.
Άρα ο επόμενος στόχος για την ομάδα είναι το σπάσιμο αυτού του ρεκόρ και ακόμα παραπέρα δημιουργώντας μια δυναστεία άνευ προηγούμενου που το άθλημα δεν είχε ξαναβιώσει ποτέ.Εμεις βέβαια ως θεατές και λάτρεις του σπορ το πληρώνουμε ακριβά αυτό,διότι χάσαμε τον ανταγωνισμό που θα θέλαμε να βλέπουμε.Η ομάδα όμως της Μercedes δεν φταίει για αυτό…Σίγουρα οι νέοι κανονισμοί του 2021 θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για την δυναμική των μονοθέσιων τότε…Όπως και να έχει τα ασημί μονοθέσια αντικειμενικά και δίκαια είναι εκεί που βρίσκονται διαλύοντας κυριολεκτικά σε καινοτομίες,στρατηγικές τον ανταγωνισμό και όλοι οι πιλότοι του grid να είστε σίγουροι πως θα ήθελαν να βρίσκονται πίσω από ένα τέτοιο μονοθέσιο.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα