Σιγά σιγά το φετινό ταξίδι του παγκοσμίου πρωταθλήματος της κορωνίδας του μηχανοκινητου αθλητισμού φθάνει στο τέλος του και ο σταθμός που ακολουθεί είναι το γκραν πρι του Μεξικό.
Το μεξικάνικο γκραν πρι έχει μπει τα τελευταία χρόνια στο καλεντάρι της Φόρμουλα1 και πιο συγκεκριμένα από την αγωνιστική σεζόν του 2015 με τις ομάδες Mercedes και Redbull να έχουν από 2 νίκες αμφότερες στην συγκεκριμένη χάραξη της πίστας των 4,3 χιλιομέτρων,των 71 γύρων και φυσικά το υψόμετρο που χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη πίστα που κάνει την ζωή των κινητήρων αρκετά δύσκολη.Ο Max Verstappen πολυνίκης εκεί με 2 νίκες ενώ ευχάριστες μνήμες φέρνει και στον Lewis Hamilton καθώς έχει κατακτήσει τους τελευταίους του 2 παγκόσμιους τίτλους στο ιδιαίτερο αυτό σιρκουί.
Υπό προϋποθέσεις ο Βρετανός μπορεί να εξασφαλίσει εκεί και τον φετινό παγκόσμιο τίτλο και έκτο συνολικά εάν ο ομοσταυλός του Valteri Bottas δεν καταφέρει στο συγκεκριμένο αγώνα να πάρει παραπάνω από 15 πόντους από εκείνον.Βέβαια η Mercedes μάλλον θα δυσκολευτεί αυτό το σαββατοκύριακο όπως παραδέχθηκε και ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό διότι το γερμανικό μονοθέσιο δεν ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου σιρκουί.
Αντίθετα Redbull και Ferrari είναι έτοιμες να κονταροχτυπηθούν αρχικά για την pole position και ύστερα για την νίκη.Τα κόκκινα μονοθέσια μετά την μεγάλη αγωνιστική ανάκαμψη που παρουσίασαν έπειτα από την καλοκαιρινή διακοπή στα τελευταία 2 γκραν πρι σε Ρωσία και Ιαπωνία παρουσίασαν αγωνιστική κοιλιά και θέλουν να επανέλθουν σε καλό αγωνιστικό ρυθμό που θα τους δώσει την 4η φετινή νίκη.Ο Leclerc δηλώνει έτοιμος και ο Vettel κλείνει τα αυτιά του στις δηλώσεις των τελευταίων ημερών που τον θέλουν νούμερο 2 στην ομάδα και ότι η επόμενη χρονιά θα είναι η τελευταία του με το ιταλικό μονοθέσιο.
Ο Ολλανδός τώρα της Redbull θέλει οπωσδήποτε μια καλή εμφάνιση καθώς μετά την θερινή διακοπή τα πράγματα για εκείνον δεν πάνε καλά κυρίως στη συλλογή βαθμών.Μέχρι και ο νέος του teammate έχει μαζέψει περισσότερους πόντους από εκείνον στους τελευταίους 5 αγώνες και μάλλον πετάει τη μπάλα στην εξέδρα λέγοντας ότι ο Riciardo ήταν ο καλύτερος ομοσταυλος που είχε και τον έκανε να τρέχει καλύτερα.Ο Αlbon εντυπωσιάζει με την σταθερότητα και την ταχύτητα του κάτι που μάλλον του δίνει την δυνατότητα να έχει κλειδώσει την θέση του στην αυστριακή ομάδα και για του χρόνου με συνέπεια στα τελευταία γκραν πρι να τρέχει χωρίς το άγχος του να πρέπει να αποδείξει κάτι.
Από εκεί και πέρα η McLaren φαίνεται να εξασφάλισε την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευάστων,η Renault να κάνει κάποια βήματα προόδου και τον Daniel Riciardo να δηλώνει ότι είναι αισιόδοξος για το 2020 ενώ αντίθετα ο ομόσταυλος του να παραμένει χωρίς ομάδα για την νέα χρονιά μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.Εάν δεν καταλήξει στην ιστορική ομάδα της Williams τον βλέπω να παρακολουθεί τους αγώνες από τον καναπέ του.O Kimi έκλεισε τα 40 του και του χρόνου,πρώτα ο Θεός θα γίνει ο πιλότος με τα περισσότερα γκράν πρι στην ιστορία του σπορ ξεπερνώντας τον Μπαρικέλο και το θέμα των ημερών που δεν είναι άλλο απολ το πλαίσιο των κανονισμών του 2021,ακόμα βασανίζει τις ομάδες και την παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου.
Εμείς αυτό που θέλουμε είναι θέαμα μέσα στην πίστα,στρατηγικές που φέρνουν ανατροπές,πιλότους παγκόσμιας κλάσης και περισσότερες πίστες από την παλιά εποχή του σπορ που θα προσελκύουν κόσμο να παρακολουθεί προσπεράσματα,στριγκλιές από τα ελαστικά και ήχους έστω και σε χαμηλά ντεσιμπέλ από τους υβριδικούς κινητήρες που έχουν τα σημερινά μονοθέσια.Ο αγώνας την Κυριακή είναι στις 21:10 και όλοι ελπίζουμε να δούμε στις οθόνες μπόλικο θέαμα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ
Διαβάστε Περισσότερα