ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 Η Βασίλισσα του Μηχανοκίνητου αθλητισμού

Πιστεύω η μετατόπιση της καταληκτικής ημερομηνίας για την οριστικοποίηση των κανονισμών της Formula 1 ενόψει του 2021 είχε γεννήσει πολλές συζητήσεις. Ενώ θα έπρεπε να έχουμε το τελικό γράμμα του νόμου μέσα στον Ιούνιο,αποφασίστηκε τελικά να μάθουμε πώς θα διαμορφωθεί η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού τον Οκτώβριο! Οι γκρίζες ζώνες είναι ακόμα πολλές, μιας και οι αλλαγές θα αφορούν στους αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς, τη διανομή των χρημάτων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και άλλα. Παροτι λοιπόν δεν είδαμε ακόμη λευκό καπνό ανάμεσα σε ομάδες Liberty Media FIA στο στρατόπεδο της παγκόσμιας Ομοσπονδίας δεν προβληματίζονται.

Τουλάχιστον όχι αν λάβουμε υπόψη όσα είπε στο Motor stop com ο πρόεδρος της FΙΑ. Δεν ανησυχώ καθόλου. Συχνά ανησυχώ στη formula1 γιατί συνήθως κανείς δεν συμφωνεί με κανέναν. Ομως για μία φορά καταφέραμε να συμφωνούν τόσο οι 10 ομάδες,όσο και ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ αλλά και η διοργανώτρια αρχή. Πλέον, καλούμαστε να συνεργαστούμε για να φτάσουμε στην καλύτερη δυνατή λύση για το θεσμό. Μιλάμε για κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ το 2021 και θα διατηρηθούν για πέντε χρόνια. Θέλουμε λοιπόν να σιγουρευτούμε πως θα καταλήξουμε στις σωστές αποφάσεις.

Για αυτό πιστεύω πως αν μπορούμε να δουλέψουμε επιπλέον τρεις ή τέσσερις μήνες, όλοι μαζί, για να λύσουμε κάθε πρόβλημα, τοτε είμαστε σε καλό δρόμο. Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο πλαίσιο του Γκραν πρι της Γαλλιας στον όγδοο γύρο του φετινου παγκοσμιου πρωταθληματος της Φορμουλα1.Η πίστα του Πολ Ρικαρ υποδέχθηκε ομαδες και οδηγούς με καλοκαίρια,τον ήλιο να λάμπει,τη θερμοκρασία αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου ενω αυτή του οδοστρωματος ξεπερνούσε τους 45! Μπορεί μετά την εμφάνιση της Scuderia Ferrari στον Καναδα vα αναπτερωθηκε το ηθικό των Τιφόζι, ωστόσο μάλλον δεν πρέπει να περιμένουν κάτι ανάλογο στη Γαλλία.

Αυτό τόνισε και ο επικεφαλής της Ιταλικης ομάδος Ματτία Μπινόττο, στην προεπισκόπηση του όγδοου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1.Αιτία είναι τα χαρακτηριστικά της πίστας του Paul ricard που σε αντίθεση με εκείνη του Μόντρεαλ δεν ταιριάζουν στις αρετές της SF90.Μετά τον Καναδά θέλουμε σίγουρα να βρεθουμεξανά αντιμέτωποι με τους αντιπάλους μας. Και στη Γαλλία θα έχουμε κάποιες μικρές αναβαθμίσεις, στοιχεία που αποτελούν χρήσιμο βήμα προς την κατεύθυνση που θέλουμε να πάρουμε σχετικά με την εξέλιξη του μονοθεσίου μας. Αυτές οι αναβαθμίσεις δεν θα αποτελέσουν λύση στα προβλήματά μας αλλά όσα μπορούμε να αξιολογήσουμε από αυτή τη χρήση τους, θα είναι σημαντικά στην επιλογή των επόμενων βημάτων μας.

Το Πολ Ρικάρ αποδείχθηκε δύσκολο σίρκουι για μας πέρσι και ξέρουμε πως αυτού του είδους οι πίστες δεν ταιριάζουν στο πακέτο μας. Ωστόσο τίποτα δεν είναι απίθανο και είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό είπε ο Μπινόττο. Ολα αυτά ενώ η Ferrari τραβάει στα άκρα το θέμα της ποινής που στέρησε από τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη Νίκη στο Γκραν Πρι του Καναδά. Αποτέλεσμα που την έχει φέρει 123 πόντους πίσω από τη Mercedes στη βαθμολογία των κατασκευαστών. Σήμερα λοιπόν στις 3 το συναρπαστικό Γκραν Πρι.

ΛΙΒΕΡΠΟΥΛΙΑΝΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα