Γιατρέ μήπως πρέπει να κρεμάσεις τα γάντια …?!

Χωρίς καμία αμφιβολία ο κορυφαίος αναβάτης των τελευταίων 15 χρόνων και ίσως ο κορυφαίος όλων των εποχών βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε συνεχόμενη αγωνιστική κάμψη. Ο Valentino έχει φανατικούς φίλους αλλά και ορκισμένους εχθρούς που θέλουν ιδίως τα τελευταία χρόνια να τον βλέπουν να παραπαίει με την Υαmaha στην πίστα. Σαφώς ο συνδιασμός Honda-Marquez τα τελευταία χρόνια είναι αχτύπητος. Ο γιατρός με την Yamaha δεν μπόρεσε και φέτος σε καμία φάση της σεζόν να διεκδικήσει νίκες και να κοντράρει στα ίσια τον Ισπανό.
Στα σαράντα του πια και με εννέα συνολικά παγκόσμιους τίτλους στην καριέρα του δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να ζητά στο Μotogp. Ειναι προφανές ότι οι χορηγοί,η ομοσπονδία αλλά και πολλά άλλα κέντρα,δεν θέλουν τον Ιταλό να τερματίσει την καριέρα του. Σχεδόν έχει διαπιστωθεί από έρευνες ότι το 40% της τηλεθέασης οφείλεται σε αυτόν με ότι αυτό συνεπάγεται. Το νούμερο 46 είναι το πιο δημοφιλές μέσα στην πίστα και τα κράνη που πωλούνται με τον συγκεκριμένο αριθμό είναι αμέτρητα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο κόσμος τον λατρεύει για τις ικανότητες ως αναβάτης αλλά κυρίως για τον παιδικό του χαρακτήρα.Οι κατακίτρινες κερκίδες σχεδόν σε όλα τα Γκράν πρί σε ολόκληρο τον κόσμο το αποδεικνύουν περίτρανα.Ίσως το 2020 να είναι και η τελευταία σεζόν του γιατρού στο Motogp.
Κατά την άποψη μας ο Valentino πρέπει να πάρει αυτήν την δύσκολη απόφαση.Δεν χρειάζεται ένας μύθος του αθλήματος να ξεφτίζει χρόνο με το χρόνο είτε λόγο μοτοσικλέτας είτε επειδή μεγάλωσε και δεν έχει την ίδια οξυδέρκεια και αντοχή σαν αναβάτης που είχε κάποτε.Η στιγμή του ήταν το 2015 όπου θα μπορούσε να είχε κάνει 10 τους τίτλους του,αλλά στρατηγικές και διάφορες καταστάσεις μέσα και έξω από την ομάδα δεν τον άφησαν να ξαναπάρει τον τίτλο.Όπως και να έχει ο γιατρός θα είναι ένα αθλητικό είδωλο στο χώρο των δύο τροχών όσα χρόνια και εάν περάσουν…

ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα