GP ΡΩΣΙΑΣ..Η Μερσεντές ψάχνει απάντηση…

Το πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού οδεύει προς το τέλος του και αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Σότσι στη Ρωσία διεξάγεται το τελευταίο γκραν πρι επί ευρωπαϊκού εδάφους.Σαφέστατα όπως τονίσαμε και σε προηγούμενα άρθρα μας μετά την καλοκαιρινή διακοπή η ομάδα της Ferrari έχει σημειώσει το απόλυτο σε νίκες και pole positions.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας Τοτό Wolff δείχνει ιδιαίτερα ανύσηχως με την πρόοδο της ομάδας από το Μαρανέλο και τονίζει πως άπαντες εντός του γερμανικού κολοσσού από πιλότους μέχρι και τον τελευταίο μηχανικό θα πρέπει να δουλέψουν σκληρά μέχρι τέλους για να αναστρέψουν το αρνητικό κλίμα.Φυσικά και κάνει δηλώσεις του τύπου ότι θα υπάρξει ζήτημα εντός της Ferrari με τους Leclerc και Vettel για το ποιος  θα ειναι νούμερο ένα ώστε να οδηγήσει τα πράγματα προς άλλη κατεύθυνση.

Ο Μαtias Binotto τώρα από την μεριά του αδημονεί να ξεκινήσει το τριήμερο για να δει εάν θα είναι και σε αυτόν τον αγώνα ανταγωνιστικά τα κόκκινα μονοθέσια σε μια πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά των Ιταλών.

Μεγάλες ευθείες με πολλά χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας αλλά και τεχνικά κομμάτια που θέλουν ιδιαίτερη κάθετη δύναμη από τα μονοθέσια..Ο αγώνας των 53 γύρων αναμένεται ιδιαίτερα απαιτητικός για τα φρένα αλλά και για τα ελαστικά που πάντα είναι το σημείο κλειδί για την έκβαση του αγώνα.

Η ομάδα της Mercedes από το 2014 όπου διεξάγεται εκεί γκράν πρι έχει σαρώσει κυριολεκτικά με 5 συνεχόμενες νίκες με τον Lewis Hamilton να έχει τις 3 και 1 για τον Valteri Bottas όπου ήταν και η παρθενική του στην φορμουλα1..Πάνω κάτω όλοι οι οδηγοί επέλεξαν κοινές γόμες και σετ ελαστικών και από εκεί και πέρα ο τρόπος που θα τα χρησιμοποιήσουν θα αλλάξει από την ανάλογη στρατηγική του καθενός.

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις είχαμε από τον Daniel Ricciardo που τόνισε οτι θα ήθελε να παραμείνει στην ομάδα της Renault και μετά το 2020 με την προοπτική όμως το γαλλικό μονοθέσιο να μπορεί να διεκδικεί νίκες και πρωταθλήματα.Βέβαια για να λέμε και τα σύκα σύκα ο Αυστραλός φέτος κινείται από θέμα οδηγικής απόδοσης σε ρηχά νερά.

Ο Daniel kvyat θα έχει την τιμητική του καθώς τρέχει μέσα στην πατρίδα του και ο ομοσταύλος του μετά την φυγή του απο την Redbull τον βλέπω αναγεννημένο στην Τόρο Ρόσο.Ίσως δεν άντεχε την πίεση του Helmut Marko και του Max Verstapen και η 8η θέση στην Σιγκαπούρη ήταν εξαιρετική για τον Γάλλο. Στην ομάδα της Mclaren τώρα παρότι βρίσκονται στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και δίνουν μάχη με την Renault για να την κρατήσουν έχουν στρέψει την προσοχή τους στο επόμενο πρωτάθλημα.

Αυτό που τους προβληματίζει είναι εάν θα πατήσουν στο φετινό μονοθέσιο και να το εξελίξουν ή να πάνε στο ρίσκο της πιο επιθετικής προσέγγισης που θα είναι δίκοπο μαχαίρι.Έχουν δυο ταλαντούχος και νέους πιλότους που μπορούν να βασίσουν τις ελπίδες πάνω τους αρκεί το μονοθέσιο που θα φτιάξουν να είναι στις πρώτες θέσεις του grid.

O Kubica όπως ανακοίνωσε στο τέλος της σεζόν αποχωρεί απο την ιστορική ομάδα της Williams και έτσι υπάρχει θέση κενή για τον Hulkenberg που σίγουρα θα είναι πισωγυρίσμα για την καριέρα του.Racing Point και Haas σταθερά από θέμα απόδοσης αναμένουν την νέα σεζόν για καλύτερα αποτελέσματα..Στην Redbull τώρα αλλιώς περίμεναν το δεύτερο μισό της σεζόν.

Σίγουρα δεν πίστευαν σε αυτή την ανάκαμψη από την Ferrari και παρότι η Honda έκανε άλματα φέτος σε αξιοπιστία και απόδοση στην μονάδα ισχύος χρειάζεται ακόμα πιο πολύ δουλειά στο συγκεκριμένο κομμάτι.Ο αγώνας στην Suzuka είναι ο στόχος για την αυστριακή ομάδα λόγο Honda όπου περιμένουν πως και πως τον εντός έδρας αγώνα για αυτούς.

O Albon στέκεται καλά μέχρι στιγμής από αποτελέσματα και απόδοση και έτσι η θέση για το 2020 μάλλον καταλήγει σε αυτόν.Ο αγώνας την Κυριακή που ξεκινά στις 14:10 αναμένεται συναρπαστικός στην παραλιακή πίστα του Σότσι και εμείς ευελπιστούμε για θεαματικές προσπεράσεις και έξυπνες στρατηγικές με την Ferrari να κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη ζωή του Βρετανού…

ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα