Η F1 πάει Γερμανία το τριήμερο…

Φθάσαμε στον 11ο αγώνα της χρονιάς,ακριβώς στην μέση της σεζόν που διανύουμε και ο μαγικός κόσμος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ταξιδεύει στην Γερμανία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Χοκενχαΐμ. Η παλιά πίστα που φιλοξενούσε τους αγώνες μέχρι το 2001 με τις μεγάλες ευθείες έχει αλλάξει εξολοκλήρου χάρει στα σχέδια και τις απαιτήσεις του μάγου στην χάραξη νέων σιρκουί του Hermann Tilke…

Τι να πρωτοθυμηθεί κάποιος από την ιστορία του Γερμανικού γκραν πρι κατά το παρελθόν…Την μαγική νίκη του Αυστριακού Gerhard Berger με Ferrari το 1994;Το 2000 τον εκπληκτικό Barrichello που από την τελευταία θέση σε μεικτές συνθήκες βρέθηκε να παίρνει την παρθενική του νίκη στο σπορ;Τον Massa να ακούει στο team radio «Fernando is faster than you» ή το περσινό τραγικό λάθος του Sebastian Vettel που πραγματικά τον έχει στοιχειώσει και από τότε έχει χάσει την ορμή του και την δίψα για νίκη…

 

Αν μη τι άλλο σχέδον κάθε χρόνο το γερμανικό γκράν πρι πάντα μας προσφέρει συναρπαστικούς αγώνες με έντονη δράση και συνήθως κερδίζουν οι πιλότοι που δεν ξεκινούν από τις πρώτες θέσεις…Η ομάδα της Mercedes αγωνίζεται εντός έδρας και όπως είναι επόμενο θέλει όσο τίποτε αυτή την νίκη και γιατί όχι να κάνουν το 1-2 σε κατατακτηρίες δοκιμές και στον αγώνα τα δυο της μονοθέσια.Θέλουν μπροστά στο κοινό τους να απογειώσουν τα ασημί βέλη και να τα φθάσουν στα όρια τους με νέο livery εξαιτίας των 125 χρόνων της ίδρυσης του γερμανικού κολοσσού..

Από την άλλη μεριά ο τετράκις παγκοσμιος πρωταθλητής που αγωνίζεται εντός έδρας θέλει να ξεχάσει τον εφιαλτικό περσινό αγώνα και να κάνει ένα restart στην καριέρα του που όλο και πληθαίνουν οι φήμες ότι θέλει να εγκαταλείψει τις πίστες ή και ακόμα ότι είναι υπατμόν από την Ferrari…Εκτός από τον ίδιο τον Γερμανό που συνέχεια τα αρνείται όλα αυτά ,η ιταλική ομάδα τηρεί σιγή ιχθύος…Ακόμα έσκασε και η είδηση ότι ο Binotto αποχωρεί από την θέση του τεχνικού διευθυντή της Ferrari κρατώντας μόνο το ρόλο του επικεφαλής της Gestione Sportiva.

Πάμε τώρα στην ομάδα της Redbull που κατά την γνώμη εάν κάποια ομάδα μπορεί να κοντράρει φέτος και να σπάσει την κυριαρχία της Mercedes είναι η ομάδα από την Αυστρία και συγκεκριμένα ο Max Verstappen.Η συνεργασία της με την Honda κάθε μέρα βελτιώνεται και αυτό αντικατοπτρίζεται στην πίστα,ενώ η αμφίδρομη ανταλλαγή πληροφοριών βοηθά στην αξιοπιστία του κινητήρα και στην εξέλιξη του…Ο Ολλανδός πιλότος διανύει σε αυτό το πρώτο μισό της σεζόν την καλύτερη φάση της καριέρας του με ωριμότατη οδήγηση,σταθερά μέσα στην 5αδα να παλεύει με τα 2 κόκκινα μονοθέσια…Για εμένα ο Dr Helmut Marko πρέπει από τώρα να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να κρατήσει για χρόνια τον νεαρό στην Redbull με ένα νέο πλουσιοπάροχο συμβόλαιο…
Η Mclaren τώρα ευελπιστεί σε ένα καλό αγώνα άλλα θέλει να εστιάσει και στις κατακτηρίες δοκιμές καθώς πιστεύει πως εκεί ακόμα παραμένει η αχίλλειος φτέρνα της.Τόσο ο Carlos Sainz όσο και ο Lando Norris έλκουν νέους θαυμαστές προς το μέρος τους με τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους αλλά και την σταθερή 4η θέση που έχει η ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών…Τα δυο κίτρινα μονοθέσια της Ρενό παραμένουν ερωτηματικά σε τι κατάσταση θα βρίσκονται και φαντάζομαι ο Ρικιάρντο θα χτυπά το κεφάλι του στο τοίχο με την απόφαση που πήρε πέρυσι το καλοκαίρι να υπογράψει στους Γάλλους και να μην παραμείνει στην Redbull.
Ο Iceman πιστεύω θα βρεθεί στην δεκάδα αν και η Sauber σιγά σιγά σταματά την εξέλιξη του συγκεκριμένου μονοθεσίου λόγο έλλειψης πόρων και επικεντρώνεται στο μονοθέσιο του 2020…Όσο αναφορά την HAAS μάλλον έχουν επικεντρωθεί από τώρα στο επόμενο μονοθέσιο μιας και ο ίδιος ο επικεφαλής της το παραδέχτηκε οτι πήγαν αρκετά πράγματα λάθος σχεδιάστηκα…Το ζήτημα είναι του χρόνου ο Magnussen και ο Grojean θα είναι μέλη της ομάδας;Εγώ ποντάρω πως ένας από τους δυο θα φύγει με επικρατέστερο τον Γάλλο που ενώ ξεκίνησε το 2012 ως ένα νέο μεγάλο ταλέντο τελικά κινήθηκε στην μετριότητα όλα αυτά τα χρόνια…
Έτσι λοιπόν,οδεύοντας στην Γερμανία για τον 11ο αγώνα της σεζόν όπου αναμένεται έντονη ζέστη και αυτό θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαχείρηση των ελαστικών αλλά και στην μειωμένη απόδοση των 2 Mercedes κάτι που παραδέχτηκε και ο επικεφαλής της ομάδας Τότο Βόλφ λόγο κατασκευαστικού λάθους στο μονοθέσιο που κόστισε και την νίκη στην Αυστρία λόγο ότι επικρατούσε και εκεί έντονη ζέστη ευελπιστώ και θέλω να δώ νέα μάχη για την νίκη ανάμεσα σε Verstappen και Leclerk…Όσο αναφορά την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα εάν δεν έχουμε κάποια σύγκρουση στην εκκίνηση η Τόρο Ρόσο και η ομάδα της HAAS είναι σιγουράκια…
Καλό αγώνα να έχουμε …

ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα