Η FERRARI θέλει να ξεχάσει το 1μισό της Σεζόν….
Ο υδράργυρος στη χώρα μας ακόμα βαράει κόκκινο,οι περισσότεροι από εμάς βρισκόμαστε σε κάποια παραλία και απολαμβάνουμε το υπόλοιπο του καλοκαιριού όπως οι ομάδες και οι οδηγοί της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το γκραν πρι του Βελγίου που ειναι προγραμματισμένο για την 1η Σεπτέμβρη.Σαφώς και τα αποτελέσματα στο πρώτο μισό της σεζόν δεν είναι αυτά που περίμεναν στο Μαρανέλο στην έδρα της Ferrari….
Πέρα των 3 pole position που έχει κατακτήσει φέτος και στο γκραν πρι του Mπαχρεΐν,εκεί που έδειξε κάποια δυναμική-νικητή σε καμία άλλη περίπτωση δεν προέβαλε το μονοθέσιο της κόκκινης ομάδας τον χαρακτήρα του νικητή…Είναι προφανές το τελευταίο καιρό ότι την έχει ξεπεράσει και η Redbull σε συνολική απόδοση και πιο συγκεκριμένα στο τελευταίο γκρά πρι της Ουγγαρίας Vettel και Lecrerc ήταν σχεδόν πίσω από τον δεύτερο Max Verstappen ένα λεπτό…. Ο Binotto επικεφαλής της Scuderia αντικατέστησε στην αρχή της σεζόν τον Αrrivabene ώστε να φέρει την Ιταλική ομάδα στην κορυφή ή έστω να αντιμετωπίσει στα ίσια τα μονοθέσια της Mercedes…
Σε αυτό το πρώτο σκέλος της σεζόν δεν φάνηκε πουθενά και η απάντηση ότι το μονοθέσιο σχεδιάστηκε λάθος και υπάρχει έλλειψη κάθετης δύναμης δεν νομίζω ότι χαροποίησε τους πιλότους και τους εκατομμύρια οπαδούς… Τα 2 επόμενα γκραν πρι που έρχονται σε Βέλγιο και Ιταλία βοηθούν τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μονοθεσίου για ένα καλό αποτέλεσμα… Στην απαιτητική πίστα του Spa η Ferrari θα έχει νέο αναβαθμισμένο κινητήρα καθώς βλέπει την Honda να έχει κάνει άλματα προόδου στο μονοθέσιο τη Redbull και η 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών να χάνεται με ότι αυτό συνεπάγεται καθώς είναι πολύ σημαντική σε χρημάτα και κυρίως σε πρεστίζ..
Εξάλου η Αυστριακή ομάδα για αυτό τον λόγο προχώρησε στην αντικατάσταση του Gasly από τον Alexander Albon για να χτυπήσει την 2η θέση στους κατασκευαστές και να βάζει δυο μονοθέσια στο βάθρο σε κάθε γκραν πρι εάν είναι αυτό εφικτό…. Ο επικεφαλής της Ιταλικής ομάδας τόνισε πως δεν υπάρχει λόγος για αντικατάσταση των πιλότων της και έτσι προχωρά και το 2020 με το ίδιο οδηγικό δίδυμο… Του χρόνου όμως λήγει το συμβόλαιο του 4 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή και σίγουρα και οι 2 μεριές με την αλλαγή κανονισμών από το πρωτάθλημα του 2021 θα είναι αρκετά σκεπτικές για μελλοντική συνεργασία…
Σαφώς ο Vettel περίμενε σε βάθος χρόνου να βρει μονοθέσιο πρωταθλητή αυτά τα 5 χρόνια που είναι στην ομάδα,αλλά και η Ferrari από την δικιά της σκοπιά ανέμενε ο Γερμανός να απογειώσει με το οδυγικό του στύλ,την δυναμική του μονοθεσίου που είχε ειδικά την προηγούμενη σεζόν…Δύσκολα βλέπω να δίνουν τα χέρια για νέα συνεργασία.Ίσως το project Lecrerc είναι το επόμενο χαρτί τους ή θα τα δώσουν όλα να φέρουν τον Ολλανδό από την Redbull;
Tο κεφάλαιο βέβαια Μικ Σουμάχερ θα ανοίξει σύντομα από ότι διαφένεται απλά δεν πρέπει να καεί..Επομένως η Scuderia ευελπιστεί στο δεύτερο σκέλος της σεζόν να πάρει έστω μια νίκη,να πλασαριστεί στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών και να εξελίσσει όσο μπορεί το μονοθέσιο που έχει και να πατήσει εκεί για την νέα σεζόν που έρχεται ώστε να την βρεί ανταγωνιστική απέναντι στους αντιπάλους της…
Είναι προφανές ότι η Redbull και ο Dr Helmut Marko με την απόφαση που πήραν να προσθέσουν άλλο ένα βέλος στην φαρέτρα τους που λέγεται Alexander Albon για μένα θα είναι πολύ σκληρό καρύδι που έχει επίσης αυτή την στιγμή τον πιο φιλόδοξο και φορμαρισμένο πιλότο του grid τον Max Verstappen…