Iceman γεννημένος νικητής
Χωρίς καμία αμφιβολία ο Kimi Raikonen είναι ένας από τους πιο αγαπητούς πιλότους που έχουν περάσει ποτέ από τα paddocks της φόρμουλα1! Ο Iceman όπως είναι το παρατσούκλι του εδώ και πολλά χρόνια. Γεννήθηκε στο Εσποο της Φινλανδίας τον Οκτώβριο του 1979. Το ντεμπούτο του το πραγματοποίησε στο γκραν πρι της Μελβούρνης με την ομάδα της Ζαουμπερ το 2001 και έκτοτε ο Φιλανδός έχει μια λαμπρή καριέρα στη φόρμουλα1 εκτός από μια διετία 2010-2011 που έτρεχε στο WRC! Μέχρι στιγμής έχει πετύχει 20 νίκες και έχει ανέβει 100 φορές στο βάθρο με πιο σημαντική στην καριέρα του ασφαλώς να είναι η κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος το 2007 με την Φερράρι… Έκτοτε η Scuderia δεν έχει πανηγυρίσει ξανά κατάκτηση τίτλου οδηγών και αυτό λέει πολλά!
Κατά γενική ομολογία είναι κρίμα και άδικο που ο Κimi έχει κατακτήσει μονάχα έναν παγκόσμιο τίτλο! Στα πρώτα χρόνια της καριέρας του που βρισκόταν στην Μκλαρεν είχε πολλές ατυχίες με το μονοθέσιο του και την έλλειψη αξιοπιστίας.. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την νίκη που έχασε μέσα από τα χέρια του στο Νιρμπουγκριν το 2005 στο τελευταίο γύρο.. Εκείνη την διετία βρέθηκε απέναντι και στο δίδυμο Αλόνσο-Ρενό! Μετά πηγαίνει στη Φερράρι και την πρώτη κιόλας χρόνια στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής! Ακολουθούν αλλά 2 χρόνια στην ιταλική ομάδα με μέτρια απόδοση τόσο από τον ίδιο όσο και από την ομάδα.. Κάνει ένα διάλειμμα πηγαίνοντας στο WRC και επιστρέφει για λογαριασμό της Lotus όπου καταφέρνει να πετύχει την νίκη στο Abu dabi το 2012 την πρώτη για την ομάδα μετά το μακρινό 1986 όταν οδηγούσε για εκείνη ο Αyrton Senna!
Το 2014 επανέρχεται στη Φερραρι όπου για 4 χρόνια είχε μια σταθερή πορεία τόσο σε βαθμούς όσο και σε βάθρα με αποκορύφωμα την περσινή νίκη του στο γκραν πρι των ΗΠΑ.. Φέτος γύρισε από εκεί οπου ξεκίνησε.. Στην Ζαουμπερ όπου λέγεται Αλφα Ρομέο Ζαουμπερ πλέον! Ο Kimi Raikonen κατά γενική ομολογία θεωρείται ο πιο αγαπητός οδηγός του grid και επίσης ο πιο αυθόρμητος.. Τρομερός χαραχτήρας,πλακατζής και λάτρης της σαμπάνιας… Ισως είναι ο μοναδικός πλέον οδηγός που μας θυμίζει μια άλλη εποχή απο την φόρμουλα 1.. Πιο ρομαντική.. Το σίγουρο είναι οτι πρέπει να απολαύσουμε τις τελευταίες κούρσες του μιας και προανήγγειλε το τέλος της καριέρας του το 2020 που τελειώνει και το συμβόλαιο του με την ομάδα και επιπλέον θα έχει πατήσει τα 40..
Σίγουρα ένας από τους κορυφαίους πιλότους όλων των εποχών…