Μεγάλες στιγμές στην παιδεία μας. Έρχονται οι cheerleader!!! SERPICO
Καλό Θά είναι όταν πέφτουν τέτοιες προτάσεις στο τραπέζι νά μαθαίνουμε καί τόν εμπνευστή τους. Καί μιλάω για την πρόταση να έχουν καί τά σχολεία cheerleader. Ναι τίς νεαρές αυτές κοπελίτσες κάτι σάν μαζορέτες δηλαδή πού σκάνε μύτη στο ημίχρονο ή στα ταιμ άουτ σέ αγώνες μπάσκετ σέ Αμερική και Ευρώπη.
Πρέπει να ξέρουμε πόσες ώρες, μέρες , ή μήνες βασάνισε το μυαλό του ό εμπνευστής αυτής της ιδέας. Νά μας εξηγήσει εάν αυτές οι Τσίλντρες θά είναι αθλητικό μάθημα , θά είναι για οφθαλμολουτρο, θά είναι διαγώνισμα; καί γενικά πώς τό έχει οραματησθει ό κύριος αυτός.
Διότι όταν έχεις λύσει ΟΛΑ τά προβλήματα της παιδείας τότε αυτές οι προσθήκες μοιάζουν όμορφες και πρότυπες. Όταν όμως έχεις όχι μόνον στην παιδεία , αλλά σάν κράτος ένα σορό προβλήματα, όπως Εθνικά, οικονομικά, κοινωνικά , τότε τρελαίνεσαι.
Δηλαδή δεν ξέρουμε πότε καί εάν ανοίξουν τα σχολεία. Εάν θά καλυφθούν κενά από καθηγητές, δεν έχουμε σωστές αίθουσες διδασκαλίας για να γίνονται τά μαθήματα όπως πρέπει, καί γενικά την παιδεία νά κουτσαίνει εδώ καί χρόνια οι Τσίλντρες μας έλειπαν.
Διαγράψαμε μαθήματα πρώτης γραμμής πού τάιζαν με γνώση τούς μαθητές για νά φέρουμε μαζορέτες. Βάλτε τότε καί τά ποτά στα θρανία νά γίνουν τά σχολεία Μπιτς Μπαρ ή Αμέρικαν Μπαρ.
Για αυτό έγραψα παραπάνω νά διευκρινιστεί ποιός θα είναι ό ρόλος αυτής της νέας πρότασης. Δεν έχω καμία πρόθεση ούτε νά προσβάλλω καί ούτε νά θίξω την δραστηριότητα των κοριτσιών αυτών. Με κάθε ειλικρίνεια τό γράφω αυτό. Αλλά αυτή η πρόταση με ξεπερνάει.
Όταν ένας ολόκληρος οικογενειακός προϋπολογισμός τινάζεται στον αέρα λόγω παραπαιδειας, διότι τά σχολεία αδυνατούν αντικειμενικά νά καλύψουν τά κενά τών μαθητών, όταν οι κτηριακές υποδομές σε σχολικά κτίρια είναι για ριψοκίνδυνους καθηγητές καί μαθητές με τεράστιες ελλείψεις έρχεσαι καί μας ρίχνεις στο τραπέζι την ιδέα τών cheerleader , έτσι για νά ολοκληρώσουμε την απόλυτη επιτυχία στην παιδεία.
Μας κάνετε πλάκα; Ψάχνουμε λέμε νά βρούμε καί αγωνιούμε πώς θά εξελιχθεί ή πανδημία με το άνοιγμα των σχολείων, ψάχνουμε εκπαιδευτικούς νά συμπληρωθούν τά κενά, κοιτάμε εάν υπάρχει πετρέλαιο στους καυστήρες τών σχολείων, σε άλλες περιοχές τής Ελλάδος οι μαθητές πάνε με κράνη στα σχολεία , γιατί πέφτουν οι Σοφάδες καί τά ταβάνια καί μετά έρχεται ο κύριος ξύπνιος καί βρίσκει λύσεις τύπου cheerleader. Έλεος ρε παιδιά.
Ένας προηγούμενος εν μέσω καραντίνας καί μίας οικονομίας νά πηγαίνει στα βράχια έκανε πρόταση καί έγινε αποδεκτή τελικά νά παίρνουμε δάνεια για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τελικά το πέτυχε . Είχα γράψει άλλο άρθρο για αυτό το θέμα. Πίστευα ότι ίσως αυτός ο κύριος που ζούσε καί σίγουρα ζεί στον κόσμο του θά ήταν ή εξαίρεση στον κανόνα.
Έκανα λάθος . Υπάρχουν από ότι φαίνεται καί άλλοι φωστήρες καί άλλου για αλλού πονηροί σε κυβερνητικές θέσεις. Υπάρχει περίπτωση βέβαια ό κύριος αυτός νά μήν πατάει καλά στην Γη ή καί νά μήν ζεί σέ αυτήν εδώ την χώρα.
Ίσως είναι καί ταξιδιώτης του σύμπαντος. Δεν εξηγείται αλλιώς , νά μήν έχει πάρει χαμπάρι τί με αγωνία περιμένουμε νά γίνει σέ Εθνικά, οικονομικά, καί θέματα υγείας και κοινωνίας.
Εσείς που μας μοστραρετε σάν γίγαντες κονδυλοφόροι τής δημοσιογραφίας κάντε ρε παιδιά μία συνέντευξη μαζί του για νά μπορέσουμε εμείς οι απλοί πολίτες νά καταλάβουμε τι εννοεί ο ποιητής με την ιδέα τών cheerleader στα σχολεία. Έτσι δηλαδή για νά τακτοποιήσουμε καί εμείς σκέψεις καί προβληματισμούς.