Ο Άγιος Βασίλης των Πολυεθνικών I Sherlock

Χριστούγεννα η καλύτερη εορτή του χρόνου για πολλούς, μελομακάρονα, δίπλες αλλά και κουραμπιέδες θα παραλλάσουν από το τραπέζι μας, ακούγοντας μουσική που αναφέρεται κυρίως στον αγαπημένο Άγιο μικρών και μεγάλων. Σε αυτόν, που κάθε χρόνο εκατομμύρια παιδάκια γράφουν το πολυπόθητο γράμμα, με τα ιδία πολλές φορές να εύχονται να τον δουν από κοντά. Λίγοι φυσικά από τα παιδάκια, γνωρίζουν την πραγματική ιστορία του Άγιου Βασίλη.

Όλοι μας τον έχουμε στον μυαλό μας όπως στην διαφήμιση του γνωστού αναψυκτικού. Χοντρούλης, με γένια και άσπρα μαλλιά, καλοσυνάτος, ευδιάθετος και καλός με τα παιδία. Φοράει πάντα την στολή του, κατακόκκινη όπως και η το εμπορικό σήμα της γνωστής εταιρίας που το λάνσαρε σε μια διαφήμιση της. Παρόλα αυτά, κανένας δεν ενοχλήθηκε, μάλιστα όλοι όταν ακούμε το όνομα του Αγίου αυτή η εικόνα μας έρχεται στο μυαλό.

Δυστυχώς για τους γονείς, είναι υποχρεωμένοι με αυτή την φτώχεια λόγω του lockdown, να πραγματοποιήσουν όσο μπορούν, τις ευχές των παιδιών. Τέτοιες μέρες, μαζί με τις παραδοσιακές ταινίες και τραγούδια σουλατσάρουν θα έλεγα, με καταιγιστικό  τρόπο οι διαφημίσεις των εταιριών. Σκεφτείτε, πως μία εορτή που σημαίνει ‘’μοιράζομαι’’ έχει για τις εταιρίες υψηλούς τζίρους, με τις ίδιες φυσικά να μην  ΄΄μοιράζουν’’  τίποτα και σε κανέναν.

Συγκεκριμένα  τα περσυνά νούμερα, που δυστυχώς φέτος δεν θα είναι στο ίδιο ύψος, λένε πως  οι Αμερικάνοι ξεπέρασαν το 1 τρις και ενώ στην Ελλάδα ο τζίρος έφτασε κοντά στα 3,5 δις. Είναι λογικό να δημιουργούνται τέτοια νούμερα, είναι μεγάλη εορτή που συμβαίνει σε παγκόσμια κλίμακα. Το οξύμωρο της όλης ιστορίας, είναι ότι ο Αι Βασίλης όπως τον παρουσιάζουν, είναι από το κύμα φαντασίας των κοστουμάτων  marketers  παραγκωνίζοντας την πραγματική ιστορία του Αι Νικόλα.

 

Sherlock

Διαβάστε Περισσότερα