Ο Αλόνσο αδίκησε τον ευατό του ….. ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Καλημέρα σε όλους τους αναγνώστες μας που όπως μαθαίνω αυξάνουν καθημερινά και για αυτό έχουμε να σας πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ. Σήμερα ανοίγουμε και αναλύουμε τον φάκελο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος αποσύρθηκε πέρυσι απο τις πίστες της Φόρμουλα 1 και ήρθε ή ώρα να πούμε κάποια πράγματα για εκείνον… Αναμφισβήτητα τα τελευταία 15 χρόνια συγκαταλέγεται σε έναν από τους κορυφαίους πιλότους της σύγχρονης ιστορίας του σπορ.

 

Γεννημένος στο Οβιέδο της Ιβηρικής χερσονήσου τον Ιούλιο του 1981 έχει καταγράψει στο ενεργητικό του 32 νίκες,22 pole position και φυσικά 2 παγκόσμια πρωταθλήματα το 2005 και το 2006 με την Ρένο. Τον είδαμε πρώτη φορά το 2001 στο γκραν πρι της Αυστραλίας ενώ την καριέρα του έκλεισε πέρυσι στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι.Βέβαια η αλήθεια είναι ότι ακόμα το σκέφτεται να επιστρέψει όποτε δεν παίρνουμε και όρκο αν ήταν το τελευταίο του γκραν πρι. Εκτός από την ομάδα της Williams οδήγησε για όλες τις ιστορικές ομάδες του σπορ..Renault,Ferrari και Mclaren.

 

 

Ήταν ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής στην μετά Σουμάχερ εποχή και ο πρώτος που σταμάτησε το σερί των τίτλων του Γερμανού.Όμως εδώ αξίζει να τονιστεί πως όσο δυνατός,εγωιστής,ταχύτατος ήταν μέσα στην πίστα τόσο δύσκολος,πιεστικός και πολλές φορές αγενής ήταν απέναντι στην οποιαδήποτε ομάδα που αγωνιζόταν..

 

Τί να πρωτοθυμηθεί κάποιος,το ENGINE GP2 που είχε προσβάλει κυριολεκτικά την Honda, το γερμανικό γκραν πρι του 2010 που δεν μπορούσε να προσπεράσει τον Μάσα που ήταν ομοσταύλος του και απαιτούσε από την ομάδα της Ferrari να τον αφήσει να περάσει λέγοντας πως είναι ηλίθιο το όλο σκηνικό ή το κορυφαίο στα δοκιμαστικά του ουγγρικού γκραν πρι του 2007 που καθυστέρησε να φύγει επίτηδες όπως φάνηκε εκ των υστέρων από το pit box και πάλι δημιουργώντας ζήτημα με τον ομοσταύλο του που ήταν τότε ο Lewis Hamilton ο οποίος έχασε την δυνατότητα να διεκδίκηση την pole position..

 

Πολλοί έλεγαν και λένε στα paddock ότι όταν κέρδιζε ευθυνόταν αποκλειστικά σε αυτόν,όταν έχανε ευθυνόταν αποκλειστικά η ομάδα του…Αυτή την ακραία άποψη έλεγαν πολλοί για τον Ισπανό.Το ταλέντο του ήταν τρομερό..Το είδε από την αρχή ο Μπριατόρε και τον τσίμπησε,δεν ηταν χαζός.Ο εκρηκτικός του χαρακτήρας όμως και οι επιλογές ομάδων στην λάθος στιγμή τον άφησαν μονάχα στα 2 παγκόσμια πρωταθλήματα..Το 2010 θα μπορούσε να πάει στην Redbull,εκείνος πήγε στην Ferrari αλλά τα πρωταθλήματα στον Vettel.Το 2006 κλείνει στην Μκλαρεν ενώ είχε πρόταση από την Ferrari για την επόμενη σεζόν..

Το πρωτάθλημα το 2007 πάει στο Ράικονεν ενώ εκείνος έφαγε τα μουστάκια του με τον ομοσταύλο του με αποτέλεσμα να αποχωρήσει μετά από ένα χρόνο στην Μκλαρεν και να γυρίσει στην Ρενό…Η ταφόπλακα στην καριέρα του ουσιαστικά ηρθε το 2015..Η προοπτική του δίδυμου Μκλαρεν-Χοντα του ελκύει το ενδιαφέρον και κλείνει να οδηγήσει για τα επόμενα 4 χρόνια εκεί…Δυστυχώς πάλι δεν του βγαίνει το ρίσκο!Ο καθένας ορίζει την μοίρα του με τις επιλογές και τα ρίσκα που παίρνει για τον εαυτό του..

Ο Ισπανός είναι μέσα στους 3 καλύτερους πιλότους κατε εμε των τελευταίων 15 χρόνων της μετά Σουμαχερ εποχής…Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εκπληκτική νίκη που πέτυχε μποστά στους συμπατριώτες του το 2012 στην πίστα της Βαλένθια..τρομερή οδήγηση,τρομερά προσπεράσματα,η αδρεναλίνη στα ύψη..Εμείς κλείνοντας το άρθρο θέλουμε να πούμε πως μας λείπει ο ΑΛΟΣΝΟ από τις πίστες,μακάρι του χρόνου να κάνει το comeback και όπως είπαμε για τους παραπάνω λόγους αναλυτικά πραγματικά ο Ισπανός ΑΔΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ για να κατακτήσει και αλλά πρωταθλήματα.

 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα