Ο HAMILTON ΣΤΗΝ MCLAREN….

Ήδη μετά το τελός του Βρετανικού αγώνα πολύ πιστεύουν ότι η μάχη του τίτλου για την σεζόν που διανύουμε έχει τελειώσει και πως αργά η γρήγορα ο Lewis Hamilton θα κάνει έξι τους παγκόσμιους τίτλους του,θα ξεπεράσει τον Φάτζιο και θα του μένει ένας μονάχα για να πιάσει τον Schumacher.Αρχίζουν λοιπόν σιγά σιγά να ακούγονται οι ψίθυροι που λένε μήπως είναι ο κορυφαίους πιλότος όλων των εποχών;
Εγώ εδώ την γνώμη μου και την απόψη μου θα καταθέσω,μα πάνω από όλα και φυσικά θα ακούσω και θα διαβάσω τα σχολιά σας μάγκες μου..Πάντα μέσω του georgiouclub.gr προσπαθούμε να λέμε και να εκφράζουμε τις απόψεις μας όσο μπορούμε με αντικειμενικότητα αλλά κυρίως τεκμηριωμένα και με σοβαρότητα..Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να αναλύουμε την προ υβριδική εποχή όπου μεγαλουργεί τώρα με το μονοθέσιο της Mercedes ο Βρετανός..
Στο βρετανικό γκραν πρι του 1998 ένα νεαρό παιδί σε ηλικία μόλις 13 ετών πηγαίνει στα pit της Mclaren σαν θεατής,συναντιέται με τον Ron Dennis επικεφαλής της ομάδας και απλά του λέει ότι κάποια μέρα θα οδηγεί για εκείνον και θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής στην φορμουλα1…
Αυτό δεν αργήσε να συμβεί…Ο Lewis αναλαμβάνει να οδηγήσει το ένα απο τα δυο μονοθέσια της βρετανικής ομάδας ακριβώς εννέα χρόνια μετά και αφού η ομάδα του εχει προσλάβει το μεγάλο αστέρι εκείνης της εποχής και 2 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τις προηγούμενες χρονιές Fernando Alonso.Όλοι αναρωτήθηκαν πως ο νεαρός οδηγός θα μπορέσει να σταθεί κάτω από την πέση της ομάδας με την μεγάλη ιστορία που έχει στο σπορ και πως θα μπορέσει να παλέψει απέναντι στον ομοσταύλο του που σαφώς εκείνη την εποχή ήταν ο κορυφαίος πιλότος στο grid μετά και την φυγή του Michael Schumacher…
Τα αποτελέσματα του ομώς πείθουν και τους πλέον δύσπιστους. Ο νεαρός κυριολεκτικά πετάει,αγώνα με τον αγώνα,στροφή με την στροφή ξεδιπλώνει όλο το οδηγικό του ταλέντο και οδηγεί στα όρια το μονοθέσιο του..Παίρνει την πρώτη του νίκη στον Καναδά το 2007,μετέπειτα στις Η.Π.Α μετά από μια συγκλονιστική μάχη που έδωσε τον με τον Alonso και είναι οχι απλά διεκδικητής του τίτλου αλλά φαβορί για αυτόν και μάλιστα από την πρώτη κιόλας σεζόν στις πιστές…
Αυτή η κόντρα ομώς μέσα στην ομάδα,το σκάνδαλο εκείνης της εποχής με τα κλεμμένα σχέδια από την Ferrari για να φτιαχτεί το μονοθέσιο της Mclaren,η κόντρα με τον Alonso καθώς ο Ισπανός θεωρούσε πως είναι αυτός είναι το νούμερο ένα στην ομάδα και πρέπει όλοι να κινούνται γύρω του και φυσικά η ατυχία με το κιβώτιο του στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην πίστα του Interlagos της Βραζιλίας του στερούν το τίτλο και τον άσσο πάνω στο μονοθέσιο του την επόμενη χρονιά.
Τον τίτλο μπορεί να το έχασε αλλά κέρδισε τον ομοσταύλο του και δις παγκόσμιο πρωταθλητή στην μάχη των εντυπώσεων αλλά και στην βαθμολογία που τελικά τερματίζουν και οι δυο τους με 109 βαθμούς αλλά ο βρετανός είναι από πάνω λόγο καλύτερης κατάταξης.Η Mclaren διώχνει τον Alonso γιατί καταλαβαίνει πως το συγκεκριμένο οδηγικό δίδυμο δεν μπορεί να συνηρπάξει,ο Lewis την δεύτερη χρονιά δείχνει πιο ώριμος,πιο ήρεμος και αποφασιστικός στην οδήγηση του που τον οδηγεί στον παγκόσμιο τίτλο μέτα από έναν συγκλονιστικό τελευταίο αγώνα στην Βραζιλία.
Περνάει την Toyota του Γκλοκ στην τελευταία στροφή και ο Felipe Massa και οι Βραζιλιάνοι το φυσάνε και δεν κρυώνει…Γίνεται ο νεότερος παγκοσμιος πρωταθλητής μέχρι εκείνη την στιγμή στην πολύχρονη ιστορία του σπορ μόλις στα 23 του και γίνεται ο πρώτος βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής στο νησί μετά τον Damon Hill.Αξιοσημείωτο είναι οτι ήδη έχει συνάψει σχέση με την τραγουδίστρια Νικόλ Σένζιτζερ και είναι ιδιαίτερα δραστήριος σε κοσμοπολίτικες κοινωνικές εκδηλώσεις και στο lifestyle με ότι αυτό συνεπάγεται στην προσωπική του ζωή…
Το 2009 με το νούμερο ένα πλέον μπροστά στην μύτη του μονοθεσίου,του έρχονται οι αλλαγές κανονισμών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της φορμουλα1 και η τράπουλα ανακατεύεται για τα καλά…Ο Hamilton όπως το έχει παραδεχτεί μετέπειτα και ο ίδιος εκείνη την σεζόν είχε το χειρότερο μονοθέσιο στα χέρια του..Η μάχη που έδινε την προηγούμενη σεζόν με την Ferrari για το στέμμα είχε σαν αποτέλεσμα η ομάδα της Mclaren να μην μπορέσει να επικεντρωθεί πλήρως στο μονοθέσιο του 2009 με το πρώτο μισό της σεζόν να είναι καταστροφικό από άποψη αποτελεσμάτων..Όταν άρχισε να μαθαίνει το μονοθέσιο το πρωτάθλημα είχε πετάξει προς τα χέρια του Ros Brawn και του Jenson Button.Καταφέρνει να πάρει 2 νίκες σε Ουγγαρία και Σιγκαπούρη και να βρεθεί στην 5η θέση του πρωταθλήματος οδηγών!
Έτσι λοπόν το 2010 και η νέα δεκαετία ξεκινά με τον Hamilton να έχει για ομοσταύλο του,τον παγκόσμιο πρωταθλητή Jenson Button και την ικανότητα να απόδειξη ότι δεν έχει χάσει την στόφα του και ότι η προηγούμενη χρόνια ήταν μια κακή παρένθεση.Το τέλος της σεζόν τον βρίσκει στην 4η θεση του πρωταθλήματος των οδηγών,με μαθηματικές ελπίδες να παλεύει για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα στο Άμπου νταμπι και με νίκες στο ενεργητικό του σε Τουρκία,Καναδά και Βέλγιο.Βγαίνει νικητής ως προς τον ομοσταύλο του σε πόντους στην μάχη των εντυπώσεων αλλά το μονοθέσιο της Mclaren παρότι γρήγορο αποδεικνύεται ταυτόχρονα και ιδιαίτερα αναξιόπιστο με πολλές εγκαταλείψεις κυρίως με προβλήματα σε μέρη του κινητήρα και του κιβωτίου,ψαλιδίζει με αυτόν το τρόπο σε κρίσιμους αγώνες την προοπτική να ξαναπάρει το τίτλο με την αγγλική ομάδα.
Το 2011 κατά την γνώμη μου είναι η χειρότερη σεζόν στην οδηγική καριέρα του Hamilton..Επηρεασμένος εμφανώς από τα ζητήματα που απασχολούσαν την προσωπική του ζωή,δηλαδή τον χωρισμό του με την επί χρόνια σύντροφο του,τον τσακωμό με τον πατέρα του που λειτουργούσε και ως μάνατζερ του και βρισκόταν πάντα δίπλα του σε όλους τους αγώνες μέχρι εκείνη την χρόνια τον φέρνουν στο τέλος της δύσκολης σεζόν στην 5η θέση του πρωταθλήματος αλλά στην μάχη των εντυπώσεων ο ομοσταύλος του τον κέρδισε κατάκράτος,παίρνοντας την 2η θέση πίσω από τον απιάστο Vettel και την Redbull.
Το αξιοσημείωτο εκείνης της χρονιάς είναι παρότι σε κακή φόρμα πέτυχε 3 νίκες μέσα στη σεζόν σε Κίνα,Γερμανία και Αμπού ντάμπι αλλά σίγουρα οι κοκορομαχίες σε πολλούς αγώνες που είχε με την Ferrari του Massa τόσο έντος όσο και εκτός πίστα με δηλώσεις για οδηγική συμπεριφορά και αντιαθλητικό πνεύμα έδιναν και έπαιρναν εκατερωθέν για αρκετό καιρό χωρίς καμία ουσία και για τους δυο…
Και έρχεται η καθοριστική χρόνια για την καριέρα του και το μέλλον του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού..Το συμβόλαιο του με την Μclaren τελειώνει,γνωρίζει πως το 2014 οι κανονισμοί και η υβριδική εποχή έρχεται στους κινητήρες και στις πίστες και σχεδόν όλες οι ομάδες και κυρίως οι κορυφαίες τον πιέζουν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους. Η ομάδα του,του έχει καταθέσει συμβολαιο 3 χρόνων με αυξημένες αποδοχές,η Ferrari αρχίζει να σκέφτεται σοβαρά για το τι θα κάνει με τους Alonso και Massa,η Redbull έχει τα χρήματα και την προοπτική να τον κάνει δικό της μιας και έχει το κορυφαίο αεροδυναμικά μονοθέσιο εκείνη την εποχή και ο κινητήρας της Renault κορυφαίος του grid και παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό η Mercedes για το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του Schumacher στο τέλος της σεζόν μιας και ο Γερμανός έχει δηλώσει οτι σταματά την καριέρα του οριστικά και αμετάκλητα αυτή την φορά..
Η σεζόν ξεκινά αρκετά καλά για τον ίδιο να βρίσκεται κοντά στην μάχη του πρωταθλήματος,η Mclaren του δίνει ικανοποιητικό μονοθέσιο,αλλά πρέπει να πάρει την απόφαση όσο πιο γρήγορα γίνεται για το μέλλον του…Χτυπάει το τηλέφωνο του και στην άλλη άκρη ακούγεται η φωνή του Niki Lauda,του ζητά να βρεθούν από κοντά και να του μιλήσει για την προοπτική και την δυναμική της ομάδας της Mercedes… Τον πάει στο εργοστάσιο,το ξεναγεί,του δείχνει τα σχέδια για το επόμενο μονοθέσιο και κυρίως τον υβριδικό κινητήρα που σκοπεύει να φτιάξει η ομάδα και να διεκδικήσει νίκες και πρωταθλήματα τα επόμενα χρόνια που έρχονται..
Η βόμβα σκάει καταμεσής του καλοκαιριού,υπογράφει στους Γερμανούς από την αγωνιστική σεζόν του 2013 μέχρι το 2015..Πλουσιοπάροχο το νέο τριετές συμβόλαιο,χωρίς ιδιαίτερες δεσμεύσεις για να παραβρίσκεται σε εκδηλώσεις για χορηγούς κάτι το οποίο τον χαροποιεί ιδιαίτερα και πιο πολύ τον χαροποιεί ότι τα τρόπαια που θα κερδίζει θα τα παίρνει σπίτι του και οχι την replica…Οι πάντες ξαφνιάζονται με το άκουσμα της ειδήσης διότι εκείνη την στιγμή η δυναμική της γερμανικής ομάδας είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο κάτω από την Μclaren.Το τέλος της σεζόν τον βρίσκει στην 4η θέση και πηγαίνοντας στην Μecedes έχοντας ως προίκα από την Mclaren 4 νίκες και αποδεικνύοντας τον επαγγελματισμό του καθώς τις 2 από αυτές τις πέτυχε αφού είχε υπογράψει στην νέα του ομάδα..Αξίζει να τονίσουμε 2 πράγματα που είχε πεί ο Hamilton όταν γινόταν μέλος της νέας του ομαδάς.
•Το ξέρω ότι η απόφαση που πήρα ήταν πολυ δύσκολη διότι πηγαίνω σε μια ομάδα που χρειάζεται αρκετός κόπος και αρκετή δουλειά για να πιάσει τα στάνταρ και της επιτυχίες της Mclaren..Εάν αυτό συμβεί σίγουρα θα μας έχει πάρει αρκετό χρόνο…
•Θα είμαι ομοσταύλος με έναν παιδικό μου φίλο,με έναν άνθρωπο που από μικρά παιδιά τρέχουμε παρέα σε αγώνες και ο ενάς τρέφει αγάπη,σεβασμό και εκτίμηση προς τον άλλον..το όνομα αυτού Nico Rosberg
Και που να ξέρες όταν τα έλεγες…Το μέλλον δεν το ξέρει κανείς αλλά ο καθένας φτιάχνει την μοίρα του και παλεύει με το πεπρωμένο του..Αυτός ήταν ο Hamilton στην Mclaren με 18 νίκες στο παλμαρέ του και έναν παγκόσμιο τίτλο..Από εκεί και πέρα όλα είναι ιστορία ….Για τον εαν είναι ο κορυφαίος πιλότων όλων των εποχών ο ιστορικός του μέλλοντος θα αποφασίσει και εφόσον έχει τελειώσει η καριέρα αυτού του τεράστιου τιμονιέρη ….

Διαβάστε Περισσότερα