Ο Ολλανδός είναι ο κορυφαίος πιλότος του GRID..?
Πολλές αναλύσεις,απόψεις και ικασίες από πολλούς ειδικούς και μη του αθλήματος έχουμε τελευταία για το εάν είναι ο Max Verstappen ο κορυφαίος πιλότος του grid αυτή τη χρονική στιγμή στην Formula1…Εγώ θα πιαστώ από μια δήλωση του νεαρού πιλότου της Redbull τις τελευταίες μέρες. Ο ίδιος ο Ολλανδός σε πρόσφατες δηλώσεις που έκανε εμμέσως πλην σαφώς είπε ότι ο ίδιος είναι ο κορυφαίος πιλότος του grid και ότι ο Hamilton δεν θα έπαιρνε τόσες νίκες και πρωταθλήματα χωρίς τα μονοθέσια της Mercedes. Σίγουρα η δήλωση μπορεί να χαρακτηριστεί αλαζονική,εγωΐστική μέχρι που μπορεί να πεί κάποιος πως έχει καβαλήσει κυριολεκτικά καλάμι μπαμπού…
Από την άλλη όμως ποιός μεγάλος πιλότος δεν έχει αγωνιστικό τσαμπουκά ώστε να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής;Ο νεαρός τα τελευταία χρόνια με τις εμφανίσεις του έχει τρελάνει κόσμο,έχει ανεβάσει τηλεθέαση εξαιτίας του το σπόρ που δεν είναι ίδιο με το παρελθόν και μια ολόκληρη χώρα ασχολείται με τα γκραν πρι κάθε δεύτερο σκ αλλά το κυριότερο όλων είναι ότι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού χρειάζεται νέα είδωλα κάτι που στο πρόσωπο του Ολλανδού είναι αυτό το νέο μεγάλο project που χρειάζεται το άθλημα…Η Redbull το ξέρει πολύ καλό αυτό το παιχνίδι από εποχής Sebastian Vettel…
Αγωνιστικά ο Verstappen είναι κάτω από την σκέπη της αυστριακής ομάδας όλα αυτά τα χρόνια και η αλήθεια είναι ότι είχε πλήρη κάλυψη σε ότι και εάν έκανε..Ο Daniel Riacciardo όταν έφευγε για την Renault είχε και αυτό στο μυαλό του.. Σαφώς το ταλέντο του,το επιθετικό του οδηγικό στυλ αλλά και η οδήγηση στα όρια τον έχουν ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια.Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι αγωνίζεται χωρίς την πίεση του πρωταθλητισμού…
Οτάν θα έρθει η ώρα να διεκδικεί πρωτάθλημα θα παίρνει τα ίδια ρίσκα;Φέτος διανύει την καλύτερη οδηγική περίοδο στην καριέρα του,με ωριμότητα και σταθερή οδήγηση σε χρόνους και απόδοση.Έχει αποφύγει λάθη όπως αυτό την περσινή σεζόν στην Βραζιλία με τον Ocon που του στέρησε την νίκη καί έβγαλε επιθετικό χαρακτήρα μετά το τέλος του αγώνα.Πρέπει όμως για να γίνει κορυφαίος να μάθει να εξελίσσει και να μαθαίνει από το μονοθέσιο που έχει στα χέρια του κάτι που έκανε ο Senna,o Schumacher και ο Hamilton..
Ο Βρετανός όσα και να λέει για αυτόν ο Max έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να παίρνει από το μονοθέσιο του το 100% ακόμα και την χειρότερη μέρα..Επίσης η διαχείρηση των ελαστικών παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην σύγχρονη εποχή του αθλήματος και ο πιλότος της αυστριακής εταιρειάς σε αυτό το κομμάτι έχει αρνητικό πρόσημο λόγο της πίεσης και της γρήγορης φθοράς που τους προσδίδει από το συγκεκριμένο οδηγικό στυλ.
Στα πλεονεκτήματα του είναι ότι κάτω από μικτές συνθήκες πραγματικά πετάει και ξεχωρίζει από σχεδόν όλους τους πιλότους της γενιάς του με τελευταία απόδειξη την νίκη στο γερμανικό γκραν πρι.Φέτος η έλλειψη μη ανταγωνιστικού team mate τον έχει κάνει μέσα στους κόλπους των ταύρων νούμερο ένα χωρίς να ιδρώσει και για αυτό τον λόγο ο Dr Helmut Marκο για το δεύτερο σκέλος της σεζόν αντικατέστησε τον Gasly με τον Albon όχι μονάχα για να χτυπήσει την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές από την Ferrari αλλά για να νιώσει ο Ολλανδός την πίεση μέσα από την ομάδα από έναν πιλότο που προέρχεται από τα σπλάχνα της Redbull. Με 7 νίκες,κάποια βάθρα και μια pole position δεν γίνεσαι ολοκληρωμένος οδηγός…
Έχει ακόμα πολλά κεφάλαια η ιστορία για να μας το αποδείξει ο νεαρός.Δεν χωρά καμία αμφιβολία όμως ότι αυτή την στιγμή είναι ο πιο φορμαρισμένος πιλότος στην Formula1 και θεωρώ ότι θα πάρει και άλλη νίκη φέτος σε Σινγκαπούρη ή Μεξικό…Έχει το μέλλον μπροστά του να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής αλλά αυτό που θέλουμε εμείς είναι να τον δούμε να παλεύει ρόδα με ρόδα με τον Leclerc,τον Norris και τον Mik Schumacher που έρχεται από πίσω… Μέσω του georgiouclub.gr παραθέτουμε την άποψη μας και περιμένουμε και την δικιά σας….
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΟΛΛΑΝΔΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΣΤΗΝ F1;