Αρχική Ο ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ  ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’

<<ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ>> Ο ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ  ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’

<<Είναι η βαρβαρότητα. Την βλέπω να έρχεται μεταμφιεσμένη, κάτω από άνομες συμμαχίες και προσυμφωνημένες υποδουλώσεις. Δεν θα πρόκειται για φούρνους του Χίτλερ ίσως, αλλά για μεθοδευμένη και οιωνεί  επιστημονική καθυπόταξη του Ανθρώπου. Για τον πλήρη εξευτελισμό του. Για την ατίμωσή του>>.

Λέει ο μεγάλος μας ποιητής Οδυσσέας Ελύτης!!

Πόσο φωτισμένο μυαλό ήταν, με δυό κουβέντες απλές μας υποδεικνύει αυτή την ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΦΥΛΗ, την ΑΡΙΑ, που έχει ως μόνιμο σκοπό την ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΗ του ανθρώπου, και που μας ενημερώνει πως θα προσπαθήσει ξανά στο μέλλον να την επιβάλλει, αλλά με άλλο τρόπο, όχι με τους ΦΟΥΡΝΟΥΣ  του ΜΟΛΩΧ, αλλά ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ αυτή την φορά..!!

Έχουμε πει πως στο τελείωμα της παλαιάς εποχής, το Σύστημα άρχισε να αλλάζει ώστε να μπορέσει να εδραιώσει την κυριαρχία του, πως ξεκίνησε να περνάει τις αλλαγές του, σε διάφορους τομείς της ζωής των ανθρώπων, ώστε να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα είτε με θρησκευτικές αλλαγές και  σύγχυση, είτε με την Γαλλική Επανάσταση και την ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των ΟΛΙΓΑΡΧΩΝ, είτε με διάφορες κοινωνικές αλλαγές με βάση και την “Διακήρυξη των δικαιωμάτων του Ανθρώπου”, οι οποίες κατέληξαν σε εκχυδα’ι’σμό  των κοινωνιών, μέσα και από μια προωθημένη υποβάθμιση της παιδείας των μαζών, και μέσω της ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΤΗΤΑΣ και ΙΣΟΤΗΤΑΣ (τάχα) των δύο φύλων ή και των τριών.

Όλα είπαμε  γίνονται βάση σχεδίου, όλα έχουν μπεί στο σχεδιασμό παραγωγής  τού ΝΕΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ, και είναι έτοιμα να παράξουν το ΝΕΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟ’Ι’ΟΝ, που είναι η ολική καθυπόταξη του ανθρώπου.

Έχουμε πεί επίσης ότι “ΟΛΑ είναι ΠΑΛΙΑ” και τίποτα απ’ αυτά δεν είναι νέο.

Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος, η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ επίτευξης του ΣΤΟΧΟΥ..!!

Και το μόνο καινούριο στην ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, είναι ότι στο τελικό προ’ι’όν  (της Παγκοσμιοποίησης δηλαδή), είναι  ότι αυτή την φορά (γιατί προσπαθούν χιλιάδες χρόνια), για να τα καταφέρουν να την πετύχουν έχουν βρεί και άλλους τρόπους, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ όπως λέει και ο ποιητής, για να μας εντάξουν και εμας τους απλούς ανθρώπους  σ’ αυτήν την διαδικσία.

Δηλαδή εφόσον ως <<κανονικοί άνθρωποι>> δεν την δεχόμαστε, και αντιδρούμε, και την χαλάμε, με κάποιον τρόπο (που έχουν βρεί τώρα και δεν είχαν εφαρμόσει στο παρελθόν) και με την βοήθεια της ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, θα μας <<ΑΛΛΑΞΟΥΝ>> με κάποιες ΝΕΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ και ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ, έτσι ώστε να είμαστε πιο <<Ελέγξιμοι και Διαχειρίσιμοι>>, πιο ΠΕΙΘΗΝΙΟΙ και ΥΠΑΚΟΥΟΙ στο ΣΥΣΤΗΜΑ!!

Τώρα ποιός είναι αυτός ο τρόπος θα το δούμε….

Tο νόημα είναι ότι όποιος δεν <<ακολουθήσει>> τον δρόμο και τα νέα δεδομένα που θα ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ώστε να ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ  αυτή η ΑΛΛΑΓΗ, θα διώκεται ως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, για την Δημόσια Υγεία, την Γαλήνη , την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, και για την ΕΥΗΜΕΡΙΑ και ΕΥΜΑΡΕΙΑ του Κοινωνικού Συνόλου.

Όχι μόνο της χώρας του, αλλά του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ..!!

Το φαντάζεστε?? Την Παγκόσμια ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ??

Που φυσικά θα επιφέρει την ανάλογη ΤΙΜΩΡΙΑ.!!

Όσο πιο μεγάλη η κατακραυγή, τόσο πιο μεγάλη και η τιμωρία…

Και το Σύστημα από παλιά έχει μεγάλη αγάπη στην ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ. Γιατί όπως είπε και ο Μπούς  κάποτε: <<Όσοι δεν είναι μαζί μας είναι Εναντίον μας>> και είδατε τί έπαθαν αυτοί…

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ποιανών??

Εναντίον  των ΜΑΓΩΝ που εμφανίζονται και εξαφανίζονται ανάλογα τις περιστάσεις, και δημιουργοί των Τεκτόνων,των Αλχημιστών, των Θεοσοφιστών, και γενικά των μυστικών ταγμάτων, τα οποία είπαμε είναι όλα παρακλάδια του ίδιου δέντρου, και ας εμφανίζονται ως ξεχωριστά, ως διαφορετικά, για να  μπερδευόμαστε και για να καλύπτουν τα ίχνη τους μέσα στον χρόνο, ότι τάχα εξαφανίστηκαν και σταμάτησαν την δράση τους.

Ο σκοπός τους δηλαδή είναι να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν πια, και άρα δεν υφίσταται και ο στόχος τους, της Παγκόσμιας Κυριαρχίας, ενώ δρούν υποχθόνια, ακατάληπτα και χωρίς διακοπή, από αρχαιοτάτων  χρόνων (όπως έχουμε πει), απ’ την εποχή της ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ.

Αυτοί λοιπόν είναι οι ΜΑΓΟΙ – ΑΤΛΑΝΤΕΣ (εκείνοι με τους 3 ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ κύκλους), οι οποίοι εξαφανίστηκαν  και πέρασαν στην σφαίρα της φαντασίας, και στο παραμύθι, και οι οποίοι εμφανίζονται ξανά στην ιστορία ως ΟΞΥΔΡΑΚΕΣ – ΔΡΑΓΓΕΣ (το επαναλαμβάνω συνέχεια, γιατί είπαμε  η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως).

Επίσης έχουμε πεί ότι το Γ αλλάζει με το Κ, οπότε αυτοί οι Δράγγες λέγονται και ΔΡΑΚΕΣ, όπως και το συνθετικό Οξύ που έχουν μπροστά, άνετα γίνεται Υξώς διαβάζοντάς το ανάποδα, (διότι στα Τάγματα αρέσει αυτή η τακτική), και έμεναν στην Βακτριανή και την γύρω περιοχή στην ΒΔ. Ινδία και στην ΝΑ. Περσία, οι οποίοι είναι οι μετέπειτα εμφανιζόμενοι ΒΑΒΥΛΩΝΙΟΙ – ΑΡΙΟΙ – ΓΕΡΜΑΝΟΙ, όπως επίσης έχουμε πεί ότι όλοι οι Ευρωπαίοι είναι Γερμανικά φύλα.

Αυτός λοιπόν μάλλον είναι και ο λόγος, που τα περισσότερα εθνόσημα των Ευρωπα’ι’κών  χωρών, και τα οικόσημα ευγενών και  βασιλιάδων, έχουν επάνω ΔΡΑΚΟΥΣ. Ένα μυθικό και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΟΝ..!!

ΔΡΑΚΟΣ

Μυθικό ον, το οποίο έχει συνήθως μορφή ΕΡΠΕΤΟΥ ή μεγάλης ΣΑΥΡΑΣ..!!

Βρίσκεται στην μυθολογία αρκετών  πολιτισμών, αλλά πιο χαρακτηριστικοί είναι οι ΚΙΝΕΖΙΚΟΙ ΔΡΑΚΟΙ. Κοινό χαρακτηριστικό τους είναι το μεγάλο μέγεθος, η μεγάλη τους δύναμη, και φυσικά ότι βγάζουν ΦΛΟΓΕΣ απ’ το στόμα. Βασικά στοιχεία του Δράκου είναι: η φαντασία, ο πλούτος, η δύναμη, η ζωτικότητα, η ανδρεία, το θάρρος, η σοφία.

Ο Δράκος είναι συνδεδεμένος με το ΥΓΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, σε όλες του τις μορφές, ποτάμια, λίμνες, θάλασσες, και ζεί  συνήθως σε σπήλαια και λίμνες, ή στο εσωτερικό της γής ή της θάλασσας, ή στα βουνά.

Είναι αυτός που ΕΛΕΓΧΕΙ τα ΝΕΡΑ, και μπορεί να κάνει ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ή ΞΗΡΑΣΙΕΣ, να στερέψει ποταμούς ή να φέρει βροχές και καταιγίδες (σαν τον ΒΟΤΑΝ – ΣΕΘ – ΤΥΦΩΝΑ).

Γενικά είναι αυτός που ελέγχει τα ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ..!!

Μπορεί να αλλάζει μορφή, και κατέχει την ΓΝΩΣΗ της ΜΑΓΕΙΑΣ (ο Μέγας Μάγιστρος).

Είναι ένα ΣΥΜΒΟΛΟ ΔΥΝΑΜΗΣ υλικής, ή εσωτερικής πνευματικής του υποσυνείδητου (κάντε γιόγκα).

Ο Δράκος είχε το δώρο της ΟΡΑΣΗΣ, της ΣΟΦΙΑΣ, και της ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ (άρα της  ΕΝΟΡΑΣΗΣ, και το  τρίτο μάτι… όλοι προφήτες σαν τον ΙΑΝΟ – ΒΟΤΑΝ).

 

Στους πρώτους μύθους της Κίνας οι Δράκοι περιγραφονται ως θαυμαστά πλάσματα με ΛΕΠΙΑ ΨΑΡΙΟΥ, και μακριές  ΓΕΝΕΙΑΔΕΣ (σαν του ΤΡΑΓΟΥ – ΜΕΝΔΗ – ΜΠΑΦΟΜΕΤ).

Με την πάροδο του χρόνου όμως οι άνθρωποι του απέδωσαν άλλα χαρακτηριστικά, όπως χαίτη ΑΛΟΓΟΥ (??) και νύχια ΑΕΤΟΥ (μάλλον ΦΟΙΝΙΚΑ πιο σωστά και όχι αετού).

Στην Κινέζικη Μυθολογία ο Δράκος είναι ένα ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ..!!

Συνήθως εμφανίζεται χωρίς φτερά (αλλά μπορεί να πετάει), και έχει τέσσερα πόδια και πέντε δάχτυλα.

Είναι κυβερνήτες της  βροχής, και τους θεωρούσαν ΠΑΙΔΙΑ των ΘΕΩΝ, οπότε ονόμαζαν τους εαυτούς τους <<ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ των ΔΡΑΚΩΝ>>.

Ο Δράκος για τους Κινέζους συνδέθηκε με την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ (Μπράβος??), από αρνητικά στοιχεία (τί πιο αρνητικό απ’ τον δράκο??) και είναι σύμβολο ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΚΑΛΗΣ ΤΥΧΗΣ, και ΔΥΝΑΜΗΣ, όπως και σε άλλες ανατολικές χώρες και όχι μόνο στην Κίνα, έχοντας κάποιες μικρές διαφορές.

Για τους Ιάπωνες οι Δράκοι έχουν τέσσερα δάχτυλα, και ζούν κάτω από την θάλασσα, ενώ για τους Κορεάτες έχουν τρία δάχτυλα, και συμβολίζουν  τον πλούτο που δίνουν στους ανθρώπους, ενώ μπορούν και ζουν στην θάλασσα ως ΨΑΡΙΑ.

 

Γενικά οι άνθρωποι στις ανατολικές χώρες, έφτιαχναν ναούς για να τιμήσουν τους Δράκους.

Για καλό Φενγκ – Σούι λέει, πρέπει να τον τοποθετούμε ανατολικά, γιατί έτσι είναι ένα ισχυρό σύμβολο ΓΙΑΝΓΚ (δηλαδή αρσενικό – επιθετικό.. γενικά στην εποχή μας προωθούνται οι ανατολίτικες πρακτικές..)

Το αρσενικό Γιάνγκ – ΔΡΑΚΟΣ έχει και το θηλυκό του ταίρι, το Γιν – ΦΟΙΝΙΚΑΣ, και μαζί αντιπροσωπεύουν το τέλειο ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ, την συζυγική ευτυχία..!!

Ο δράκος με το ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ, είναι το σύμβολο όπου ο Δράκος δίνει την εξουσία να ανέβεις προς τον ουρανό, και γενικά είναι σύμβολο ΕΞΟΥΣΙΑΣ και του ΘΡΟΝΟΥ, οπότε και υιοθετήθηκε από τους Κινέζους Αυτοκράτορες (και από τους ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ επίσης..)

Υπήρχε στην Κίνα ένα έθιμο πολύ αρχαίο, αγώνες με “βάρκες – δράκους”, οι οποίοι γίνονταν  για να έχουν ΚΑΛΗ και ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΟΔΕΙΑ (θεός της Γεωργίας – Κρόνος).

Οι εορτασμοί γίνονταν κατά το ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ (τότε που οι Δυτικοί τιμούν τον ΟΑΝNES, τον ΘΕΟ ΨΑΡΙ και μετά τον JOANNES και καλά), εποχή που συσχέτιζαν  με την ΑΡΡΩΣΤΙΑ  και τον ΘΑΝΑΤΟ, ή τους αγώνες ενάντια σε επικίνδυνους εχθρούς.

Στην αρχαιότητα το πλήθος πετούσε πέτρες στους αγωνιζόμενους, και προσπαθούσε να αναποδογυρίσει  κάποια βάρκα. Αν κάποιος ΠΝΙΓΟΤΑΝ κατά την διάρκεια των αγώνων, θεωρείτο ΘΥΣΙΑ προς τους θεούς (οι ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ δεν έλειπαν), και σημάδι ΚΑΛΗΣ ΤΥΧΗΣ (τύχη ΒΟΥΝΟ!!).

Γενικά οι Κινέζοι θεωρούσαν ότι οι Δράκοι διώχνουν τα ΚΑΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, και ήταν ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ των ανθρώπων. Ως ΦΥΛΑΚΕΣ λοιπόν που ήταν, τοποθετούνταν σε οροφές των ναών, και στις ΕΙΣΟΔΟΥΣ των παλατιών (στις εισόδους ήταν και ο ΙΑΝΟΣ).

Στην αρχαία Ελλάδα έχουμε επίσης αναφορές για Δράκοντες, πάντα όμως με ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ..!!

Έχουμε τον Δράκοντα που φυλάει το ΔΕΝΤΡΟ με τα ΧΡΥΣΑ ΜΗΛΑ των ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ.

Έχουμε επίσης την ΜΑΧΗ που έδωσε ο ΑΠΟΛΛΩΝ με τον Δράκο – ΠΥΘΩΝΑ  στους ΔΕΛΦΟΥΣ.

Έναν ΘΑΛΑΣΣΙΟ  Δράκο – ΤΕΡΑΣ, που σκότωσε ο ΠΕΡΣΕΑΣ για να σώσει την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ, όταν γυρνούσε απ΄την αποστολή του, να σκοτώσει το ΤΕΡΑΣ – ΜΕΔΟΥΣΑ.

Υπάρχει και μια αναφορά απ’ τον Παυσανία για την εμφάνιση Δράκοντα κατά την διάρκεια της ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ της ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ μεταξύ Αθηναίων και ΜΗΔΩΝ.

Όπως επίσης Δράκοι αναφέρονται στον μύθο του Κάδμου και στην Αργοναυτική Εκστρατεία στην Κολχίδα – ΜΗΔΙΑ.

Oπότε βλέπουμε ότι γενικά ο Δράκος στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ Μυθολογία, ήταν ένα ΚΑΚΟ και ΑΓΡΙΟ πλάσμα, που χτυπούσε βίαια, κατασπάραζε το θύμα του, και έφευγε  μέχρι να ξαναγυρίσει (όπως ο ΒΟΤΑΝ και οι Άτλαντες – Μασόνοι).

Αλλά και στα νεότερα χρόνια κατά την Ορθοδοξία στην Ελλάδα, ο Δράκοντας συνεχίζει να έχει τον ΙΔΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ συμβολισμό του ΚΑΚΟΥ, και βλέπουμε τον ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ως άλλο Περσέα να ΣΚΟΤΩΝΕΙ τον Δράκο.

Στην Ευρωπα’ι’κή  Μυθολογία οι Δράκοι είναι φτερωτοί, και είναι ένα ΑΡΝΗΤΙΚΟ σύμβολο επίσης (έτσι λένε εξωτερικά, ενώ άλλα πιστεύουν εσωτερικά).

Είναι τετράποδοι ή δίποδοι, και συμβολιζουν τον ΣΑΤΑΝΑ..!!

Ο Δράκος στον Δυτικό Χριστιανισμό λέει οτι δαιμονοποιείται, οπότε γίνεται σύμβολο του ΚΑΚΟΥ και του ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ (άρα τι μας λέει στην ουσία, ότι όσο είχαν την προηγούμενη θρησκεία τους την ΕΘΝΙΚΗ, τον είχαν για καλό και τον δαιμονοποίησαν μετά).

Οι Καθολικοί θέλησαν να συνδέσουν λέει με αυτόν τον τρόπο τους Δράκους με την θρησκεία των ΚΕΛΤΩΝ -Δρυ’ί’δων (αλλού τα κακαρίσματα και αλλού γεννούν οι κότες….κλασσικά πήγαν να τα φορτώσουν αλλού τα δικά τους….)

Για τους Κέλτες και τους Δρυ’ί’δες, οι Δράκοντες θεωρούνταν ΕΠΙΔΡΟΜΕΙΣ (άρα ήταν ένα ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ).

Οι Κέλτες πίστευαν επίσης, ότι οι Δράκοι ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ την ΕΝΕΡΓΕΙΑ της ΓΗΣ, και είχαν και έναν μύθο, με τον ΜΑΓΟ Μέρλιν και δύο Δράκοντες, που ζούσαν στο εσωτερικό της γής.

Οι Κέλτες πίστευαν ότι η παρουσία των Δράκων στα ενεργειακά κέντρα της γής, επηρεάζουν  την ενέργειά της (βέβαια δεν μας λένε πως πίστευαν ότι την επηρέαζαν  ΘΕΤΙΚΑ ή ΑΡΝΗΤΙΚΑ).

Επίσης λένε πως οι Κέλτες πίστευαν πως οι Δράκοι ήταν πλάσματα του ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, και γι αυτό ο “Δρόμος του Δράκου” περιείχε πολλά ΙΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ (αυτό το έκαναν οι ΚΑΘΑΡΟΙ – ΤΕΚΤΟΝΕΣ όπως έχουμε πεί στην Ν.Γαλλία, που ζούσαν ως τον Βορρά), όπου έδειχναν το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ μονοπάτι, τα οποία όταν αποκρυπτογραφηθούν  δείχνουν την ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ, την Δύναμη της Ζωής, και την Δικαίωση.

Γι αυτό και τοποθετούσαν τα σύμβολα αυτά πάνω στις γραμμές λέ’ι’ (ενεργειακές γραμμές της γής), όπου εκεί είχαν οι Δρυ’ί’δες  τα σημεία λατρείας τους, πάνω στα ενεργειακά κέντρα. Εφόσον όμως είπαμε πως οι Κέλτες τους έβλεπαν ως επιδρομείς (δηλαδή αρνητικά), μήπως λοιπόν θεωρούσαν ότι οι Δράκοι επηρέαζαν  αρνητικά την ενέργεια της γής, και τα ενεργειακά της κέντρα??

Μήπως θεωρούσαν ότι τα χαλάνε τα ενεργειακά αυτά κέντρα, όπου είχαν εκεί και τους ναούς τους??

Αργότερα στον Μύθο του Βασιλιά Αρθούρου και των Ιπποτών της Στρογγυλής Τραπέζης (επί Χριστιανικής Αγγλίας και καλά), ο Δράκος εμφανίζεται ως μέρος της ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ, και του ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ (έβαλαν οι Άριοι το χεράκι τους και διαστρέβλωσαν την πραγματικότητα, βάζοντας τους Κέλτες – Δρυ’ί’δες να είναι θετικοί με τους Δράκους, και οι Άριοι αρνητικοί…).

Γενικά είπαμε ο Δράκος αντιπροσωπεύει την ΑΡΣΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, όπως και στην Ανατολική Παράδοση.

Η ΠΥΡΙΝΗ ΑΝΑΠΝΟΗ λέει του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΡΑΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ, και δίνει ΝΕΑ ΠΝΟΗ (τα καθαρτήρια του Μολώχ, οι εξαγνιστικές πυρές του παλιού, που υποδέχονται το Νέο του Πράσινου Δέντρου – Θεού, Ψαριού κλασσικά).

Ο Δράκος είναι συνδεδεμένος με τις ΖΩΝΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ, και την ΕΞΟΥΣΙΑ, και υπήρξε οιωνός ΚΑΛΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ και ΑΦΘΟΝΙΑΣ (ΚΡΟΝΟΣ –  ΙΑΝΟΣ – ΒΟΤΑΝ – ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ – ΑΔΗΣ).

Οι Δυτικοί Καθολικοί θέλοντας να διαστρεβλώσουν και να παραπλανήσουν την σημασία των Δράκων, τους δαιμονοποίησαν λέει, για να κατηγορήσουν τον ΜΥΗΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΣΤΙΚΟ στοιχείο της αρχαίας πίστης των Δρυ’ί’δων και του Παγανισμού!! (κάναν ΓΙΟΓΚΑ  οι Κέλτες?? δηλαδή οι Κέλτες τον είχαν τον Δράκο για καλό, σαν τους Κινέζους μας λένε οι Δυτικοί – Γερμανοί, ενώ ισχύει το ανάποδο, πάντα ψεύτες και υποκριτές).

Γι αυτό λέει όμως τον χρησιμοποιούσαν ως ΦΥΛΑΚΑ ΑΛΛΩΝ ΚΟΣΜΩΝ, και συχνά τον τοποθετούσαν στο εξωτερικό των εκκλησιών των βορείων και δυτικών λαών της Ευρώπης (όπως π.χ. στην ΠΑΝΑΓΙΑ των ΠΑΡΙΣΙΩΝ και αλλού), για να ΑΠΟΚΡΟΥΕΙ το ΚΑΚΟ..!!

Οπότε οι Δυτικο – Ευρωπαίοι Χριστιανοί, έχουν τον Δράκο για Φύλακα απ’ το κακό (προστάτη όπως ακριβώς οι Κινέζοι). Πώς λοιπόν αφού τον δαιμονοποίησαν και τον θεωρούσαν κακό ως μορφή του ΣΑΤΑΝΑ, πώς τον τοποθετούσαν στις εκκλησίες ως Φύλακα απ’ το κακό απ’ τον Σατανά δηλαδή?? (βάλανε τον Λύκο να φυλάει απ’ τον Λύκο τα πρόβατα…)

Στον εσωτερισμό λέει, ο Δράκος αναπαρίσταται με τον <<Πράσινο Άνθρωπο>> (πολύ πράσινο πέφτει γενικά, όπως έχουμε πεί για τον Θεό των Τεκτόνων και το Πράσινο Δέντρο, το X- mas, για τον Σμαραγδένιο Πίνακα των Αλχημιστών που έχει ΠΡΑΣΙΝΟ χρώμα, όπως επίσης και για το Βόρειο Σέλας της Θούλης…)

Ο Δράκος καταλήγουμε γενικά είναι ένα σύμβολο ΔΥΝΑΜΗΣ ή ΦΟΒΟΥ της αρχαιότητας (ή και τα δύο?? όπως ο ΒΟΤΑΝ).

Οι Αρχαιολόγοι δεν συμφωνούν μεταξύ τους αν ο ΔΡΑΚΟΣ  ως σύμβολο, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ απ’ το ΨΑΡΙ, τον ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ ή το ΦΙΔΙ… (εμείς βέβαια μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι όλα είναι το ίδιο ακριβώς…)

Ας δούμε όμως τί ακριβώς σημαίνει ένα απ’ τα μεγαλύτερα σύμβολα των ΜΑΣΟΝΩΝ, και των ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ ο “ουροβόρος όφις”.

ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ

Ο Ουροβόρος όφις, είναι σύνθετη λέξη, απ’ την λέξη ουρά και βόρος (βορά). Δηλαδή το φίδι που ελίσσεται γύρω απ’ τον εαυτό του, και δαγκώνει, τρώει την ουρά του.

Στην ουσία το φίδι το κάνει αυτό, προκειμένου να αφαιρέσει το παλαιό δέρμα του, δίνοντας την εντύπωση ότι τρώει την ουρά του.

Η αναπαράσταση του αυτή ως ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ (το δαχτυλίδι και ο ΚΡΟΝΟΣ – ΧΡΟΝΟΣ – ΘΑΝΑΤΟΣ, my precious εξουσία και δύναμη), αποτελεί ένα αρχαίο σύμβολο της ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ και της συνέχειας του Κυκλικού Χρόνου.

Οπότε ο ουροβόρος όφις, αντιπροσωπεύει την ΑΕΝΑΗ ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑ του ΧΡΟΝΟΥ, είναι το τέλος και η αρχή (ΙΑΝΟΣ, αυτός στην Γέφυρα ο ενδιάμεσος).

Τον συναντούμε κυρίως σαν σύμβολο στην Αίγυπτο, στην Δυτική Αφρική (εκεί προς τον Ατλαντικό Ωκεανό που έχουν και το όρος Άτλας..), στους Βουδιστές, στους ΑΖΤΕΚΟΥΣ, και στους ΣΑΜΑΝΟΥΣ..

Ο Ουροβόρος όφις είναι ένα διαδεδομένο ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ σύμβολο, αλλά είναι επίσης και ΓΝΩΣΤΙΚΟ (το ίδιο είναι, έχουν την ΓΝΩΣΗ όπως και οι Ιλλουμινάτι, οι Φρανκιστές, και όλοι μαζί μια παρέα είναι..).

Ιστορικά φαίνεται να λατρεύεται ως σύμβολο, κατά τους πρώτους αιώνες μετά Χριστόν στην ΦΡΥΓΙΑ (τυχαίο), απ’ τους Ναασενιανούς Γνωστικούς, όπως και απ’ τους Οφείτες, που θεωρούσαν τον ΟΦΙ ως σύμβολο της ΥΠΕΡΤΑΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ, της ΦΡΟΝΗΣΗΣ, και της ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗΣ  ΓΝΩΣΗΣ (το φίδι που ήταν και στο Δέντρο της Γνώσης, του καλού και του κακού στον Παράδεισο…ο Εωσφόρος – Σατανάς..).

Για τους ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ  ο Ουροβόρος όφις, όπως και το <<Φιλοσοφικό Ωόν>>, υποδηλώνει το ΕΝΙΑΙΟ της ΥΛΗΣ, την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, την έννοια της ΨΥΧΗΣ του ΚΟΣΜΟΥ, δηλαδή το <<Παν που περιβάλλει παν, ότι παρέχει γένεση>> (δηλαδή ο Ουροβόρος είναι  ο Θεός).

Συνήθως αναπαρίσταται σαν ΦΙΔΙ, το Αρχέγονο και ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ  σύμβολο του ΘΑΝΑΤΟΥ και της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ, της καταστροφής και της δημιουργίας, της σοφίας και του πάθους (άσπρο – μαύρο, ΔΥ’Ι’ΣΜΟΣ  ενωμένος σε ΕΝΑ Ερμαφρόδιτο ΒΑΑΛ – ΙΣΤΑΡ).

Μας λένε ότι για πρώτη φορά εμφανίστηκε στην ΑΙΓΥΠΤΟ, το 1600 π.Χ. δηλαδή όταν  οι ΥΞΩΣ οι προερχόμενοι απο  ανατολάς από την ΒΔ Ινδία, πήραν την εξουσία της Αιγύπτου, και θέλησαν να αλλάξουν την Θρησκεία της, οι ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ (με τον βασιλιά – θεό ΑΧΕΝΑΤΩΝ, την ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ του ΘΕΟΥ – ΗΛΙΟΥ), ως σύμβολο του Ήλιου, απεικονίζοντας την πορεία του “Ηλιακού Δίσκου” (και όχι του ΦΩΤΟΣ).  Από εκεί λέει μεταφέρθηκε στους Φοίνικες, και έπειτα στους Έλληνες, που του έδωσαν το όνομα Ουροβόρος.

Όμως υπάρχουν και παλαιότερες απεικονίσεις ΔΡΑΚΩΝ, στην ΑΣΙΑ του 4700 – 2200 π.Χ. που θυμίζουν τον ουροβόρο όφι, και ίσως λέει (όχι σίγουρα), η ΑΡΧΙΚΗ του ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ να είναι από εκεί, και από εκεί μετά να πέρασε στην Αίγυπτο…

Άλλες φορές αναπαρίσταται ως ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ ΔΡΑΚΟΣ, ο λεγόμενος <<Φτερωτός όφις>>, που επίσης πρόκειται για αρχαιότατο σύμβολο, που συναντάμε σε κάθε φιλοσοφία ανά τον κόσμο (ναι αλλά αλλού θετικά, και αλλού αρνητικά όπως είδαμε).

Ο Δράκος ως <<Φτερωτός όφις>>, συνδυάζει τα γήινα με τα ουράνια, την ύλη με την ψυχή, τα κατώτερα με τα ανώτερα, και τα έξω με τα έσω (ο ΙΑΝΟΣ αυτός στην ΓΕΦΥΡΑ, ο ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ, medium στα αγγλικά, και μέντιουμ ελληνικά, προγνώσεις και πνεύματα, και δηλαδή ο mendis – ΜΕΝΔΗΣ – ο Μεντεσές, ο Κύρ – Μέντιος – ΓΑ’Ι’ΔΑΡΟΣ – ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ – ΣΕΘ – ΤΥΦΩΝΑΣ – ΣΑΤΑΝΑΣ).

Επίσης μερικές φορές αναπαρίσταται με δύο πόδια, τονίζοντας την ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ της Φύσης, και άλλες με τέσσερα παραπέμποντας στα τέσσερα βασικά στοιχεία του κόσμου (σαν τον ΙΑΝΟ που άλλοτε εμφανίζεται με δύο  και άλλοτε με τέσσερα πρόσωπα).

Άλλες φορές με φτερά σαν ΝΥΧΤΕΡΙΔΑΣ (σαν τον Κορωνο’ι’ό??), η οποία όπως και ο <<Φτερωτός όφις>>, συμβολίζει τα Γήινα (Δράκος), αλλά και τα Ουράνια (Φοίνικας). Είναι ο συμβολισμός του  ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ, και δείχνει την ένωση του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ (σαν τους ΚΑΘΑΡΟΥΣ στην Ν.Γαλλία…και μου θυμίζει και ένα βραβείο στην Eurovision…Rise like a Phoenix…..!!!!)

Ο Ουροβόρος που δαγκώνει την ουρά του, είναι ΣΤΑΤΙΚΟΣ, και συμβολίζει ως κύκλος την ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ, την ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, και τον ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ του ΟΛΟΥ σε Εξωτερικό και Εσωτερικό.

Συχνά απεικονίζεται ο μισός ΜΑΥΡΟΣ  και ο μισός ΛΕΥΚΟΣ, συμβολίζοντας έτσι την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ μεταξύ Φωτός και Σκότους, Αρσενικού και Θηλυκού, την δημιουργική και Καταστροφική πλευρά της Φύσης (η ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ, η Μεγάλη θεά Κυβέλη – Ιστάρ – Φρέγια), θυμίζει το ΓΙΝ και ΓΙΑΝΓΚ της Ανατολής.

Στον Γνωστικισμό και στην Αλχημεία αντιπροσωπεύει την ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ, και την αέναη ανανέωση (όπως ακριβώς δηλαδή και στην Ανατολή), και εμφανίζεται μισό φωτεινό και μισό σκοτεινό, ομοίως την ιδέα αυτή την συναντάμε και στην ΚΙΝΑ, και στους ΑΖΤΕΚΟΥΣ (όπου ο θεός τους ο Ουατσιλοπότστλι, γεννήθηκε στο βουνό του ΕΡΠΕΤΟΥ, πλήρως αναπτυγμένος, και οπλισμένος με ασπίδα και λόγχη, όπως και ο ΜΙΘΡΑΣ, κρατώντας το ΠΥΡΙΝΟ σκήπτρο με κεφαλή  φιδιού από την μητέρα του, που το όνομά της σημαίνει <<Εκείνη με το Φιδίσιο ένδυμα>>, ο οποίος είπαμε ήταν θεός του ΠΟΛΕΜΟΥ και λεγόταν και ΕΡΠΕΤΟ της ΦΩΤΙΑΣ..).

Yπάρχουν πολλές εκδοχές για το τί σημαίνει, τι αντιπροσωπεύει ο Ουροβόρος όφις, για άλλους σημαίνει την δημιουργική ώθηση της ΝΕΑΣ ΑΡΧΗΣ, αλλά και την Σοφία.

Κατά αυτήν την λογική στην Μυθολογία αντιπροσώπευε τον ΓΑΛΑΞΙΑ, συμβολίζει την ΣΠΕΙΡΑ, και την σπειροειδή δύναμη, που είναι κυλινδρική και ΑΕΙΚΙΝΗΤΗ.

Εδώ όμως γίνεται μια σύγχυση που πρέπει να διευκρινίσουμε, διότι οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι στην αρχή ήταν το ΧΑΟΣ, και  κατά την γένεση το Κοσμικό αυγό, αυτό δηλαδή που περιείχε όλη την την ύλη, είχε γύρω του τυλιγμένο ένα φίδι – το περιέβαλλε δηλαδή -το οποίο ήταν το δημιουργικό πνεύμα (ενέργεια), το επονομαζόμενο αργότερα στο τρισυπόστατο του Θεού, Άγιο Πνεύμα.

Το οποίο πληρεί τα πάντα, η  ζωτική ενέργεια, που το έσπασε και ξεπήδησε το φώς που λέμε, η ψυχή (ο ζωοδότης ΑΙΘΕΡΑΣ), η πεμπτουσία που έχουμε πει, και το οποίο σπάζοντας το κέλυφος του αυγού, δημιούργησε την αεικίνητη ζωή, η σπειροειδής κίνηση (διότι η κίνηση συμβολίζει την ΖΩΗ, ενώ το ΑΚΙΝΗΤΟ τον ΘΑΝΑΤΟ), έτσι εμφανίζεται ο ΦΑΝΗΣ – ΕΡΩΣ – ΖΕΥΣ – η ελκτική δύναμη δηλαδή – που δημιουργεί την  ΖΕΥΞΗ την ΖΩΗ.

Άλλο λοιπόν συμβολισμό έχει το ΣΠΕΙΡΟΕΙΔΕΣ ΦΙΔΙ, και άλλο ο ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ, και δεν πρέπει να ΣΥΓΧΕΟΝΤΑΙ, γι αυτό  και στο ΚΗΡΥΚΕΙΟ του ΕΡΜΗ βλέπουμε το περιελισσόμενο φίδι, όπως και στην ράβδο του Ασκληπιού, και του Ιπποκράτη, όπως ακριβώς και στην αλυσίδα του DNA, γιατί συμβολίζει την ΖΩΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ του ΘΕΟΥ – που φέρουμε κι εμείς – την ατέρμονη ΑΛΥΣΙΔΑ της ΖΩΗΣ, και όχι της ΣΚΛΑΒΙΑΣ του ΘΑΝΑΤΟΥ…

Γιατί το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις… απλά κάποιοι τα μπερδεύουν, για να υπάρχει σύγχυση, και να λένε με στόμφο, όλοι είχαν τα ίδια σύμβολα, όλοι είχαν – έχουν – τον ίδιο θεό….αλλά όπως λέει και η παροιμία: <<άλλα τα μάτια του ΛΑΓΟΥ και άλλα της ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑΣ>>.

O Oυροβόρος  όφις που ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ την ουρά του (αντίθετα απ’ τον Στατικό Ουροβόρο που την δαγκώνει μόνο), στο τέλος θα  καταπιεί όλο του το σώμα λέει, και στο τέλος θα καταπιεί και το κεφάλι του και θα ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ.

Έτσι συμβολίζει την ΠΥΛΗ (εκεί που στέκεται ο ΙΑΝΟΣ), μεταξύ ΟΛΟΥ και ΑΠΟΛΥΤΟΥ…!!

Συμβολίζει δηλαδή τον ΚΥΚΛΟ του ΟΛΟΥ, που εκτινάχθηκε και ΚΙΝΕΙΤΑΙ σαν ΣΠΕΙΡΑ (λένε σαν σπείρα ενώ εννοούν ΚΥΚΛΙΚΑ),  ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ να φτάσει στο ΥΣΤΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ (στην Πύλη), που θα το εκτινάξει πάλι πίσω από εκεί που ξεκίνησε, για να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ πάλι μέσα στο Απόλυτο, απ’ το οποίο εκτινάχτηκε  αρχικά.

Και αυτό μας λένε,  είναι η ΜΟΡΦΗ, ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ του Ουροβόρου όφι, μέσα στα ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ..!!

Δηλαδή μας λέει, ότι εφόσον ο ουροβόρος συμβολίζει την σπειροειδή κίνηση του Γαλαξία (οι Αλχημιστές αυτό που θέλουν και επιδιώκουν είναι πότε ο ΓΑΛΑΞΙΑΣ θα φτάσει σε εκείνο το ύστατο σημείο, στην Πύλη, εκεί που στέκεται και ο ΙΑΝΟΣ), απ’ όπου θα περάσει για να εκτιναχθεί πίσω και τελικά να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ δηλαδή να φτάσει πίσω στην αρχή, η οποία αρχή είναι το ΧΑΟΣ…..

Κοινώς θέλουν να φέρουν την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του ΓΑΛΑΞΙΑ, του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ (και όχι μόνο του Πλανήτη και των Ανθρώπων), διότι ως γνωστόν και από τα θρησκευτικά μας, ο ΣΑΤΑΝΑΣ θέλει να καταστρέψει την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του ΘΕΟΥ… (ποιός ξέρει τι κάνουν και σε εκείνο το CΕRN, που ψάχνουν το <<Σωματίδιο του Θεού>>….)

Για τους Αλχημιστές επίσης, ο Ουροβόρος όφις συμβολίζει τον κύκλο που ενώνει τον ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ με τον ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΝΟΥ (το ασυνείδητο όπως ο Δράκος και η ΓΙΟΓΚΑ).

Έτσι λέει ο Κάρλ Γιούνγκ στο έργο του <<Αλχημεία και Ψυχολογία>> ότι:
“Ο ΔΡΑΚΟΣ είναι ίσως το ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ  ΣΥΜΒΟΛΟ της Αλχημείας, για το οποίο έχουμε γραπτές μαρτυρίες..!!

Εμφανίζεται   ως “Ουροβόρος όφις”, αυτός που τρώει την ουρά του, στον Κώδικα του Μαρκιανού, που χρονολογείται τον 10ο ή 11ο αι. με το θρυλικό “Εν το Παν” >>.
(οπότε και ο Ουροβόρος των Αλχημιστών θέλει και να καταπιεί το ΠΑΝ, όπως είπαμε).

Κάποιοι τον έχουν συνδέσει με την ανανέωση και την αναγέννηση, επειδή το φίδι έχει την δυνατότητα να αλλάζει δέρμα. Το σύμβολο αυτό υποδηλώνει μια ΑΕΝΑΗ διαδικασία, κατά την οποία το ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ, αλλά εξακολουθεί να Υπάρχει μέσα μας.

Είναι επίσης ο Αέναος Κύκλος της Φύσης και του Σύμπαντος, της Δημιουργίας, της Καταστροφής και του Θανάτου…(ακριβώς ότι είπαμε για τον ΙΑΝΟ, ότι στέκεται εκεί που κάτι τελειώνει και κάτι αρχίζει, στην ΑΡΧΗ και στο ΤΕΛΟΣ..και επιθυμούν να γυρίσουμε στο τέλος της αρχής δηλαδή στο ΧΑΟΣ, στο ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ – ρόδα είναι και γυρίζει ….).

Στους Ινδουιστικούς  Μύθους επίσης ο Ουροβόρος όφις συμβολίζεται ως Δράκος που περικλείει μια ΧΕΛΩΝΑ, η οποία συμβολίζει ένα απ’ τα τέσσερα στοιχεία που στηρίζουν τον ΚΟΣΜΟ.

Μια άλλη άποψη είναι ότι το κυκλικό του σχήμα υποδεικνύει την εκπνοή και την εισπνοή του Ινδού θεού Βράχμα, του Κοσμικού Δημιουργού, του θεού της Επέκτασης.

Όταν ο Βράχμα ΕΚΠΝΕΕΙ οι Κόσμοι ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ, και αυτό συμβολίζεται με την ΚΑΤΕΡΧΟΜΕΝΗ Φορά του σώματος του ΦΙΔΙΟΥ, ενώ η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ Φορά του συμβολίζει την Άνοδο και την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ των Κόσμων προς το Πνεύμα (ΕΙΣΠΝΟΗ).

Η ΑΝΟΔΟΣ, η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ Φορά του, ότι ακριβώς είπαμε και πρίν για τους ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ – ΜΑΣΟΝΟΥΣ και την ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του Κόσμου..!!

Η Σπειροειδής αυτή κίνηση είναι αιώνια, και δείχνει την ΕΞΕΛΙΞΗ της ΖΩΗΣ (που κάποιοι ονειρεύονται να κόψουν), μέσω των ΚΥΚΛΩΝ του ΧΡΟΝΟΥ.

Ο ίδιος ο ΚΥΚΛΟΣ αντιπροσωπεύει την ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ και την αποκατάσταση της Συμπαντικής ΑΡΜΟΝΙΑΣ, καθώς επίσης και το ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ, απ’ το οποίο όλα προέρχονται και στο οποίο όλα επιστρέφουν. Διότι άλλο το ΑΙΩΝΙΟ που όλα εκεί επιστρέφουν, και άλλο ο ΘΑΝΑΤΟΣ και η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του ΟΛΟΥ.. όπως θέλει ο Ουροβόρος και οι ΜΑΓΟΙ..!!

Όπως είπαμε και κατά την ΟΡΦΙΚΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ, ότι το ΦΙΔΙ – ΠΝΕΥΜΑ που περιελίσσεται γύρω από το “ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΥΓΟ”  το ΟΛΟ – ΥΛΗ, και δημιουργείται έτσι η ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ και η ΖΩΗ. Οπότε το ΟΛΟ είναι το ΑΥΓΟ και ¨Οχι ο Ουροβόρος.

Στους Νορβηγικούς  Μύθους είναι ένα απ’ τα τρία παιδιά του Θεού Λόκι (γιός του Οντίν – Βοτάν), που λέγεται Jormungandr, το οποίο μεγάλωσε  τόσο πολύ ώστε μπορούσε να περικυκλώσει τον κόσμο, και να δαγκώσει την ουρά του (οπότε είναι ένα ΤΕΡΑΣ το οποίο περικύκλωσε τον κόσμο όλο, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ δηλαδή, και μπορούσε να τον συνθλίψει και να τον καταστρέψει).

Γιατί άλλο το φίδι που συμβόλιζε  την αιώνια ζωή, την ενέργεια, και άλλο ο ουροβόρος όπου σαν ΘΗΛΙΑ, σαν ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ, συμβολίζει την καταστροφή του όλου.

Στα ΤΑΡΩ ο Ουροβόρος απεικονίζεται στην τελευταία κάρτα  του Κόσμου, και συμβολίζει την ολοκλήρωση μιας φάσης της ζωής. Όπου θα ξεκινήσει μια άλλη και  ίδια νοοτροπία με την ανατολίτικη, περί μετενσαρκώσεων…

Ο οργανικός Χημικός Κεκουλέ, διηγείται ότι εμπνεύστηκε την ιδέα της Κλειστής (Κυκλικής) ΑΝΘΡΑΚΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ του ΒΕΝΖΟΛΙΟΥ, χάρη σ’ ένα όνειρο σχετικό με τον Ουροβόρο όφι…

Ξύπνησε λέει και έλυσε τον ΜΟΡΙΑΚΟ ΤΥΠΟ που έψαχνε, βρήκε δηλαδή την δομή του, το 1865, οπότε και προέτρεπε τους συναδέλφους του :
<<Ας μάθουμε να ονειρευόμαστε και τότε ίσως βρούμε την αλήθεια>>  έλεγε.

Μόνο που το βενζόλιο (υδρογονάνθρακας) που ανακάλυψε λόγω του Ουροβόρου όφι, είναι μια πολύ ΤΟΞΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, ένα ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ για τον άνθρωπο…!!!

Φυσικά δεν θα κάνουμε εδώ χημική ανάλυση, απλά θα δώσουμε μια εικόνα, μια ιδέα, για το τι επακολούθησε της ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και της ΕΞΕΛΙΞΗΣ..

Γιατί όταν ακούς μια ωραία λέξη όπως η “Εξέλιξη” , δεν σημαίνει  πάντα ότι αυτή είναι για καλό, μπορεί να είναι και για κακό.. !!

Γιατί για όλα τα πράγματα παίζει πάντα ρόλο, ΠΟΙΟΣ τα ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ και τι ΣΚΟΠΟΥΣ έχει..

¨Ετσι καμιά φορά η Ισότητα, η Ελευθερία, η Εξέλιξη, μπορεί να έχουν μια πολύ άσχημη ΚΑΤΑΛΗΞΗ…!!

Έτσι λοιπόν το “Βενζόλιο”, αυτή η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ, όταν εισπνέεται σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να προκαλέσει ζάλη, ταχυκαρδία, πονοκεφάλους, σύγχυση, αναισθησία, ακόμα και θάνατο. Επίσης όταν  βρίκεται  σε μεγάλες συγκεντρώσσεις  στα ΤΡΟΦΙΜΑ μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό, ζάλη, ταχυκαρδία, τάση  για εμετό, σπασμούς,  και το θάνατο. Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗ στο βενζόλιο, έχει σοβαρές επιπτώσεις κυρίως στο ΑΙΜΑ, εμφανίζει ΑΝΑΙΜΙΑ και αιμοραγίες, όπως επίσης, προκαλεί καρκίνους, λευχαιμία, και άλλες σοβαρές ασθένειες, ως και ΘΑΝΑΤΟ.

Καταστρέφει τον ΜΥΕΛΟ των ΟΣΤΩΝ, και έχει την ικανότητα να μειώνει, να ρίχνει το ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ του ανθρώπου, μέχρι και να προκαλεί ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ  στα χρωματοσώματα… (Δεν περίμενα κάτι καλύτερο απ’ τον Ουροβόρο…).

Μέχρι το 1920 το χρησιμοποιούσαν μετά το ξύρισμα, όπως και για αποκαφε’ί’νωση  του καφέ. Το βενζόλιο επίσης χρησιμοποιείτο σε διάφορα καθαριστικά λεκέδων, και παρόλο που από το 1950 (επίσημα μάλλον), γνώριζαν την τοξική του δράση, χρησιμοποιήθηκε ακόμη ως και το 1970…. Ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται στην βενζίνη σε μικρό ποσοστό λέει…

Γενικά οπότε βλέπουμε ότι η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ των ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ, πετυχαίνει με ένα σμπάρο πολλά τρυγώνια,  και τα κέρδη της απ’ την βιομηχανία έχει εξασφαλισμένα, και επιφέρει στον άνθρωπο “Αρρώστια -Θάνατο”, εως και Μετάλλαξη…. και μετά έρχεται να σε περιθάλψει με τα νοσοκομεία της – που είχε καημό από παλιά – και κάθε τάγμα έφτιαχνε για να μας σώσει…

Λέτε σήμερα να έχει αλλάξει τρόπο λειτουργίας??? Διότι όπως είδαμε μετά την περιβόητη Γαλλική Επανάσταση, που ονομάζεται Γαλλική  λόγω εντοπιότητας, ενώ ήταν Αγγλική – Μασονική στην ουσία, διότι η Αγγλική  Μασονία ήταν η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ (είχαμε πει πως η Μασονία ήταν κυρίαρχη στην Αγγλία απ’ το 1717 επίσημα τουλάχιστον), κινδύνεψε βέβαια με την Στέψη του Ναπολέοντα και τους Ναπολεόντειους Πολέμους – αλλά τελικά τον τακτοποίησε – και επανέκαμψε δριμύτερη, οπότε και τον ονόμασε ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ.

Και μετέπειτα με την <<Βιομηχανική Επανάσταση>>, που ξεκίνησε απ’ την ΑΓΓΛΙΑ (1760 -1860), το ΣΥΣΤΗΜΑ επέβαλλε  τα ΝΕΑ δεδομένα και στον ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ χώρο, με τους ΕΡΓΑΤΕΣ να γυρεύουν τα δίκια τους, απ’ το ΑΝΩΝΥΜΟ πια ΚΕΦΑΛΑΙΟ (γιατί πριν είχε ΕΠΩΝΥΜΟ), που ανήκει στους Μεγαλοαστούς  <<Δημοκράτες>> (Μασόνους) Φεουδάρχες, γιατί αυτοί είχαν το ΧΡΗΜΑ, για να κατέχουν τα <<Μέσα Παραγωγής>>  και όχι ο Λαουτζίκος, ο Επαναστάτης χωρίς αιτία …. (ή μάλλον ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ πιο σωστά), αλλά και οι Βασιλείς επίσης…

Να κάνουμε εδώ μια επισήμανση και να πούμε πως έδωσαν σε μερικούς απ’ το Λαουτζίκο, την δυνατότητα να αποκτήσουν το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ (οι λεγόμενοι ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ και όχι από ΤΖΑΚΙ), πάντα βέβαια μέσα στα πλαίσια της <<ΙΣΟΤΗΤΑΣ>>, αλλά αυτοί ήταν μονάχα το ΔΟΛΩΜΑ, που λειτουργούσαν  ως ΜΟΝΤΕΛΑ του συστήματος, κατά τον μηχανισμό όπως έχουμε πεί,  οι οποίοι όμως  ποτέ δεν αναπτύχθηκαν τόσο, ώστε να γίνουν ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ..  και ίσως ως πιστά μέλη των Μυστικών Εταιρειών να ήταν αυτή η ανταμοιβή τους…

 

Οι ΒΑΣΙΛΕΙΣ του Μεσαίωνα λοιπόν, οι οποίοι δημοκρατικά πλεον, έχουν και αυτοί  μερίδιο στο ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ όπως είπαμε – και μάλιστα μεγάλο – στις λεγόμενες “Πολυεθνικές ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ”, οι οποίες είναι το ΚΕΝΤΡΟ των ΠΑΛΑΙΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, και οι οποίες ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ πια ανοιχτά, ελεύθερα, και δημοκρατικά…

Και αυτές οι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, που έχουν ως  σκοπό να μας ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΟΥΝ, να μας ΜΕΤΑΛΛΑΞΟΥΝ  ή ακόμη και να μας ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΟΥΝ, που απ’ την “Βιομηχανική Επανάσταση” και μετά, άρχισαν πιο ΕΝΤΟΝΑ την ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗ τους δράση, λέτε να σταμάτησαν τώρα??

 

BOXING TIME

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: