Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class στο Λουξεμβούργο
Στην πέμπτη χρονιά παραγωγής της, η C-Class είναι η πιο επιτυχημένη σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz στην ιστορία της και είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε στο Λουξεμβούργο, καθώς πλέον παρουσιάζεται για το 2018 με πληθώρα βελτιώσεων. Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, οι αλλαγές περιορίζονται στον νέο σχεδιασμό των προφυλακτήρων, των προβολέων και των πίσω φώτων. Στο εσωτερικό βεβαίως υπάρχουν περισσότερες αλλαγές. Για την ακρίβεια στο νέο μοντέλο υπάρχουν αλλαγές σε 6.500 σημεία που τα περισσότερα φυσικά δεν γίνονται αντιληπτά. Μόνο η εξωτερική μορφή έχει μείνει σχεδόν η ίδια και μόνον οι πολύ σχετικοί θα δουν με την πρώτη ματιά τις αλλαγές στους προφυλακτήρες και στους προβολείς που πλέον είναι διαθέσιμοι σε 3 διαφορετικά σετ εμπρός και πίσω φώτων από απλά, μέχρι τα νέας τεχνολογίας Mutlibeam LED.
Ο νέος ιδιοκτήτης της σειράς C θα απολαύσει μια νέα εμπειρία, με προαιρετικά πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων και νεα συστήματα πολυμέσων με εξατομικευμένες πληροφορίες και φυσικά το ολοκαίνουργιο σύστημα διαδραστικής σχέσης του οδηγού με το αυτοκίνητο, το Mercedes me. To κουμπί εκκίνησης του κινητήρα είναι πλέον στάνταρ, οι επιβάτες κάθονται σε νέα επανασχεδιασμένα καθίσματα και νέος φυσικά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είναι διαθέσιμος σε διαστάσεις από 5,5 ίντσες -με έγχρωμη οθόνη στη βασική έκδοση- μέχρι μια… οπτική πανδαισία με οθόνη 12,3 ιντσών και παραμετροποίηση σε Classic, Sport και Progressive.
Νέο είναι το τιμόνι που βρίθει διακοπτών και συστημάτων και διαθέτει χειριστήρια ευαίσθητα στην αφή. Ανταποκρίνονται σε κινήσεις με κίνηση, όπως η οθόνη ενός smartphone. Η λειτουργία του DISTRONIC και του συστήματος cruise control με χειριστήρια απευθείας στο τιμόνι είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό. Βεβαίως η μεγαλύτερη αλλαγή, είναι η νέα μεγάλη υπερευρεία οθόνη HD 1920×720 στην κορυφή του ταμπλό διαγωνίου 10,25 ιντσών. Για τους μερακλήδες στον ήχο η Mercedes προσφέρει High End ηχοσύστημα της Burmester.
Ωστόσο υπάρχουν και νέοι κινητήρες όπως η νέα γενιά τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων που πλέον εφοδιάζει την C-Class. Πρόκειται για εκδόσεις 1.5-λίτρων στα μοντέλα C 200 με 184 ίππους, 280 Nm και C 200 4MATIC με 184 ίππους, 280 Nm που διαθέτουν ένα πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt με μια νέα μίζα που παίζει και τον ρόλο του εναλλάκτη και παίρνει ή δίνει κίνηση με ιμάντα. Το πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt που η Mercedes το ονομάζει EQ Boost δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, βελτιώνοντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά ευελιξίας και άνεσης. Κατά την επιτάχυνση, το EQ Boost προσφέρει στον κινητήρα των 184 ίππους επιπλέον 14 ίππους, γεφυρώνοντας τη σύντομη στιγμή έως ότου ο υπερσυμπιεστής έχει δημιουργήσει πλήρη πίεση, εξαφανίζοντας το γνωστό Turbo lag.
Φυσικά η C-Class είναι διαθέσιμη και στις υπόλοιπες λίγο πολύ γνωστές εκδόσεις βενζίνης με αυτόματα κιβώτια 9G-TRONIC, όπως την C 160 (μόνο Saloon και Estate) με 129 ίππους, 210 Nm, την C 180 με 156 ίππους, 250 Nm την C 300 με 258 ίππους, 370 Nm και την κορυφαία έκδοση C 400 4MATIC με 333 ίππους και 480 Nm ροπή. Βεβαίως έχουμε και εκδόσεις diesel με τις C 180 d, C 200 d και C 220 d. Η νέα έκδοση 1.6 λίτρων της οικογένειας κινητήρων ντίζελ γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην κατηγορία C. Ενώ υπάρχουν και οι εκδόσεις C 180 d με 9G-TRONIC με 122 ίππους, 300 Nm, C 200 d με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με 160 ίππους, 360 Nm, η C 200 d με 9G-TRONIC με 150 ίππους, 360 Nm, η C 220 d με 194 ίππους, 400 Nm, η C 220 d 4MATIC με 194 ίππους και 400 Nm ροπή.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 32.235 ευρώ για την C180 στη βασική έκδοση και αυξάνονται ανάλογα με τον εξοπλισμό ή την έκδοση κινητήρα. Δείτε τις ΕΔΩ!