Οι Έλληνες οδηγοί Ράλλυ |Δ. Παπασυμεών
Ψάχνοντας τις λίστες με τους καλύτερους Έλληνες οδηγούς, βρήκαμε πως μόλις 19 Πρωταθλητές έχει βγάλει ο τόπος μας. Η αρχή της αναζήτησης μας γίνεται στο μακρινό 1965 και φτάνει μέχρι το 2021.
Να σημειωθεί πως οι οδηγοί αναφέρονται με βάση τη χρονολογική σειρά κατάκτησης των πρωταθλημάτων.
Σταύρος Ζαλμάς (1965,1966)
Η δράση του ξεκινάει από το 1963 στο Ράλλυ Ακρόπολις, με μία BMW 700 Sport και συνοδηγό τον Τάκη Κοσμετάτο, τερματίζουν στην 20η θέση.
Δύο χρόνια αργότερα (1965) στο Βαλκανικό Ράλλυ κατακτά την 1η θέση με ένα Austin Mini, έχοντας στο δεξί bucket τον Σαράντη Αποστολίδη, ενώ παράλληλα κατακτά και το Πρωτάθλημα Ελλάδος. Τα ίδια επαναλαμβάνει και την αμέσως επόμενη χρονιά με ένα Austin Cooper S, αλλά αυτή τη φορά συνοδηγός του είναι ο Λεωνίδας Αναγνώστου.
Θεωρείται ως ο άνθρωπος που λάνσαρε τα Mini στην Ελλάδα, ενώ λέγεται πως ήταν αρκετά σχολαστικός.
Αγωνιστική Δράση: 1963-1978 κι απεβίωσε στις 21/11/1999
Τζόνυ Πεσματζόγλου (1968)
Ο Γιάννης «Τζόνυ» Πεσματζόγλου αν και στο επάγγελμα δημοσιογράφος, έδειξε γρήγορα την αγάπη του για τους αγώνες.
Η αρχή έγινε το 1929 συμμετέχοντας σε αγώνες μοτοσυκλέτας, όμως αργότερα το βλέμμα του στράφηκε στους 4 τροχούς.
Πρώτος αγώνας με αυτοκίνητο το 1952 όπου με Chevrolet τερμάτισε πρώτος στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, με συνοδηγό τον Νίκο Παπαμιχαήλ και δύο χρόνια αργότερα ακολούθησε μία 3η θέση στο Ράλλυ Ακρόπολις. Αυτή τη φορά συνοδηγός του ήταν ο Μ. Παπανδρέου.
Οι Πεσματζόγλου- Παπανδρέου πραγματοποίησαν την παρθενική τους νίκη στον Εθνικό μας αγώνα το 1955, ενώ ακολούθησε μία 2η θέση το 1958 και συνοδηγό τον Κώστα Γαλάνη
Κορυφαία στιγμή για τον Τζόνυ Πεσματζόγλου ήταν το 1968, καθώς κατέκτησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, το μοναδικό στην καριέρα του.
Αγωνιστική Δράση: 1952-1987 κι απεβίωσε στις 21/10/2002
Αλέξανδρος Μανιατόπουλος ή «Λεωνίδας» (1969,1971, 1974,1975)
Ο «Λεωνίδας» άρχισε την αγωνιστική του δράση το 1967, στο Ράλλυ ΔΕΘ και μαζί με τον Τάκη Κοσμετάτο, οδηγώντας NSU Wankel Spider, τερμάτισαν στην 4η θέση.
Το πρώτο του πρωτάθλημα το κατέκτησε το 1969 με συνοδηγό τον Νίκο Ζουμπρούλη, οδηγώντας το NSU 1200TT. Ο ίδιος συνδυασμός κατέκτησε πάλι το πρωτάθλημα δύο χρόνια αργότερα.
Ο «Λεωνίδας» θα κατακτήσει ακόμη δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα το 1974 και το 1975, με συνοδηγό αυτή τη φορά τον Γιάννη Λέκκα.
To 1974 χαρακτηριστικές ήταν οι εμφανίσεις τους στα Ράλλυ: Σκορπιός, Ολυμπιακό και «Μαύρο» Ρόδο τερματίζοντας πρώτοι με Audi 80.
Την επόμενη χρονιά οδήγησαν πάλι το ίδιο αυτοκίνητο, κατακτώντας τη 2η θέση στο Σκορπιό, ενώ χαρακτηριστικές ήταν οι εμφανίσεις τους με τις Porsche Carrera και Carrera RS όπου είδαν την καρό σημαία 3οι στο «Μαύρο» Ρόδο και 1οι στο Φθινοπωρινό Ράλλυ αντίστοιχα.
Αγωνιστική Δράση: 1967-2007
Τάσος Λιβιεράτος ή «Σιρόκο» (1970, 1972,1973,1976,1977,1978)
Ο «Σιρόκο» έχει βάλει τη δική του σφραγίδα όχι μόνο στους Ελληνικούς αγώνες, αλλά και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Τα αυτοκίνητα που οδηγούσε είναι ιστορικά κειμήλια. Ποιος θα ξεχάσει την Stratos, την «Αλπίνα»; Ας πάρουμε τα πράγματα όμως όπως ξεκίνησε ο 6 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος.
Το «βάπτισμα του πυρός» για τον Τάσο Λιβιεράτο έγινε το 1969 και με τον Μίλτο Ανδριόπουλο, οδήγησαν ένα Ope lKadett 1900 SR στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Την επόμενη χρονιά με το Renault Alpine A110 1600 κατέκτησαν το πρώτο τους Πρωτάθλημα. Το ίδιο κατάφεραν και τις χρονιές 1972 και 1973.
Το 1976 ήταν μία χρονιά σταθμός για τον «Σιρόκο» γιατί εκτός του ότι κατέκτησε το 4ο Πρωτάθλημα, έλαβε μέρος και στο Ράλλυ Σαν Ρέμο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Συνοδηγός ήταν ο Μανώλης Μακρινός, όμως η «Αλπίνα» έμεινε από μετάδοση.
Πρωταθλητής για 5η φορά την επόμενη χρονιά, αυτή τη φορά όμως με ένα Datsun Violet 160j, ενώ στα δεξιά του βρίσκεται ο Μανώλης Μακρινός.
Το τελευταίο του πρωτάθλημα το κατακτά το 1978 κι αυτή τη φορά το δίδυμο «Σιρόκο» – Μακρινός έχουν το αμάξι-θρύλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, τη Lancia Stratos HF, όπου με αυτό ολοκλήρωσε την καριέρα του ο Τάσος Λιβιεράτος.
Αγωνιστική Δράση: 1969-1980
Γιώργος Μοσχούς (1979,1980,1981,1982,1983,1984,1985,1986)
Ο Γιώργος Μοσχούς είναι ο πολυνίκης τους θεσμού καθώς έχει 8 Πρωταθλήματα Ελλάδος. Η αγωνιστική του δράση ξεκινά το 1972, μαζί με τον αδερφό του Μιχάλη και με μία BMW 2002 Ti κάνει το ντεμπούτο του στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Στη συνέχεια ακολούθησε η Alfa Romeo Alfetta GTV, που το 1977 τερματίζει 2ος στο Εαρινό Ράλλυ, με συνοδηγό τον «Κωνσταντίνο» (Νίκο Κελεσάκο).
Την παρθενική του νίκη την πραγματοποιεί το 1978 στον Γύρο της Πελοποννήσου, αυτή τη φορά πίσω στο τιμόνι του Datsun 160j.
Με αυτό το αυτοκίνητο την επόμενη χρονιά στέφεται Πρωταθλητής Ελλάδος, έχοντας συνοδηγό τον Αλέξανδρο Κωνσταντακάτο ή αλλιώς «Σιμέτρα 2» (1979-1982, 1984).
Από κει και πέρα αρχίζει ένα κρεσέντο τίτλων για το Μοσχού, καθώς από το 1979 έως το 1984 σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα του κατακτώντας διαδοχικά πρωταθλήματα, οδηγώντας: Datsun 160j (1979,1980,1981), Datsun Violet GTS (1981,1982), Nissan 240 RS (1983,1984, 1985, 1986).
Άλλοι συνοδηγοί του Γιώργου Μοσχού ήταν οι: Κώστας Φερτάκης (1982,1983, 1985), Μανώλης Μακρινός (1984,1985) και Δημήτρης Βαζάκας (1985,1986).
Αγωνιστική Δράση: 1972-1987 κι απεβίωσε στις 7/4/2011
Γιάννης Βαρδινογιάννης ή «Τζίγγερ» (1987,1988,1989,1990,1991,1992)
Τι να πει κανείς για τον «Τζίγγερ». Πιθανόν πολλοί να τον θυμάστε για την ανάμειξή του με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αλλά λίγοι θυμούνται πως ο Γιάννης Βαρδινογιάννης υπήρξε ένας από τους καλύτερους «χεράδες» στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στο παλμαρέ του μετρά 6 συνεχόμενα Πρωταθλήματα Ελλάδος και είναι ο άνθρωπος που διαδέχτηκε τον Γιώργο Μοσχού.
Πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Ράλλυ Βοιωτίας, με συνοδηγό τον Γιώργο Ραπτόπουλο και με ένα Ford Escort Rs τερματίζουν 12οι γενικής και 2οι στην κατηγορία τους.
Το 1985 έρχεται η πρώτη του νίκη, στο Ράλλυ Κένταυρος, έχοντας στο πλάι του τον καλύτερο Έλληνα συνοδηγό, Κώστα Στεφαν κι ένα θρύλο της Group B το Aud iQuattro A1.
Δυο χρόνια αργότερα το δίδυμο «Τζίγγερ»-Στεφανής θα αρχίσει να ξεφεύγει του ανταγωνισμού, καθώς θα αφήσουν το Quattro A2, λόγω της κατάργησης της Group B και θα τρέξουν με Lancia Delta HF 4WD, που στα χέρια του Γιάννη Βαρδινογιάννη κυριολεκτικά θα πετά.
Από το 1987 έως το 1992 θα τρέχουν με Integrale 16V, ενώ οδήγησαν, Audi 80 Quattro (1987), Audi 90 Quattro (1990) και Toyota Celica GT-4 (ST165) (1992).
Αγωνιστική Δράση: 1982-2000
Κώστας Αποστόλου (1993)
Ο Κώστας Αποστόλου ξεκίνησε την καριέρα του το 1970,όπου έκανε ντεμπούτο με το NSU 1200TTστο Ράλλυ Αττικοβοιωτίας.
Η πρώτη του νίκη ήρθε όμως πολύ αργότερα το 1989 στο Ολυμπιακό Ράλλυ και μαζί με τον Διονύση Μπέλα έφεραν το VW Golf 1800 στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Το 1990 μπήκε στη ζωή τους η Lancia Delta Integrale κι άρχισαν να έρχονται ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Τρία χρόνια αργότερα κι έχοντας στο δεξί bucket τον Μιχάλη Κριάδη, έφτασε στο να κατακτήσει το μοναδικό του Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, με χαρακτηριστική τους νίκη στο Ράλλυ ΔΕΘ.
Εκτός από τα αυτοκίνητα που αναφέραμε ο Κώστας Αποστόλου έχει οδηγήσει: Alfa Romeo 2000 Berlina (1973), Renault 5 TS (1978) , Alpine (1981-1984), Volkswagen GolfGTi (1985),Ford Escort RS Cosworth (1995-2003) κ.α.
Αγωνιστική Δράση: 1970-2019
Λεωνίδας Κύρκος (1994,1996,1998,2006,2007)
Βρίσκεται 5ος στην κατάταξη με τους πολύ-πρωταθλητές, έχοντας ισάριθμα Πρωταθλήματα. Ο Λεωνίδας Κύρκος έκανε ντεμπούτο στους αγώνες το 1983, και στο Ράλλυ Θερμαϊκού, με συνοδηγό τον Κώστα Φερτάκη, οδήγησαν το OpelAscona 2000 στη 2η θέση.
Η πρώτη του νίκη ήρθε έναν χρόνο αργότερα στο Ηπειρωτικό Ράλλυ, έχοντας συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή.
Τα επόμενα χρόνια ακολούθησαν εξαιρετικές εμφανίσεις, όμως το πρωτάθλημα αργούσε να έρθει.
Το 1994 ο Λεωνίδας Κύρκος, είχε στο πλευρό του τον Γιάννη Σταυρόπουλο και με το «θηριώδες» Ford Escort RS Cosworth κατακτούν το πρώτο τους Πρωτάθλημα.
Δύο χρόνια αργότερα με το ίδιο αυτοκίνητο στέφονται για δεύτερη φορά Πρωταθλητές. Το 1998 ο Κύρκος παρουσιάζει στην Ελλάδα το Ford Escort WRC, με αποτέλεσμα το δίδυμο Κύρκος – Σταυρόπουλος να γίνουν για 3η φορά Πρωταθλητές.
Την επόμενη χρονιά ο Σταυρόπουλος αποχώρησε κι ο Κύρκος βρήκε αντικαταστάτη στο πρόσωπο του Γιώργου Πολυζώη.
Το νέο δίδυμο αν και διεκδίκησε το Πρωτάθλημα δεν τα κατάφερε, μέχρι που φτάνουμε στο 2006 και με το Mitsubishi Lancer Evo VIII κατακτούν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Το ίδιο θα επαναλάβουν και την επόμενη χρονιά.
Αγωνιστική Δράση: 1983-2019
Γιάννης Παπαδημητρίου (1999,2020)
Το ντεμπούτο του Γιάννη Παπαδημητρίουστους αγώνες γίνεται το 1986 και στο ασφάλτινο Ράλλυ «Σπύρος Λούης» . Συνοδηγός του σε εκείνο τον αγώνα ήταν ο Α. Χατζηγιαννόγλου και με ένα Renault 5 GT Turbo τερμάτισαν στη 10η θέση.
Η πρώτη του νίκη ήρθε το 1993 στο Ράλλυ Κρήτης, οδηγώντας το Ford Sierra RS Cosworth 4×4 και με συνοδηγό τον Γιάννη Μπίντζο ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Το 1999 οδηγεί το Subaru Impreza 555 κι έχοντας πλάι του τον Κώστα Στεφανή κατακτά το παρθενικό του Πρωτάθλημα, έχοντας δώσει το παρών και σε αγώνες του WRC, όπως στην Πορτογαλία και την Μεγάλη Βρετανία.
Η συμμετοχή του και σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος συνεχίστηκαν, παίρνοντας μέρος σε: Σουηδία, Αργεντινή, Ακρόπολις, Νέα Ζηλανδία, Κύπρο, Σαν Ρέμο, Αυστραλία και Μεγάλη Βρετανία, ενώ συμμετέχει και σε αγώνες του ERC.
Το 2020 κατακτά για δεύτερη φορά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, έχοντας στο πλάι του τον Γιώργο Πολυζώη και «όπλο» το Škoda Fabia Rally2 evo.
Αγωνιστική Δράση:1986-σήμερα
Αρμόδιος (Άρης) Βωβός (1995,1997,2000,2001,2009,2010)
Ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα το 1984 στο Ράλλυ Παλάδιο με Renault 5 AlpineTurbo και συνοδηγό τον Στέλιο Φάκαλη.
Η πρώτη του νίκη ήρθε τρία χρόνια αργότερα στο Ράλλυ Σπριντ με συνοδηγό τον Γιάννη Χάλαρη, στο τιμόνι ενός Volkswagen GolfGTi 16V.
Μετά από πολλές προσπάθειες να στεφθεί Πρωταθλητής, ο πολυπόθητος τίτλος ήρθε το 1995, οδηγώντας μία Lancia Delta HF Integrale και με τον Κώστα Στεφανή στο πλάι του.
Η καταξίωση επαναλαμβάνεται δύο χρόνια αργότερα κι έχοντας δίπλα του τον Γιάννη Αλβανό και με το Subaru Impreza 555 ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Εκείνη τη χρονιά τον βρίσκει στο Φθινοπωρινό Ράλλυ να έχει δίπλα του τον επί χρόνια συνοδοιπόρο του «ΕΛ – ΕΜ» κατά κόσμων Λώρη Μελετόπουλο.
Το 2000 κατακτά τον τρίτο του τίτλο με Toyota Corolla WRC, ενώ παίρνει μέρος και σε δύο αγώνες του WRC (Ακρόπολις και Πορτογαλία) με συνοδηγούς τον Σπύρο Κολτσίδα και Γιάννη Αλβανό αντίστοιχα.
Την επόμενη χρονιά οι Βωβός – «ΕΛ – ΕΜ» κατακτούν ξανά το πρωτάθλημα, αυτή τη φορά όμως οδηγούν τρία αυτοκίνητα (Subaru Impreza S5 WRC ’99, Subaru Impreza S6 WRC ’00 και Ford Focus WRC ’01).
Μετά από μία περίοδο ανομβρίας 8 χρόνων, με διάφορες νίκες, αλλά και προβλήματα έρχονται το 2009 και με το Mitsubishi Lancer Evo IX κατακτούν ακόμη ένα πρωτάθλημα. Το ίδιο επαναλαμβάνουν και την επόμενη χρονιά, όπου ήταν και η τελευταία του επιτυχημένου διδύμου.
Αγωνιστική Δράση:1984-2010
Μάκης Θεργιάκης (2002)
Τον Μάκη Θεργιάκη τον συναντάμε πρώτη φορά το 1982, όπου με τον Νίκο Αρβανιτάκη συμμετέχουν στο Ράλλυ Βοιωτίας, με Datsun 120Y.
Παρά την συνεχή παρουσία του στους αγώνες η πρώτη του νίκη ήρθε το 1994 στο Ράλλυ Κρήτης, με συνοδηγό τον Ανδρέα Βλαχογένη και όχημα ένα Ford Escort RS Cosworth.
Το δίδυμο Θεργιάκης-Βλαχογένης συνέχισε την προσπάθεια για να κατακτήσει τον πολυπόθητο τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος, όμως οι προσπάθειες τους ήταν άκαρπες μέχρι το 2002.
Την χρονιά εκείνη έχοντας και παραστάσεις από ευρωπαϊκούς αγώνες είχαν πιο έξυπνη οδηγική συμπεριφορά και κατάφεραν με Mitsubishi Lancer Evo VI να κατακτήσουν το μοναδικό τους Πρωτάθλημα.
Ο Μάκης Θεργιάκης εκτός από τα αυτοκίνητα που αναφέραμε έχει οδηγήσει επίσης: Opel Manta 2.0 E (1988,1989), Renault 5 GT Turbo (1990-1993), Peugeot 205 GTI (1994),
Ford Escort RS Cosworth (1995-1997), Peugeot 306 S16 (1998), Mitsubishi Carisma GT Evo VI (1999-2001), Opel Astra Kit Car (2003-2004),Mitsubishi Lancer Evo IX (2007-2017) και Citroën DS3 R3T Max (2018-2019).
Αγωνιστική Δράση:1982-2019
Σωκράτης Τσολακίδης (2003,2017)
Ο Σωκράτης Τσολακίδης πραγματοποιεί το ντεμπούτο του το 1999 στο Ράλλυ ΔΕΘ, με συνοδηγό τον Δημήτρη Κουτρουδίτση, πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 205 GTI 1.6.
Την πρώτη του νίκη την έκανε το 2002 στην πρώτη πλήρη συμμετοχή του στο Ράλλυ Σπριντ ΟΦΑΑ, με συνοδηγό τον Φώτη Λιθοξόπουλο και με Mitsubishi Lancer Evo VII. Την επόμενη χρονιά καταφέρνει να πάρει το πρώτο του Πρωτάθλημα, έχοντας συνοδηγούς τους Φώτη Λιθοξόπουλο και Σωκράτη Παυλίδη και αυτοκίνητα: Mitsubishi LancerEvo VII, Peugeot 306 Maxi, Mitsubishi Lancer Evo VIII και Subaru Impreza STi N10.
Η συνέχεια για τον Τσολακίδη δεν ήταν ανάλογη όμως το 2017 και μετά από μία μακρά περίοδο χωρίς τα επιθυμητά αποτελέσματα, ο τίτλος ξανάρθε. Συνοδηγός ο Χάρης Δήμος και αυτοκίνητο Škoda Fabia R5, ήταν τα εφόδια που χρειαζόταν ο Σωκράτης Τσολακίδης για να κατακτήσει το Πρωτάθλημα για δεύτερη φορά.
Αγωνιστική Δράση:1999-σήμερα
ΠαναγιώτηςΧατζητσοπάνης (2004,2005,2008)
Ο Παναγιώτης Χατζητσοπάνης ξεκίνησε την καριέρα του το 1994, με συνοδηγό τον Κώστα Κακαβά, πίσω από το τιμόνι ενός Ford Sierra RS Cosworth 4×4.
Η πρώτη του νίκη ήρθε δύο χρόνια αργότερα Ράλλυ Fiat Cinquecento, με το ομώνυμο αυτοκίνητο και συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη.
Μετά από πολλές προσπάθειες η καταξίωση ήρθε το 2004. Με Mitsubishi Lancer Evo VII και συνοδηγούς τους: Λεωνίδα Μαχαίρα, Νίκο Πετρόπουλο και Νίκο Κοσμά, καταφέρνει να πάρει το παρθενικό του Πρωτάθλημα.
Τον άθλο αυτό επανέλαβε και την επόμενη χρονιά, έχοντας συνοδοιπόρο τον Νίκο Πετρόπουλο και όχημα Mitsubishi LancerEvo VIII MR κατάφερε να κάνει 2 τα πρωταθλήματα του.
Στη συνέχεια πέρασαν δύο χρονιές χωρίς επιτυχία, όμως το 2008 με τον Ανδρέα Ανδρικόπουλο στο πλάι του και με ένα Subaru Impreza STi N12 στέφεται για 3η φορά Πρωταθλητής Ελλάδος.
Αγωνιστική Δράση:1994-σήμερα
Γρηγόρης Νιώρας (2012)
Τον Γρηγόρη Νιώρα τον συναντάμε το 1986, καθώς παίρνει μέρος στο Ράλλυ Βοιωτίας με συνοδηγό τον Μαρίνο Σπήλιο.
Η νίκη όμως παρ’ όλες τις προσπάθειες άργησε να έρθει μέχρι που φτάνουμε στο 2002 , με τον Αναστάσιο Γουσσέτη δίπλα του και το Subaru Impreza WRX παίρνουν τη νίκη στο Ράλλυ Σπριντ Ανάβρας.
Η συνέχεια του Νιώρα ήταν αξιοπρεπής με διάφορα καλά πλασαρίσματα και με κάποιες νίκες σε διάφορους αγώνες.
Ο τίτλος όμως του Πρωταθλητή Ελλάδος ήρθε το 2012. Συνοδηγός ο Κώστας Κακαλής και το Subaru Impreza STi N12, ανέβηκαν στην κορυφή. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, με αποτέλεσμα από το 2016 κι έπειτα να μην έχει λάβει μέρος σε αγώνα Ράλλυ.
Αγωνιστική Δράση: 1986-2016
Λάμπρος Κύρκος (2011,2013,2014,2015)
Το επίθετο Κύρκος σημαίνει πολλά για τους Έλληνες. Άλλους τους θυμίζει πολιτικό κι άλλους του φέρνει εικόνες όπως, καμένα λάστιχα, λάδι που καίει και εκκωφαντικός ήχος από μηχανή που βρυχάται.
Πώς ήταν λοιπόν από την κατηγορία αυτή να μην λείπει ο αδερφός του Λεωνίδα Κύρκου ο Λάμπρος.
Το ντεμπούτο του Λάμπρου Κύρκου έγινε το 1997 στο Ράλλυ Σπριντ Αναβύσσου, όπου πήρε την καρό σημαία, έχοντας δίπλα του τον Γιάννη Σταυρόπουλο (ναι ο συνοδηγός του Λεωνίδα έδινε μαθήματα στον Λάμπρο) και για μηχανή είχε το Ford Escort WRC. Ονειρικό ντεμπούτο.
Αφού το «ψήσιμο» του μικρού Λάμπρου έγινε ήρθε η στιγμή να πάρει μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και το 2011, έχοντας στο πλάι του άλλον έναν μπαρουτοκαπνισμένο από τον αδερφό του συνοδηγό, τον Γιώργο Πολυζώη κατέκτησε το πρώτο του Πρωτάθλημα. Αμάξι που χρησιμοποίησαν; Mitsubishi LancerEvo IX.
Όταν ο Κύρκος παίρνει φόρα δεν σταματάει με τίποτα και μπορεί την επόμενη χρονιά να μην ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί, έρχεται να δώσει βροντερή απάντηση κάνοντας (χατ-τρικ) αφού κατέκτησε για τρεις συνεχόμενες χρονιές το Ελληνικό Πρωτάθλημα (2013,2014 και 2015). Εννοείται πως το δίδυμο ήταν το ίδιο όπως και το «όπλο».
Αγωνιστική Δράση: 1997-2019
Γιώργος«Yorgo» Φιλιππίδης (2016)
Η καριέρα του Γιώργου Φιλιππίδη ξεκίνησε στην Αγγλία. Πρώτη του συμμετοχή ήταν στο VWCup όπου αγωνίστηκε με ένα Volkswagen Polo 16V και συνοδηγό την Βερούσκα Γεωργαντή.
Στη συνέχεια ακολούθησαν διάφοροι διεθνείς αγώνες, ώσπου ήρθε να αγωνιστεί στην Ελλάδα. Το ντεμπούτο του σε ελληνικούς αγώνες πλην του Ακρόπολις, γίνεται το 2013 στο Ολυμπιακό Ράλλυ Σπριντ, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη.
Την επόμενη χρονιά ακολουθεί η πλήρης ενασχόληση του με το Ελληνικό Πρωτάθλημα και το 2016 κατακτά το πρώτο του Πρωτάθλημα, έχοντας συνοδηγό τον Λεωνίδα Μαχαίρα στα bucket ενός Mitsubishi Lancer Evo IX.
Ο Γιώργος Φιλιππίδης συνεχίζει να ασχολείται με διεθνείς αγώνες, οπότε δεν ξέρουμε πότε θα τον ξαναδούμε σε Ελληνικό Πρωτάθλημα.
Αγωνιστική Δράση:2001-σήμερα
Γιάννης Μπαντούνας (2018)
Τον Γιάννη Μπαντούνα τον συναντάμε πρώτη φορά στο Ολυμπιακό Ράλλυ το 2001, όπου οδηγ
εί το Toyota Starlet EP71, με συνοδηγό τον Χαράλαμπο Καρρά.
Η πρώτη του νίκη έρχεται το 2003 στο Ράλλυ Σπριντ Σμέρνας, έχοντας συνοδηγό τον Παύλο Καραμπέτσο κι αυτοκίνητο πάλι ιαπωνικό, αλλά αυτή τη φορά ένα Toyota Yaris.
Η συνέχεια του Μπαντούνα ήταν ανοδική, καθώς όσο πέρναγαν τα χρόνια τόσο αυξανόταν η ιπποδύναμη στα οχήματα του, με αποκορύφωμα τη χρονιά που στέφθηκε πρωταθλητής, καθώς οδηγούσε το Mitsubishi Carisma GT Evo VI, με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη.
Το δίδυμο αυτό συνεχίζει ακόμη κι αναμένουμε να δούμε τι έχει να μας προσφέρει.
Αγωνιστική Δράση: 2001-σήμερα
Γιώργος Κεχαγιάς (2019)
Ο Γιώργος Κεχαγιάς είναι από τους μικρότερους στον χώρο, όμως κατάφερε να χρηστεί Πρωταθλητής.
Η αρχή έγινε το 2014 όπου παίρνει μέρος στο Ράλλυ Παλάδιο, με Ford Escort WRC κατακτώντας την 3η θέση, με συνοδηγό τον Βασίλη Βουγιούκα.
Στην πρώτη πλήρη χρονιά τους στα Ράλλυ (2018) κερδίζουν τη 2η θέση στο Ράλλυ Καίτη Κυρίτση, με Ford Fiesta R5.
Την επόμενη χρονιά τον βρίσκει να έχει συνοδηγούς τους: Μάριο Τσαούσογλου και Σάββα Λευκαδίτη, όπου σημειώνει την πρώτη του νίκη αλλά συνάμα και το πρώτο του Πρωτάθλημα.
Την χρονιά που μας πέρασε τον είδαμε να τρέχει με Škoda Fabia Rally2 evo και συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου κι από ότι φαίνεται το μέλλον του αναμένεται λαμπρό.
Αγωνιστική Δράση:2014-σήμερα
ΑλέξανδροςΤσουλόφτας (2021)
Ο Κύπριος Αλέξανδρος Τσουλόφτας πραγματοποίησε το ντεμπούτο του σε αγώνες στην Κύπρο, το 2015.
Δύο χρόνια αργότερα τον γνωρίσαμε μέσω του Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς αγωνίστηκε σημειώνοντας μία πάρα πολύ επίδοση, που τον έφερε στην 4η θέση της κατηγορίας του.
Το 2018 εγκατέλειψε, ενώ το 2019 αγωνίστηκε στο ERC. Την επόμενη χρονιά αγωνίστηκε εξολοκλήρου στην Κύπρο και το 2021 μοιράστηκε μεταξύ Κύπρου κι Ελλάδας με αποτέλεσμα να στεφθεί Πρωταθλητής Ελλάδος, καθώς νίκησε στα 4 από τα 5 Ράλλυ που έλαβε μέρος, με το Volkswagen Polo GTI R5 κι έχοντας συνοδηγό τον Στέλιο Ηλία.