RENAULT η μεγάλη Απογοήτευση της Χρονιάς …

Το καλοκαίρι φεύγει σιγά σιγά,οι αδειούχοι γυρνούν στις πόλεις και εμείς εδώ κάνουμε τις τελευταίες αναλύσεις μας για το πρώτο σκέλος της σεζόν σε ότι έχει σχέση με την φόρμουλα1..Χωρίς καμία αμφιβολία η μεγαλύτερη απογοήτευση του πρωταθλήματος είναι η ομάδα της Renault.Οι προσδοκίες για την γαλλική εταιρεία την τρέχουσα αγωνιστική σεζόν ήταν υψηλότατες και αυτό φάνηκε και από την σπουδαία μεταγραφή που κατάφερε να πετύχει του Daniel Ricciardo ενός πιλότου με υψηλό οδηγικό επίπεδο,από την Redbull.

Η έκτη θέση με μόλις 39 βαθμούς στο πρώτο μέρος του πρωταθλήματος είναι ενδεικτική για την μέτρια κατάσταση που βρίσκεται το φετινό κίτρινο μονοθέσιο..Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν φταίει μονάχα ο υβριδικός κινητήρας του γαλλικού κολοσσού αλλά και η αεροδυναμική του μονοθεσίου που σίγουρα σχεδιάστηκε με λάθος τρόπο και με μεγάλη έλλειψη στην κάθετη δύναμη…Αυτό φαίνεται εξάλλου διότι ο κινητήρας της Renault δουλεύει άψογα στο μονοθέσιο της Mclaren που αγώνα με τον αγώνα βελτιώνεται σε απόδοση και αξιοπιστία…

Επίσης και οι 2 πιλότοι της ομάδας κατά την γνώμη μου κινήθηκαν σε μέτρια επίπεδα απόδοσης.Ο Hulkenberg με 17 βαθμούς βρίσκεται μόλις στην 14η θέση της κατάταξης με μια μέτρια έως κακή απόδοση και το αποκορύφωμα της κακής σεζόν που διανύει ήταν το γερμανικό γκραν πρι που ενώ βρισκόταν σε θέση βάθρου έκανε μεγάλο οδηγικό λάθος μόνος του,πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού με αποτέλεσμα να χαθεί μια σπουδαία ευκαιρία για βαθμούς αλλά και για τον ίδιο που μετά από 10 χρόνια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν έχει ακόμα γευτεί την γεύση της σαμπάνιας…

Ο ομοσταύλος του και νεοφερμένος στην ομάδα Αυστραλός Daniel Ricciardo μάλλον χτυπά το κεφάλι του στον τοίχο που άφησε την Redbull…Ο Αυστραλός πέρα από τις εγκαταλείψεις αξιοπιστίας που έχει λόγο του μονοθεσίου,φέτος μετά από πολλά χρόνια δεν με γεμίζει με τα επιτεύγματα του στην πίστα.Κακό ρυθμό στον αγώνα αλλά και απογοητευτικός στα δοκιμαστικά…

Η αναβάθμιση του Αlain Prost μέσα στην ομάδα σαφώς και θα βοηθήσει σε τεχνικά μέρη αλλά και στην ανασύνταξη ολοκλήρου του τεχνικού επιτελείου με προτεραιότητα και την αναπτέρωσει της αισιοδοξίας αλλά και της καλής ψυχολογίας που έχει εξαλειφθεί με τα συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα.Ο επικεφαλής της ομάδας του Enstone,Cyril Abiteboul πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα είχε κάνει την δηλώσει ότι θα έρθει νέος βελτιωμένος κινητήρας που θα είναι πιο ισχυρός κατά περίπου 15 ίππους και μάλιστα από το ερχόμενο γκραν πρι.Αυτή θα είναι η 3η κατά σειρά βελτιωμένη έκδοση κινητήρα και όλοι ευελπιστούν οτι θα τους βοηθήσει στα επόμενα 2 γκραν πρι σε Βέλγιο και Ιταλία καθώς εκεί η δύναμη της μονάδας ισχύος αλλά και η υψηλή τελική ταχύτητα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην έκβαση ενός καλού αποτελέσματος..

Η γαλλική εταιρεία με την σπουδαία διαδρομή που έχει στην ιστορία του σπορ σίγουρα θα βρει την λύση να βελτιώσει την αγωνιστική της εικόνα αλλά και να βρεθεί και πάλι σε επίπεδο πρωταθλητισμού στο εγγύς μέλλον,κάτι το οποίο έχει να συμβεί από την προηγούμενη δεκαετία και με τους 2 συνεχόμενους παγκόσμιους τίτλους που πέτυχε με τον Fernando Alonso και με επικεφαλή τον Flavio Briatore….Πρός το παρών πρέπει να αλλάξει προς το καλύτερο άμεσα την αγωνιστική της κατάσταση στο 2ο μισό της χρονιάς που ακολουθεί και τουλάχιστον να μπορέσει να πλασαριστεί μέσα στις 5 πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος κατασκευαστών κυρίως για λόγους πρεστίζ…

ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΖΕΛΟΣ

Διαβάστε Περισσότερα